/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Brugt MTB cykl til 2000kr-hvor
Fra : PeterPeter
Vist : 1468 gange
62 point
Dato : 07-08-09 00:37

Hej Hej
Min søn skal starte på efterskole på Søndag og skal i den forbindelse have en cykel med.
Han vil gerne have en MTB med, men er ellers ikke så kritisk....

Jeg ved godt man kan købe en "Greenfield" i Harald Nyborg til omkring 1000 kroner, men jeg vil hellere købe en i bedre kvalitet og så blot være brugt i stedet.

Vi skal købe den i morgen - Fredag ..og har ikke tid til at kigge i Den Blå Avis og køre rundt hos private... (hvis i forstår)

Vi bor i Nordsjælland men skal aligevel til København i morgen...

Er der nogen der kender/kan anbefale et godt sted, hvis vi skal købe en brugt Mountainbike til omkring 2000 kroner ???
Jeg mener, der er flere steder/cykelhandlere i Kbh. hvor de sælger brugte cykler !!

Tænkte lige jeg ville forhøre mig her

På forhånd tak for hjælpen...

/Peter

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 07-08-09 01:05

Regner med at tage ind og besøge en af www.brugtecykler.dk 's forretninger...

Men måske I havde et bedre bud / en god idé ??

Tak

/Peter

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-09 04:32

En god brugt lyder bedre end det billige skrammel. Jeg købte for mange år siden en såkaldt "tankstationscykel", et benzinselskab solgte disse det var før HN begyndte at importere. Cyklen VAR for billig idet man kunne se stålet igennem lakken og nogle vitale dele var udstanset blik.

Cykelhandlere byder også højt på de gode ved politiauktioner så der er efterspørgsel, mange stjålne cykler er spritnye og mangler blot et forhjul, stjålet efter at den er henslængt, så den er hurtigt klaret for en cykelsmed.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 07-08-09 09:13

Hej

Nu er det godt nok ikke brugt, men vi har købt en MTB hos thansen til vores søn, og det er altså lidt noget andet end Greenfield Så det kan jeg godt anbefale, tag et kig på det :

http://thansen.dk/products.asp?c=2977189520&n=-1328011916

Håber du finder noget til ham

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 07-08-09 11:11

Der er et par stykker at hente her:

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=20&KategoriId=48&rubrikId=58040&Annoncetype=2&Sortering=8&Sortsearch=0&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsFound=&CurPage=1&KunKoebNuPris=0&AnnoncetypeRange=7&navSearchWords=&Fritekst=&RegionId=0&searchRange=rub&searchScope=rub&navdataMatrixRubrikId=58040&navdatatype3=2&navQuerytype3=1&nav3DependantNavigatorNumber=0&navdata3=0&navdatatype5=2&navQuerytype5=1&nav5DependantNavigatorNumber=0&navdata5=0&navName10=Antal+gear&navdatatype10=1&navQuerytype10=2&nav10DependantNavigatorNumber=0&navdata10=null&navdata10_2=null&PrisFra=1500&PrisTil=2000&AntalDage=0&Forhandler=0&txDrop=2&x=46&y=6

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 07-08-09 16:16

Kære alle
Tak for jeres svar...

Vi ville som sagt ikke køre rundt hele dagen, så efter at have surfet rundt på diverse sites og ringet til forskellige cykelhandlere endte det med følgende:

http://www.fricykler.dk/page.asp?objectid=259&dataowner=webshopproduct&dataaction=showproduct&dataactionitem=1029&zcs=209

En TREK til omkring 2300,- som ny !!

Vi har hentet den og alt fungerer som det skulle...

Tak for hjælpen

Hvordan fordeler jeg nu point ??? (Gode bud ??)

Tak - og fortsat god dag..

/Peter

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 07-08-09 16:31

Annuller spørgsmålet

Tillykken med cyklen

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 07-08-09 21:40

Men hvis jeg annulerer spørgsmålet....

Går point'ne så ikke tabt ??? - Så er det da bedre, hvis en af jer får dem, ikke ???

Eller har jeg misforstået konceptet ??

/Peter

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 62 point
Dato : 07-08-09 22:01

Du har ikke misforstået noget, og pointene går tabt.

Men, så bare giv dem til mig, jeg foreslog alligevel at du skulle købe en ny og ikke en brugt

Bare gas, du gør bare lige hvad du vil.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-09 22:03

Giv hellere point, der er nogle der ser en sport i at henvise til tidligere anullerede spørgsmål der virker som om at Du ikke har accepteret nogle af svarene.

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 17-08-09 10:18

Tak for svaret Dahab.