/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Dell8600 Bærbar.
Fra : falc
Vist : 760 gange
500 point
Dato : 05-08-09 09:41

Efter formatering kan den ikke gå ind på min netgear trådløs,men kun via kabel er der nogen der kan hjælpe.Falc.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-08-09 10:37

Ja det håber jeg at jeg kan. Det er ikke ualmindeligt at ved ny formatering, at driveren til den trådløse ikke er installeret. Hvis den er det, så er den ikke aktiveret.
Men du må kunne se om du har det.
Du skal også tage højde for, at hvis du bruger filtre i dit trådløse netværk, så skal din bærebare tale sammen sprog, for at de kan forstå hinanden.
Jeg tænker på SSID logning, Kryptering og Macfilter.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-09 12:47

Som Severino skriver, du skal have en driver til dit trådlæse netkort, hvis der er en recovery partion på din computer, så kan du finde driveren der, ellers henter du den fra Dells supprt side:
http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx?s=dhs&cs=19 du finder driveren ved klikke dig frem til din computer model og nummer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-09 21:07

Citat
frem til din computer model og nummer

eller bruge dit service tag til at identificere din computer. På dell.dk hedder dit service tag dog service kode.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-09 21:08

men ellers så ring til dell support, jeg er sikker på en af os kan hjælpe dig.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 250 point
Dato : 05-08-09 22:28

Hvis du er i tvivl om det er en manglende driver der driller, så gå ind i Enhedshåndtering og se om der er gule spørgsmålstegn ud for den. Hvis der er det så skal den blot installeres og har du den ikke på en skive så hent den på deres hjemmeside.
Måske der er andre drivere der mangler at blive installeret ved samme lejlighed.

Kommentar
Fra : falc

Dato : 06-08-09 08:58

Ja dell support 750kr i timen for 5år gammel.Jeg mener nu at have fundet ud af at jeg skal have en USB ting der kan modtage signalet fra netgear eller hotpoint og stikkes i USB porten.Er der nogen der ved noget om det.Falc. Men tak for alle rådene.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-08-09 09:56

750 i timer er hvis du ryger til Solution centret, gratis hvis du bare skal have hjælp af support. HVIS din dell er uden for garanti.

Kommentar
Fra : falc

Dato : 07-08-09 16:41

Jeg har nu løst problemet ved at anskaffe en dwa-140 wireless n usb mini adapter.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-08-09 16:51

jeg er sikker på jeg godt kan løse problemet så du kan bruge den indbygget, ring til supporten jeg sidder der til kl. 20

Kommentar
Fra : falc

Dato : 08-08-09 09:37

Webnoob.Hvor til skal jeg ringe.Falc Ring evt til mig 46353708.

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 10-08-09 12:34

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-08-09 18:35

Tak tak, men hvad med det trådløse, virker det nu.