/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
klima og blæser i c5
Fra : pk2dk99
Vist : 2887 gange
100 point
Dato : 04-08-09 20:35

Hej
Jeg har en Citroen C5 , 2,0, 16V, fra 2001, 5 dør,
Jeg fek problem ligepludslig i bilens klima anlæg. Når jeg starter aircondition Som virker fint og giver kold luft til passager side. Chøfferen få kun varm luft fra anden side. jeg har justeret fra klima 16- 16 fra begge sider af anlæge men det hjælper ikke. Når man slukker aircondition så har man meget meget varm i bilen og temp er på 16- 16 i anlæg. Det var helt normal igår....
Venligst hjælp mig at hvad skal jeg gøre----
På forhånd tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-09 23:07

Du skal køre på værksted...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-08-09 06:07

Du kan ikke selv gøre noget.
Sådanne ting kræver en fagmand og jeg vil på det kragtigste råde dig til at køre til et Citroen værksted. Det kender sikkert til problemet.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : rocoolsen

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-09 18:36

V-stepmotor er defekt eller reguleringsarmen er faldet af, er noget skod at komme til, men meget simpelt opbygget.

Prøv at sammenligne sider når temp står på 32 gr og skal ned på 16gr.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-08-09 08:04

Tak for svaret rocoolsen.
Den virkede fint næste dag...ved ikke havd det skete