/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til vic2000
Fra : bentjuul
Vist : 1249 gange
283 point
Dato : 05-08-09 09:18

For at du ikke fortsat skal ødelægge og spamme denne tråd http://kandu.dk/spg138748.aspx med indlæg der intet har med spørgeren at gøre, kan du hælde al din galde ud til mig her lille vic2000
Her har du lejlighed for at komme af med alle dine komplekser. og bemærk dig det blå blink

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-09 09:19

At du gider

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-08-09 09:25

Når vi endelig har fået KANDU teamet til at slette alle (næste) de profiler som kun laver ballade, kan vi vel også få dem til at slette vic2000?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-08-09 09:30

Citat
At du gider
Det gør jeg heller ikke refi, men det er træls for spørgerne, at hans mindreværdskomplekser skal ødelægge deres tråde.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-08-09 12:04

bentjuul

det ville jo være fint om man kunne give ham en 5 kantet sandkasse, så ville han ikke kunne finde udgangen, og derved lade os være i fred.

per

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-08-09 21:22

Kom nu lille vic2000, eller er det kun ude i andres spørgsmål du kommer med kommentarer til mig.......................... hvorfor ikke her i en tråd hvor du kan/må spamme alt det du vil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-09 21:43

Der er da ikke noget ved at spamme når man må

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-08-09 21:58

Citat
Der er da ikke noget ved at spamme når man må
Du har ret Nordsted1 men synd for andre at han bruger deres spørgsmål, for at fortælle mig et og andet

Han samler åbenbart ikke på point, men på profiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-09 22:09

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-08-09 13:27

kom nu herind lille vic2000, det er lidt sølle af dig at du spammer andres spørgsmål med kommentarer til/om mig, men du tør ikke at gøre det her

Accepteret svar
Fra : Jen_sen

Modtaget 283 point
Dato : 06-08-09 15:49

Tak for denne tråd, bentjuul!!

Men nu gider vic2000 vist ikke lege mere :(

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-08-09 16:44

Jen_sen, ja desværre brugte sølle vic2000 din tråd, og jeg skulle naturligvis ikke ha' svaret ham
men ind imellem ryger man i fælden og svarer jeg fik dog hurtigt startet denne tråd - så han kunne komme af med sine mindreværdskomplekser her.

Det kan ikke forklares vic2000 at kandu er en videndatabase, hvor alt står og kan læses til evig tid ligesom alle hans profiler kan ses

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 06-08-09 17:38

Alle andre, svarer på denne tråd, undtagen ham den er beregnet til...
Utroligt i gider(jeg gider)...

Måske er han her alligevel, inkognito!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-08-09 19:37

Citat
Utroligt i gider(jeg gider)...
Det gør jeg heller ikke men det er lidt synd at han ødelægger spørgsmål med sine mindreværdskomplekser så derfor får han en tråd hvor han kan falde over hvem som helst men tøsen tør jo ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 21:33

Går det ikke altid sådan...

De der brokkefærdignutråde, bliver aldrig brugt til det de var beregnet til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-08-09 21:39

Jo, men han er sgu da sølle, han vil godt bruge andres spørgsmål til sit intetsigende og uforståelige spam nu hvor han får lejlighed til at gå direkte i flæsket på mig så tør han ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 21:43

Du skal nok komme med et - stikord -ellers ved han ikke hvor han skal begynde

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-08-09 23:00

Jeg skal vel skrive for ham hvad han mener om mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 23:04

Citat
Jeg skal vel skrive for ham hvad han mener om mig

Bingo

Lad det komme an på en prøve

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-08-09 20:50

Desværre vil lille vic2000 hellere bruge andres tråde, kig nu ind her lille vic2000, jeg kan jo se du har været her og hæld dine mindreværdskomplekser ud over mig.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 08-08-09 06:10

hvorfor ikke bare ignorere ham... ? og så selvfølgelig blacklistede ham, så han ikke har muligheden for at blande sig i alt og alles gøren og laden herinde..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-08-09 07:29

Tilde38 - Problemet med ham er at det er i andres spørgsmål han går ind og skriver f.eks. til mig, og der kan man jo ikke blacke ham, men ellers har du helt ret.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 08-08-09 08:25

Bentjuul: Hvorfor ikke prøve at stille et seriøst spørgsmål? Noget om fx maling....
- Så skal han sgu nok dukke om med sit spam

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 08-08-09 16:46

jeg mente ALLE skulle blacke ham.. .. så får han da et problem.... udover alle de andre profiler han har ...

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 09-08-09 09:09

Hvad med at stille et spørgsmål om: Har alle modtaget jeres præmie?, og så blackliste dem som siger ja

JaAk

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 17-08-09 18:51

Citat
tøsen

? bentejuul ?

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 17-08-09 19:52

Jaaaaaaaaaa - der var han jo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-09 21:23

Har vic2000 ikke holdt lav profil de sidste par dage ???

Det kan jo enten skyldes, at han er blevet "fornuftig" eller at flere brugere har blacklistet ham.

Men det kan kun vic2000 svare på !!!!

Men hvorfor kommer han ikke med sin galde her ????? hvor han har muligheden ?????

Og "gufferen" fortsætter med nye profiler

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-09 22:45

Kom nu med al din galde lille vic2000 - brug nu denne tråd fremfor at bruge andres dit sølle skrog ja tøset er du også kom nu på banen med et ordentligt angreb nu har du chancen.

ans, vic2000 bliver aldrig fornuftig - kig i hans gamle profiler - der var han ligeså sørgelig
Kode
Men hvorfor kommer han ikke med sin galde her ????? hvor han har muligheden ?????
fordi, som jeg tidligere skrev i et et indlæg han er tøset

Bemærk dig lille vic2000, jeg behøver ikke at blackliste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-09 10:45

Nu får han da svært ved at komme med sin galde

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=274712

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-09 11:39

Tak for svaret Jen_sen. Det var din tråd han brugte og vic2000 er nu endelig blevet blacklistet af kandu