/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Gave til kæresten
Fra : BilalKinali
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 03-08-09 16:39

Hej

Jeg skal købe en gave til min kæreste, jeg ved simpelten ikke hvad det skulle være :S

Jeg kan bruge omkring 2000 kr

Det er til damen :)

Kom med gode foreslag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-09 16:42

Hvis hun er 90 kunne et nyt gebis være en mulighed - men det er nok lidt dyrere....

Nå spøg tilside....

Det er jo gætteværk når vi ikke aner hvor gammel hun er samt hvor længe i har kendt hinanden og om i evt. bor sammen.....

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-08-09 16:43

gi hende 2 * 1000 krone sedler

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 03-08-09 16:53

det også rigtigt.. Vi bor ikke sammen, hun er17 jeg er 19. :D

og nej, ikke penge

Kommentar
Fra : karus

Dato : 03-08-09 16:54

Citat
Er 18 og studerende. Interesseret i biler, poker og penge :P

Så nøjes med en god middag - og "spar" resten.

Kommentar
Fra : karus

Dato : 03-08-09 16:55

Forøvrigt kan den nemt løbe op i 2000 det rigtige sted.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 03-08-09 16:55

De fleste damer kan godt li' smykker ... så hvad med en halskæde?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-09 16:59

Generelt er det udenfor proportioner at give gave til 2000 til en 17 årig kæreste....

500.- kr gør det samme...

Det er TANKEN - ikke beløbet....

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 03-08-09 16:59

jeg købte hende en ring da jeg var i ferie, jeg vil gerne købe noget som hun kan bruge.. måske ny mobil. Men er ikke sikker. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-09 17:03

ALDRIG give gaver der koster modtageren penge (abo o.lign)

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 03-08-09 17:10

Hej!

En lækker skindtaske

En middag og et show (fx stand-up - hvis I kan lide det)

En meget speciel parfume fx Molecule01 som du kan læse om her: http://stoymunkholm.wordpress.com/2009/06/08/escentric-molecule-01/

Held og lykke med at finde den HELT rigtige gave

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 03-08-09 17:10

nej, det nu oz uden abonnement.

tak for hjælpen, eller noget. køber sq en mobil.. :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-09 17:17

Mobiltelefoner er altid et hit hos pigerne... men det er smykker-tasker og sko nu også

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 03-08-09 18:35

TLF eller iPod :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-09 18:38

Citat
TLF eller iPod :D

Kan du det for de 2000 kr. en mobil uden abb, er da dyr, og det er en iPod vel også??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-08-09 19:41

Et gavekort til lingeri

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 03-08-09 20:32
Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 04-08-09 11:07

Du kan jo evt os købe hende noget der passer til hva hun nu skulle have af interesser. Fx købte jeg selv en daggert til min kæreste på vores 5 måneders dag. Eller, faktisk dagen efter i Asterix park (Frankrig). Den daggert var en succes, knivskarp og kostede sølle 40 euro. Så mit forslag til dig er, køb noget hun interessere sig for :).

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-08-09 08:07

Giv hende en spa oplevelse.. eller noget manicure/pedicure... Mange piger elsker at blive plejet på den måde.