/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er hjælpen på vej?
Fra : bb1
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 04-08-09 23:15

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-09 03:15

Hvilken hjælp ????

Når klimaforandringerne vender om 10.000 år ??

Nu er duer så dejligt håndterlige idet I jægere blot kan plaffe dem ned for at tilfredsstille enkelte sure landmænd der brokker sig uanset.
Men hvad med de andre følger på naturen af højere temperatur, fremmede insekter, dræbergopler etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc..............

Vi må altså bare tilpasse os.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-08-09 04:08

Citat
Vi må altså bare tilpasse os.
det er en god ting, og gør det,

Luffea tror du ikke han har ringet på 112 siden han skriger op om

hjælp, ???

Gu ved, om det ikke er nogen af hans egen avls duer, han har lukket ud i nærheden, så de selv kan indtage den føde som Hr ellers skulle punge ud med, hjemme i due slaget,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-09 04:13

Citat
Gu ved, om det ikke er nogen af hans egen avls duer

Duejagt er vist kun en mindre niche i DK, så jeg tvivler på at nogen opdrætter dem til jagt lige som fasaner.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-08-09 13:51

Der må være nogle, der kan komme med noget lidt mere seriøst i denne sag?

Kan duerne blive et lige så stort problem for landmændene i Danbmark, som de er det i eksempelvis England.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-09 17:58

Seriøst svar ???

Hvad ville Du gøre udover at plaffe duerne ned og smadre æggene i rederne, gøre afgrøden usmagelig, undgå at dyrke ting som de spiser, dække Danmark med eet stort vildtnet eller bruge jægerkoner som fugleskræmsler ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-08-09 18:59

Ganske enkelt kære "Watson" indføre længere jagttid......

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 19-09-09 00:10

Jaeeeeeeeeeeeeeeeee på Amager fik man da lov. Det kan jo være en begyndelse.

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 23-09-09 22:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Denne tråd kunne man heller ikke tage seriøs, selvom hylerne har hylet godt og grundig op over, at due jagten blev afkortet, så har de altsånu pludselig ingen mening!!!!