/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Magic mærke htc
Fra : iceman1000
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 03-08-09 11:11

hej hvor billigt kan jeg få en telefon som er HTC Magic ????

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-08-09 11:14
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-09 11:33

Med eller uden abonnement ? Priser er fra cirka 3500 kr. uden og ned 700 kr. med

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-08-09 11:53

Om du køber den med eller uden abb kommer du til at betale nogenlunde det samme for den, med abb får du bare dit forbrug med i prisen. men den er ret ny, så der er ikke så mange supertilbud på den

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-08-09 11:55

I øvrigt er det ikke en særligt god telefon. Har haft den, og skiftede den ud med en iPhone da den langt fra levede op til forventningerne!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-08-09 11:55

Det kommer jo an på hvad man forventer

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 03-08-09 12:22

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok... Men iPhone er bare 10 gange bedre, og koster godt det samme!

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 03-08-09 15:50

http://www.htcmagic.dk/forum_posts.asp?TID=50

(Jeg skiftede for en måned siden min Iphone ud med en HTC Magic....og det har jeg på intet tidspunkt fortrudt.)

Accepteret svar
Fra : hejhejdikal

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-09 21:26

jeg har købt min htc magic for 1 måned siden
den er bedre end min gamle iphone

http://www.mobil2kr.dk/?cid=tele2nyforside_mobil2kr

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 03-08-09 21:37

jeg vil anbefale at du får et data abonnement for jeg bruger ca 800mb om måneden og hvis du ikke får et data abonnement kommer du til at betale 8000 kr for det

jeg har bibob til 48 kr om måneden

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 04-08-09 19:29

Tak for svaret hejhejdikal.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 06-01-10 09:24

hej, jeg har næsten lige købt min . den købte jeg på da som brugt for 1500kr. og der er intet galt med den. jeg spare 50-60% på den Det akn altid anefales at købe telefoner brugt. Hvis det er telefoner der udkom for over et halvt år siden, og det er tilfældet med magic´en. folk er jo fordi med deres bindings perioder.