/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Harddisk optager forkert Firmw
Fra : scrubber
Vist : 1169 gange
300 point
Dato : 02-08-09 16:03

Hej !

Har købt en harddisk optager der er blevet opdateret med den forkert Firmware. Det er en samsung

Er der noget at gøre der eller er den til skraldespanden ?

mvh scrbber

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-08-09 17:03

- har du overvejet at opdatere med den rigtige?

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 02-08-09 18:24

Har ladet mig fortælle at det kun er et autoriseret værksted der kan gøre dette eller endda importøren der kun kan dette ved ikke om det er rigtigt.

mvh scrubber

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 02-08-09 18:54

Man kan godt gøre det selv, jeg havde et poblem med min dvdoptager. Den stilte altid om på uret når jeg tændte for fjernsynet. Gik til elgiganten hvor jeg havde købt den for at indlevere den til rep. Men de kontaktede lige importøren mens jeg var som sendte en cd som jeg skulle sætte i den. Problemet blev løst. Mon ikke samsung ikke kan det samme

Fandt dette på samsungs side

Spørgsmål: Hvordan gendanner jeg indstillingerne på min DVD-recorder?

Svar: I standby, hold stop-knappen (på selve enheden) inde i ca. 8 sekunder, indtil "AUTO" vises i displayet.

Produkt: DVD

Ved ikke om dette hjælper på firmwaren.

Hvad hedder optageren helt nøjagtigt

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 03-08-09 00:27

hedder Samsung SH-875 HDD

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-09 14:11

Her skulle være en firmware update. Men hvis maskinen er gået helt i stå, så dvddrevet ikke spinner op så må den vel til service.
http://www.samsung.com/download/Model_Select.aspx?type=DVD+Player&typecode=3&subtype=DVD+Recorder&subtypecode=304&model=DVD-SH875&filetype=FM&language=