/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Hvem har bedt om dette emne?
Fra : skingur
Vist : 790 gange
20 point
Dato : 14-04-03 11:49

Hej..ja, det er ikke for at være uhøflig, men nu skriver kandu jo, at det er et emne, mange har ønsket..og så undrer jeg mig bare over, at der ikke er nogen, der bruger gruppen..udover undertegnede!

Hvordan kan det egentlig være, at man kun kan stille spørgsmål og skrive tip og ikke føre tråde som i fx hunde, katte, heste osv? Gruppen ville måske blive mere brugt, hvis det ikke kostede point at henvende sig til nogen...jeg vil da fx gerne diskutere alt muligt inden for naturområdet, uden at det skal være med et bestemt emne som udgangspunkt.

Men, tilbage mit "opråb"... hvor er alle I, der har ønsket gruppen? Så lad os da komme i gang!!!!!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 12:10

Hej Christina (igen)

Naturpleje... jamen det var da en oplagt kategori til Kandu's måske kommende chat-forum. Jeg mener alle kategorier burde rep. i det kommende forum. Nogen kan jo li' leverposteg, andre syltetøj og andre igen blander hele skidtet sammen.

Hygge...
Søren

NB: Jobbet kalder... SUK!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-04-03 12:12

Hej Søren..det lyder mest af alt som om du trænger tl at få en bid frokost!!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 12:15

Yak!... ikke leverposteg og syltetøj sammenblandet - du har ret... det er jo middag (som tiden dog løber i godt selskab)

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 20 point
Dato : 14-04-03 16:42

Ku' emnet ikke bare hedde "Natur"? -Så man kunne spørge om gode svampesteder, -natuglens parringstid, eller underlige ting, man ser på sin daglige tur eller i sin ferie... -Vilde skovhindbær kan godt bruges til en ok syltetøj... '
Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-04-03 17:15

Hej Birgitta...jeg mener absolut godt, man kan tolke "naturpleje" til at omhandle alt fra ugler til hindbær...hvordan skal vi kunne tage vare på naturen, hvis vi ikke ved hvor den er, hvad den kan bruges til og hvad der sker i den ?
Christina

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-04-03 16:58

Jeg ser lige, at "narurpleje" er puttet ind under "Helbred"??? Vaff' nu det?? Er det mon naturens helbred, det drejer sig om... -Så burde vi måske også have noget om bilers helbred eller havehelbred... -Ville det ikke være mere naturligt at sætte "Natur" ind under interesser eller fritid... Måske ville der komme flere spørgsmål i kassen hvis der var lidt mindre ulogik.

Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 23-04-03 11:42

Hej Christina

Du har helt ret lad os se a komme i gang.....

ThomasG

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 13:35

Tak for svaret Birgitta. Synes osse det bare skulle have heddet natur..men det er gået op for mig, at emnet måske drejer sig om kosmetiske spørgasmål..altså "lav din egen avocadomaske" eller "kan man fjerne fregner med citronsaft"!!!!!!

jeg vælger niu at misfortolke det og vil fortsat gerne snakke om hindbær og ugler!!!!

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 07-04-05 07:11

Selvfølgelig skal der være noget om naturpleje, det er et kæmpe område og bør sættes i gang pr. omgående.
Godt gået Christina