/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
apple ipod touch 32 gb
Fra : bfksorte
Vist : 1134 gange
300 point
Dato : 02-08-09 17:16

Jeg har på nettet købt en apple ipos touch 32 gb og har fået synkroniseret lydbøger, musik.kontakter, fotografier m.m.
Men jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg kommer på nettet. Jeg har læst manualen igennem, men den hjælper mig ikke særlig meget.
Jeg har søgt på nettet, om der er nogle, der kan være behjælpelige, da jeg ikke kan være eneste, der står med sådanne problemer, men uden held. Jeg har spurgt to forskellige computer-problem firmaer, men de kunne ikke hjælpe.
Jeg spørger, om I har nogle gode råd til, hvordan jeg kommer videre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-09 17:27

Du har en mappe der hedder WiFi....

så skulle de tilgængelige netværk gerne åbne (for du er vel forbundet med en router til nettet )

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 17:31

Du skal have en router med trådløs accesspoint, med andre ord en trådløs router, du kobler så på internettet på samme måde som når en bærbar computer kobler trådløs på din router

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 02-08-09 17:32

Citat
Slå Wi-Fi til: Vælg Indstillinger > Wi-Fi, og slå Wi-Fi til.
Oprette forbindelse til et Wi-Fi-netværk: Vælg Indstillinger > Wi-Fi, vent et øjeblik,
mens iPod touch finder netværk inden for rækkevidde, og vælg derefter et netværk
(det kræver betaling at benytte nogle Wi-Fi-netværk). Skriv evt. en adgangskode,
og tryk på Opret forbindelse (netværk, som kræver en adgangskode, vises med et
låsesymbol ).
Når du har oprettet forbindelse til et Wi-Fi-netværk manuelt, vil iPod touch automatisk
oprette forbindelse til det, hver gang det er inden for rækkevidde. Hvis der er mere
end et netværk, som du tidligere har brugt, inden for rækkevidde, opretter iPod touch
forbindelse til det, du sidst har brugt.

Det står da i vejledningen....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 17:38

Rigtige mænd læser ikke manualer de spørger på Kandu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-09 17:45

Kan være spørger er en dame

Godkendelse af svar
Fra : bfksorte

Dato : 02-08-09 19:53

Tak for svaret refi.
Mange tak fort alle svarene, men specielt det accepterede svar hjalp mig og jeg er nu på nettet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-09 20:36

Super

Og selv tak....