/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor skal man stille spørgsmål om cykler~
Fra : dreyer
Vist : 318 gange
21 point
Dato : 14-04-03 14:55

Jeg har fundet sektionen for motorcykler, men jeg tror ikke det gælder for cykler med rugbrødsmotor. Hvor skal jeg stille et spørgsmål angående cykler uden motor?

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 15:04

Hej Dreyer

Der er ikke nogen kategori for cykler med rugbrødsmotor... det er jo en mangel, foreslå det til Kandu. Personligt ville jeg skrive under http://www.kandu.dk/dk/emne/20216 da det må være her, du kommer nærmest.

God påske...
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-04-03 15:04

Jeg vil tro du kan bruge "andet fritid" eller knallerter..det kunne der vel ikke ske noget ved..knallert er dog en cykel med hjælpemotor
Sus

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-04-03 22:55

Hej Dreyer !

Dansk Cyklistforbund ved en masse om cykler til forskellige formål. De har til huse i København og de har også en hjemmeside http://www.dcf.dk/

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-04-03 23:25

Hej igen Dreyer.

Hvis du skal stille spørgsmål om cykler må du specificere hvad du skal bruge cykel til !
Eks. lange motionsløb-feriecykling- o.s.v. Altså specificer dit spørgsmål og det er da muligt at jeg kan hjælpe dig. Prøv ad.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-05-03 18:43

Dreyer:

Er det sådan at du har fundet dit svar? . Hvis du har er det en god idé at få lukket spørgsmålet så det ikke bare står og flyder.

På forhånd tak

Søren

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 23-05-03 19:22

Jeg tror svaret er, at der ikke findes et emne på Kandu for cykler. Mærkeligt, tragisk, men sandt...

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-05-03 19:31

Hej Dreyer.

Det har du nok ret i. Ærgeligt når man interesser sig for cykling og cykler. Det er først nu det går op for mig at jeg har forstået /læst dit spørgsmål forkert.

Hilsen Søren Roskilde