/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam- lost password mm
Fra : jeb3
Vist : 2168 gange
300 point
Dato : 06-08-09 11:44

Puha.

Sommerferien gør noget ved folks hjerner.

Min dreng har en steam account, hvor han har glemt koden til.

Derudover har hen glemt hvilken mail adresse han har brugt :(

Han har hans cd-keys til de spil han har købt.

Har kigget på Steams hjemmeside, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget hjælp.

Er der nogen der ved, hvad man gør?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 11:59

Kan ikke bare bede om koden, fra fra ALLE hans mailadr???

På et eller tidspunkt, må der være bingo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 11:59

Og jeg kan heller ikke skrive

Kan han ikke - skulle der stå -

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-08-09 12:12

Han har prøvet alle dem, [B]som han kunne huske[/B].

Så nu har jeg lavet en ny til ham, til spil sjov mm...

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 06-08-09 12:14
Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-08-09 12:34

har googlet lidt :)
Har prøvet det du skriver, men her skal vi jo bruge emailadressen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 12:50

Er der slet ingen oplysninger på kvitteringen fra cd-keyen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 06-08-09 13:48

Kender han ikke hans account navn? Hvis han gør, som jeg regner med han gør, da det er pasordet du siger han ikke kan huske, så er det jo bare at bruge det til at få en mail. Men han skal selvfølgelig vide hvilken mail han modtager sin kode på... :/

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-08-09 14:27

Det er jo lige det med dne mail :)

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 06-08-09 15:58

Se hvis i kan komme i kontakt med Valve(dem der står bag steam)...i har jo en lovlig kopi med cd-key, så kan i bevise i ejer spillet

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 06-08-09 16:00
Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-08-09 08:42

sp4nker - den vil jeg prøve i aften når jeg kommer hjem :)

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 07-08-09 11:16

jeb3- gør det

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 15-08-09 20:26

Det er rigtigt nok som sp4nker siger. Hvis i har det originale spil med cd-key så kan i bevise det er jeres account. Problemet er bare at i skal sende det med posten. Hele skidtet. Både spil, kasette og cd-key originalt. ingen kopier eller billeder. Ellers vil de ikke godtage det.

Desuden har jeg selv haft problemer med en glemt kode en gang. Jeg forsøgte en milliard gange at få den tilsendt. men uanset hvor mange gange jeg skrev min mail og mit huske ord eller svar. Så skrev steam at nu havde de sendt koden til min mail. Problemet var bare at jeg aldrig fik nogen mail fra steam med min kode. Jeg kom så en dag pludselig i tanke om den og kunne logge på igen.

Men i kan lige så godt glemme det med at få koden igen bare ved at huske hvilken mail der er brugt. For de sender den ikke alligevel. I kan dog skrive et brev til dem hvor i beskriver problemet og sender et lovligt spil i har registreret på din drengs steam account med. Så kan de se hvilken mail der er brugt og hvad koden er. Det skal dog være med posten da de ikke kan sige noget inde på hjemmesiden da alle og en hver jo sådan set bare kan sige det er deres account.

Men prøv det med brevet :)

Håber det lykkes for jer.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 16-08-09 11:07

Jeg har før glemt mit pass/brugernavn, men jeg fik da adgang til min account via information fra mail.