/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Det er måske ikke alle -
Fra : Eyvind
Vist : 1000 gange
50 point
Dato : 02-08-09 19:21

der kunne tænke sig at blive udelukket på grund af IP og proxy-server.

Det er utorligt så hellige folk kan blive efter et stykke tid........................

Men hvis man nu syntes at Kandu teamet er så elendigt................................hvorfor så ikke bare holde sig væk.

Selv skraldebøtteformulatorerne bliver ikke blacklistet i dette spørgsmål.

Syntes du virkelig at Kandu er så dårligt ------------

Ps. Skrivestavetastefejl må du selv rette, i dette spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 60 point
Dato : 02-08-09 19:26

Er der et spøgsmål gemt et sted derinde......

eller bare en konstatering....

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 02-08-09 19:27

Nej ikke SÅ dårlig, men nogle skriblere burde under lægebehandling.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 02-08-09 19:28

der er da et spørgsmål i anden sidste linie

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 02-08-09 19:28

er nu heller ikke så utilfreds

kunne godt undvære enkelte elementer herinde men håber da på en oprydning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 19:49

Nej hvis jeg synes Kandu er dårlig, så ville jeg holde mig væk Kandu teamet rydder lidt op - ja faktsik er her en som kan holde dem fast beskæftiget, ingen kan få svar på hvad de gør, eller forsøger at gøre for at holde sådan en led person ude.
Jeg finder da stadig nogle spørgsmål, hvos jeg kan blande mig og komme med forslag

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 19:53

Citat
der kunne tænke sig at blive udelukket på grund af IP og proxy-server

Jo for FANDEN og hans / undertrykkende virksomhaed.......... ???????

MEN:

UDELUKKER DU EN PROFIL VIA ? IP /

SÅ UDELUKKER DU STORTSET HALE DANMARK.

GRUNDET AT ALLE IP/ ADRESSER KØRER SOM MIDLERTIDIGE, OG UDSKIFTES HVERGANG DU STARTER DIN PC_____________=øv altså.

ELLERS SKAL MAN GÅ DYBERE, MEN TVILER PÅ KAN_de MÅ DET FOR EN SÅKALDT TELESTYRELSE.

Så spam får man altid, MEN AT UDELUKKE EN IP______NYTTER INTET,
da det gårr ud over 'naboén' som INTET har med ??

Og hvad var spørgsmålet NU IGEN::

Går du efter at banne efter MAIL, næsten samme resultat, den virker dog på visse forums,
som kræver admins __ registrering_ HVILKET DETTE IKKE GØR..

Bare fyr løs med ? _ brugerkonti og diverse spam-mail´s
og du opretter dig på NYT..

Brugte det engang jeg blev PIST over mine 500 som jeg aldrig har hørt fra/ om

mEN TAKKET VÆRE 'BERPOX' OG ET PAR ANDRE, blev man hacket....
FRA TEAM fuck knadu, OG SIDEN HAR JEG INGEN TILTRO TIL DETTE FORUM
Og jeg advarede__tror jeg nok samtlige jeg havde været i nærheden af,
men skal gerne finde listen frem igen______
der er mange 'hellige' på den_ OGSÅ
Når ligefrem at kandu tillader ANDRE / at lege med andre

PIS OF KNADU.

Pist bruger:

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 20:00

Citat
Går du efter at banne efter MAIL, næsten samme resultat, den virker dog på visse forums,
som kræver admins __ registrering_ HVILKET DETTE IKKE GØR..

er kunne muligvis indsættes en regel om at kun_?
medlemmer af ??????????????????????

MSN eller GOOGLE kan deltage.

Men hvor er kbabi så henne,

ELLERS HØRER MAN JO IKKE ANDET END ??

FRIT DANMARK__ og mange andre tomme løfter.

jEG KOM HER ENGANG TIT/ rød eller sort.

MEN MÅDEN I HACKER PÅ ANDRE ER BLEVET MIG FOR USUND.

Men jeg kan _ da se jeg er her idag IGEN_______SORRY

BTW: hvor er sunofisken ??? henne.

Long time/ NO CRIME

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 20:03

btw:

SVARER ikke PÅ pm MERE, DA DE GÅR HEN OG BLIVER næsten KRIMINELE.
ej HELLER PÅ GAMLE MAIL´S

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 20:08

Nej jeg er hverken hellig eller utilfreds med kandu.dk.

Jeg er utilfreds med at blive mødt med 22 enslydende 10 pointspørgsmål fra mangeprofilen i seneste 25 hvilket var tilfældet igen i formiddags.

Det problem har jeg ikke oplevet så meget i de 7 år jeg har været på kandu som i det seneste halve år, og jeg kunne godt tænke mig at det blev stoppet, gerne ved det du omtaler, hvis det er muligt.

Kandu har været meget hurtige i den senere tid til at gribe ind, men bedst var det, hvis vi kunne undgå det vi har set det seneste halve år med flerehundrede spamprofiler fra samme person hvor vedkommende hele tiden lover bod og bedring - og hver gang er der en ny forklaring på hvorfor vedkommende er tilbage, og vi skal oversvømmes med point spørgsmål til ham selv.

Blot min mening

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 20:15

Som Disken skriver - hvordan håndteres logind med IP adresse, min er sjældent den samme to uger i træk, ja måske får jeg en ny hver når jeg tænder, det ser jeg ikke efter, men kan se et problem hvis der skal 1 bestemt IP adresse på 1 bestemt profil, hvordan skal jeg så komme ind, når jeg ikke har samme IP som dagen før ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 20:27

Aner ikke hvordan det praktiseres, men et eller andet må der gøres for at komme af med disse mange spamprofiler.
Det er muligt at kandu har andre måder at klare det på, ihvetfald har jeg ikke tidligere set kandu være så hurtige som i den seneste uge hvor de har været inde og blackliste spamprofiler, næsten dagligt. Så måske er de igang med et eller andet tiltag.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 20:33

Citat
Så måske er de igang med et eller andet tiltag
ja håbet er lysegrønt, jeg er enig med jer i at det er træls, men jeg håber ikke at profiler skal styres af IP, jeg kan ikke se hvordan en profil gøres afhængdig af IP adresse, alle os som slukker om natten får jævnlig en ny IP

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 02-08-09 20:43

Der er desværre så mange skvadderhoveder her på kandu så det er en hel gru
At tumperne
Klamme krumme
iah og IBM
får spalteplads, det er utilgiveligt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-08-09 21:15

Det er da helt rart, med et seriøst indlæg - fra en af de kloge:

Citat
Der er desværre så mange skvadderhoveder her på kandu så det er en hel gru
At tumperne
Klamme krumme
iah og IBM
får spalteplads, det er utilgiveligt.

Vedkommende burde kunne få Nobel-prisen
Da han altid har et flot sprogbrug.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-09 21:15

Ip adgang kan ikke bruges, da mange (mig selv incl.) har dynamisk internetadgang, og derfor kan få tildelt nyt IP nummer efter nedlukning af comp/router.

Og da Conceptet er bygget op til at kunne bruges anonymt, kan man ikke benytte skriftlig tilmelding.
(Alm. brugere er anonyme)

Mine to spørgsmål er:
Men hvis man nu syntes at Kandu teamet er så elendigt................................hvorfor så ikke bare holde sig væk.

Syntes du virkelig at Kandu er så dårligt ------------

> Jeg syntes ikke Kandu er så dårligt, selvom der nogle triste brugere, som har det svært med bare at benytte dette forum til det der er meningen............................nemlig vidensdeling, på forskellig plan.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 21:28

Citat
hvorfor så ikke bare holde sig væk.

Jeg vil ikke holde mig væk fordi nogen mener at det er ok at spamme kandu med profiler for at lave pointspørgsmål, som vi har set gang på gang og senest i formiddags med 22 spørgsmål, men jeg håber at kandu er lige så træt af det og gør et eller andet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-09 21:33

Hov hov BentJuul - det var hvis man er træt af Kandu - altså teamet, at jeg mener man bare kan blive væk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 21:38

Citat
Hov hov BentJuul - det var hvis man er træt af Kandu - altså teamet
hvem fanden er det ud over vic2000 der alligevel ikke fatter en bjælle og absolut ikke har tænkt sig at blive væk ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 21:44

Jeg vil 100% tillslutte mig det Bentjuul skriver herover, og har også selv skrevet at jeg stadig kan finde spørgsmål at udgyde min viden i jeg kan godt være lidt af en drillepind, også i seriøse spørgsmål, men jeg håber at alle tager det med højt humør.
Kandu.dk er ikkke dårlig, det er visse af brugerne (brugeren) som kan irritere men ikke ødelægge kun irritere og jeg håber og tror at Kandu finder en løsning

Kommentar
Fra : selvmål

Dato : 02-08-09 21:46

Disse 22 spørgsmål blev lavet for at få fjernet de profiler, hvor "Oprydder" havde taget ophold.

De blev ikke bevaret - hverken af mig selv eller andre. Fint.

De blev slettet + de profiler, hvor Oprydder var i.

************************
Det var formålet. Det virkede!

**************************

At jeg så kom igen med Selvmål var for at spørge hvorfor iha havde slettet sig selv.

Og de andre var fordi jeg blev "blacklistet" i spørgsmål, som bl.a "truer" med Politianmeldelse - og jeg kunne jo ikke svarer, når jeg blev "blacklistet" -

At det ønsker jeg ikke - og det er jeg+jer heller ikke værd.

Fjerner mig. Uden I behøver kontakte Politiet !

Var desværre dum nok til at komme igen

og bla bla bla + undskyld undskyld undskyld

Jeg ved da godt at det spørgsmål, som IBM havde lavet ikke handlede om mig specielt !

Godt nok er jeg DUM men så meget storheds-vanvid har jeg alstå ikke!

Det var jo, som sagt, for at sige:

Lad helst være med Polizen!

Mon ikke også de har andre og mere vigtige ting at tage sig af ?

Selv om det er grove løjer at spamme.

Det har jeg ikke tjent en øre på ...

Så en evt. bøde håber jeg ikke bliver for stor.

Har vist heller ikke kaldt nogen grimme og væmmelige ting -
Ja, man kan jo naturligvis aldrig vide, hvad folk føler sig stødt af ...

MvH
Mig + Undskyld

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 21:46

jeg er bare for langsom, i skal 2 Bentjuul indlæg op (måske flere) for at finde min 100% bakken op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 21:48

Den melodi har hr. mange navne gentaget til bevidstløshed

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 21:53

Citat
At jeg så kom igen med Selvmål var for at spørge hvorfor iha havde slettet sig selv.
Og de andre var fordi jeg blev "blacklistet" i spørgsmål, som bl.a "truer" med Politianmeldelse - og jeg kunne jo ikke svarer, når jeg blev "blacklistet" -
Det er de samme argumenter du bruger hvergang - et eller andet der skrevet og så får du ikke mere af min tid.

o.v.n. hvordan skal det forståes kl. 21.46 ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 22:02

Jeg stiger af igen Eyvind, men dit spørgsmål virkede som en inddirekte henvendelse til mig, da jeg er den der måske har talt mest om IP og Proxy, så derfor var jeg lige på og har ikke mere at tilføje.

Jeg håber at et eller andet lykkes, om ikke andet refi's forslag i IBM760 spørgsmål - det kunne være en udmærket lærestreg for den destruktive mangespamprofil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 22:03

Bentjuul nu bruger jeg kopifunktionen, indlægene strømmer ind og mit reaktion på et indlæg kommer først efter endnu 3-5 indlæg, jeg bakker 100% op om det her
Citat
Jeg vil ikke holde mig væk fordi nogen mener at det er ok at spamme kandu med profiler for at lave pointspørgsmål, som vi har set gang på gang og senest i formiddags med 22 spørgsmål, men jeg håber at kandu er lige så træt af det og gør et eller andet.
fra kl. 21:28

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-09 22:06

Citat
Der er desværre så mange skvadderhoveder her på kandu så det er en hel gru

Jaa vi kan jo så føje dig til Kaj

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 22:08

Jeg hedder ikke Kaj

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 22:09

Tak o.v.n.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-09 22:11

Det var altså heller ikke dig der skrev det o.v.n.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 22:13

Nej - jeg var bare i drille hjørnet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-09 22:15

Jaaa jeg syntes jeg har bemærket det.....
Du kan jo ikke lade være.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-09 23:29

Fuldstændig med BentJuul

Jeg er heller ikke utilfreds med Kandu, men med "spammeren"

Noget andet er, hvis man blokerer for en IPadr... og man er flere brugere i husstanden???

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 03-08-09 02:43

Citat
men jeg håber ikke at profiler skal styres af IP, jeg kan ikke se hvordan en profil gøres afhængdig af IP adresse, alle os som slukker om natten får jævnlig en ny IP

Dynamisk internetadgang betyder altså ikke at man får tildelt en ny IP hver gang man tænder sin computer efter at den har været slukket. Jeg har haft den samme dynamiske IP i 5 år og blevet meddelt, at stikket skal hives i mindst 24 timer, hvis IP'en skal ændre sig.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-08-09 07:15

Eyvind nu kan jeg så sige til dig, som Granner01 prøver at give udtryk for, ved et gammel ordsprog;
Med dumhed kæmper selv guderne forgæves,
Kandu vil fremover få ekstra travlt, med også nu at skulle stoppe dårlig
omtale på andre Medier, se link,s til Google.

http://www.kandu.dk/spg138648.aspx
(Citat)
- Tanken med Kandu, er en viden database - hvor man gerne via søgefunktionen, kunne få svar på sine spørgsmål. Men det er desværre ikke den måde, at den bliver brugt. ( Citat fra IBM760, 01-08-09, kl.20.33)
""Kandu brugerne arbejder så også ihærdigt i at finde ud af """"hvor du bor"" ( se nedstående link.s)
Vil du finde dig i det, som e.v.t. ny Kandu bruger. ??
"" Kandu brugerne arbejder også ihærdigt på først at svine dig til på alle mulige måder, der efter at hænge dig ud i andre medier, f.eks Google"" (se nedstående link,s)
Vil du finde dig i det, som e.v.t. ny Kandu bruger. ??
""Prøv og læg mærke til,"" det er samme brugerprofiler der går igen og igen"" (se nedstående 2 link,s)
(""Bedøm selv, om du kan, føle dig velkommen på Kandu,dk"")(Der hersker; kæft, trit og retning, af et par håndfulde profilbrugere, som så igen har dobbelt profiler,)
""Der foregår manipulation, med Point system.""

Kommentar
Fra : granner01
Dato : 01-08-09 20:10
--------------------------------------------------------------------------------
Hvornår lærer i det, det gamle mundhæld er på sim plads her:

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Hvad tror i at i kan gøre?

-------- z------------z--------------zz

http://www.kandu.dk/spg138707.aspx

VIC2000 Hvor bor du

Fra : bibsamie Vist : 98 gange
50 point
Dato : 02-08-09 22:16
--------------------------------------------------------------------------------
Er det virkligt rigtigt at du bor i Højby ved Nykøbing Sjælland VIc2000

Kommentar
Fra : KJoy
Dato : 03-08-09 00:52
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor er I dog efter manden ? Og er det en del af formålet herinde ?
Jeg kender hverken ham eller andre herinde. Men kvaliteten af hans svar til mig var rigtig godt.

Kommentar
Fra : No1Here
Dato : 03-08-09 02:29
--------------------------------------------------------------------------------
Citat
VIC2000 Hvor bor du

Let me google that for you.

http://www.lmgtfy.com/?q=vic2000+er+fuld+af+lort

Kommentar
Fra : Krummen
Dato : 03-08-09 02:54
--------------------------------------------------------------------------------
HÆHÆHÆ Den var sgu go No1Here Hvorfor ligger du dog ikke i din seng på den tid af natten

Kloy... Du spør' om 2 ting og meddeler samtidig, at du ikke kender landsbytossen. Jamen Kloy..... så læs alt hvad totalidioten er involveret i de sidste ½ år, så har du svaret på dit første spørgsmål.

Dit andet spørgsmål....Svaret er nej
----- --- ----------- ----- --------- ---- ---------

Eyvind hvad er bedst for kandu fremover; at akcepter et par stave fejl, eller et totalt rent kandu uden stavefejl, ??

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 03-08-09 07:33

Citat
Jeg finder da stadig nogle spørgsmål, hvos jeg kan blande mig og komme med forslag

Ja og o.v.n. Dét er du sk... god til - du har i hvert fald hjulpet mig mange gange, så jeg ville være ked af at "miste" dig, fordi du altid har nogle gode velformulerede og brugbare råd

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 03-08-09 08:23

Et sidste pip på falderebet - Komme ikke igen.

Jo - Hvis den politianmeldelse kommer, hvad jeg dog ikke håber.

Da jeg jo ikke ejer mønt af betydning, og aldrig har mulighed for månedens præmie her, vil jeg foreslå en slags samfundstjeneste på Kandu. Tømme papirkurve? Klæbe sedler op på lygtepæle om Kandu?

Farvel - Håber ikke vi ses igen - Heller ikke i Højesteretten.

Og det er ikke for sjov jeg siger det.
For jeg er færdig med at "spøge" med Kandu.

Tro mig eller lad være.

Men det passer.

Jeg vil ikke risikerer noget.

Så drop det. Please.

Håber ikke min sidste bøn er forgæves.

Mvh
Den uheldige Spammer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-09 09:40

Og lige en ting..............................nej BentJuul, der absolut intet som er møntet på dig.

Jeg tænker mest på dem som hele tiden skælder ud på Kandu, og kalder Kandu for uduelige og elendige osv...................................de bliver, i stedet for at holde sig væk når de samme syntes at det er så dårligt.

Men der er måske nogen, som har det bedst når de har mulighed for at udgyde diverse ukvemsord fra en anonym position. Det er til tider de samme personer som hælder en spand møg ned over stakkels spørgere.

Hvis jeg går ind i en biograf og det viser sig at det er en elendig film..........bliver jeg da ikke siddende, men går bare min vej.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 03-08-09 13:26

Citat
Ja og o.v.n. Dét er du sk... god til

Nu ved jeg godt du tror, at det er fedteri fra en *LED* person, men det er da rigtigt.

Og jeg kommer ikke igen og spammer med nye spørgsmål.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-08-09 13:38

Citat
Nu ved jeg godt du tror, at det er fedteri fra en *LED* person, men det er da rigtigt.

Og jeg kommer ikke igen og spammer med nye spørgsmål.
Hold da kæft hvor ynkeligt og det holder ikke en halv meter

Kommentar
Fra : regret

Dato : 03-08-09 16:54

Jeg havde ellers slettet de seneste profiler + kodeord, som jeg ikke kan huske - da jeg brugte dem kandu sendte.

slettet alt vedrørende Kandu.

Gik en tur. Så der var ny "post".

Derfor kommer jeg med en ny profil

Ikke for at spamme.

Men for at sige at jeg fortryder.

Ja - ynkeligt bentjuul - men sandt.

Jeg holder mig væk fra jer og håber I ikke kommer med Kandu-tæskehold eller en politianmeldelse.

Men det kan jeg jo kun bede om - det er jo jer der bestemmer

Om ikke andet lad min sagesløse familie i fred.

regret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-09 18:55

Flot ud i det franske.....................og du er da tilgivet for din beklagelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-09 22:35

Da Krummen jo har udelukket mig fra at deltage i f.eks.:

http://www.kandu.dk/spg138659.aspx

..vil jeg da i stedet give mit B7 med hér ...med forlov?

Der hersker åbenbart en udbredt misforståelse mellem ordene:

1.) Programmør

..og:

2.) Webmaster

..samt:

3.) Administrator/Moderator

Dette er ikke nødvendigvis de samme personer

Derfor denne allegori:

Programmøren er instrumentbygger, Webmasteren er musiker, Administratoren/Moderatoren er dirigent og EJEREN/INDEHAVEREN er komponist.

De kan være een og samme person, ...men er det sjældent

QED

Eyvind -> Nej; Kandu.dk er ikke dårligt ...men visse (mis-)brugere gør sig umage ...

Sidespring:

Jeg hørte en morsom (gl.?) vittighed idag:

A: Min kat har fået kyllinger
B: Sikke noget sludder. En kat får sgu da ikke kyllinger. Den får killinger !!!
A: Så fortæl mig lige: Hva' hedder så de der friturestegte fugle man køber i Grill'en ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-09 22:46

</GRILLKILLING>

Kommentar
Fra : regret

Dato : 04-08-09 07:44

Citat
du er da tilgivet for din beklagelse

Merci

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-09 09:42

Du skal da være så velkommen Molokylling - og som du ser er der her i tråden også åbent for sprogfornedrelsesekvilibrister.
Men måske er mit gratis Avast antivirusprogram ikke så dårligt endda.

Men når du kommer med en så teknisk indviklet forklaring, kan det nemt virke provokerende for den arrige som ikke forstår det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-09 10:31

He he

Citat
kan det nemt virke provokerende for den arrige som ikke forstår det.

Jeg er ikke arrig, jeg læser og læser, og håber den siver ind (tror nu nok jeg har fattet det)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-09 10:53

Nordsted1 -
Du må så være en af de første, som forstår noget som helst af det som Molokyle skriver.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-09 11:07

Eyvind........jeg har også øvet mig længe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-09 19:57

Nemli'...

Citat
Så er der påængår til Nordsted1

Jeg tror; hun er den ENESTE ...som forstår mig.

http://www.kandu.dk/Spg137674.aspx

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-09 13:26

Tak for svaret sp4nker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-09 15:27

Jeg købte altså KUN dette svar ...for, at nå et 'pænt' resultat/tal i 'overskydende' påængår ....nemli':

4404 fuldfede fremtidpåæng ...at gøre 'godt' med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-09 16:43

Det skal du ikke være så ked af - for jeg købte tidligere dit spørgsmål om de gamle Kanduer.