/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film
Fra : ligeham
Vist : 539 gange
300 point
Dato : 02-08-09 08:46

Hej allesammen
jeg har storskærm rigtig god biograf lyd hvis jeg køber en blu-ray afspiller hvorfor en film skal jeg så købe for at det virkeligt rykker hvad billed og lyd ang jeg er meget alsidig hvad film angår også live-koncerter. mvh ligeham god sommer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-09 09:14

Citat
hvorfor en film skal jeg så købe for at det virkeligt rykker hvad billed og lyd ang

Den du helst vil se

Men de "nyere" film får du nok mest ud af...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-08-09 09:19

Hvis du køber blueray afspiller så køb blueray film. Så får du det optimale. De fleste film bliver i fremtiden lavet både som DVD HD og som Blueray.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 02-08-09 19:20

f-u-g DVD HD