/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fejlmeddelelse i word 2003
Fra : relløm
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 07-08-09 20:10

Hej
Det er begyndt at poppe en fejlmeddelelse fra word 2003 op på skærmen selv om jeg ikke anvender word, fejlen lyder således: "Skal ændringer i den globale skabelon normal gemmes"
hertil kan jeg svare " ja, nej, annullere" men uanset hvad jeg svarer så er det meget svær at komme ud af fejlen, er der nogen som kender problemet.??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-08-09 21:50

Du skal prøve at slette Officepakken, genstarte og så installere den igen. Det skulle løse problemet.

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 08-08-09 09:10

Hej
Tak for svaret, men jeg tænkte at der var en anden måde at løse problemet på uden at geninstallere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-08-09 11:29

Vil du bruge flere dage foran din PC eller løse problemet med en geninstallation?

Du har en fejl i programmet og hvordan vil du finde den?

Det jeg kan se af fejlen er at du ikke har virus.

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-09 11:41

Hej
Det er et eller andet dokument, hvor du har ændret normal.dot. Svar nej til at ændre normal.dot.
Jeg har også været ude for den et par gange, uden at geninstallere.
Med hilsen Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 09-08-09 09:10

Tak for svaret ingelein.

Hej
Jeg løste problemet med at køre " find og ret fejl" i word