/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE-8
Fra : pylle12
Vist : 668 gange
500 point
Dato : 01-08-09 15:12

Efter opdatering til ie8 kan jeg ikke længere brugen min printer.
Jeg har prøvet at smide skidtet ud, men det kan ikke lade sig gøre.
Så er spørgsmålet bare om man skal formatere pc ??????? eller der
er nogen der har gode råd...

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-08-09 15:14

xp eller vista ?

du kan afinstallere i kontrolpanel og programmer

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-08-09 15:17

Det er måske lige meget nok at formatere sin PC af den grund.

Prøv at afinstaller og så geninstaller printeren.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-08-09 15:18

eller lad comp. søge efter printer

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-08-09 15:37

Pylle, umiddelbart har din printer inte med IE8 at gøre. Hvilken fejlmelding får du, når du vil udskrive noget?

Kommentar
Fra : pylle12

Dato : 01-08-09 16:13

jeg kan ikke installere softwaren hverken med cd eller fra nettet. ie8 kan ikke afinstalleres igen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-08-09 16:18

Prøv lige at brug Systemgendannelse tilbage til før du onstallerede IE8

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-08-09 16:26

Har du husket at sætte v i en lille rude ved "vis opdateringer"

For selvfølgelig kan IE8 slettes igen. Jeg har lige gjort det selv.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-08-09 16:54

du har ikke svaret på

XP eller Vista ?

Kommentar
Fra : pylle12

Dato : 01-08-09 17:06

xp.

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-08-09 17:09

som granner01 skriver den kan afinstalleres
det kan godt være at der lige kommer et par bandeord .
men for H.......
kan folk dog ikke snart lære at når det drejer sig om windows , så skriv da for H.......
styresystem
printer
osv....... inden i spørger om spg
fordi så har folk sg en chance for at fortælle hvad de evt. har gjort i lige det tilfælde
eks.
jeg køre win vista og "Efter opdatering til ie8" kan jeg ikke printe ud
min printer hedder ?????????.563646
------------------------------------------------------------------------------

hvorfor faen skriver i herind om MS problemer som det første ,hvorfor ikke direkte på MS
som det første på dit problem , opstod problemmet efter du har updatet til ie8 , JA. NEJ
hvis JA
så af installerer ie8 , og nu siger du at det kan den ikke, jovist kan den så medmindre du selv har været inde og pille hvilket jeg ikke tror
og så skal du følge dette fra punt og prikke
http://support.microsoft.com/kb/957700
hvis nej så tag din printer helt af usb/lpt stik helt væk og så slet din software og og alt i printer og fax enheder og jeg mener alt for du vil sikkert opdage at du har flere end bare lige din printer
...............................................................
vil du have ie8 ?
ja. nej
hvis ja
nu genstarter du så din maskine uden din printer sat til og så opdaterer du din win og instalerer ie8
og igen genstarter du maskinenen uden printer og nu slukker du din maskine og sætter dit printer til og genstarter.
----------------------------------------------------------
hvis nej
hvad tror du så du skal ? selvfølgelig skal du svare "jeg vil ikke installere" og så ellers samme fremgangsmåde
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fordi jeg skriver som jeg gør er at nu er jeg ved at stoppe på kandu , og der er kr.............. ja nu bander jeg fa.............. ikke en kæft herinde der har forstand på MS .
sorry thats live:

Accepteret svar
Fra : flejsen

Modtaget 500 point
Dato : 01-08-09 17:21

I kontrolpanel - tilføj fjern programmer, bør du finde IE8
der kan du vælge at afinstallere.

Ser du ikke IE8 der, er det ikke korrekt installeret.

I så fald skal du lave en systemgendannelse.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-08-09 17:25

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 16
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 35

UUha

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-08-09 17:33

okey jeg har måske lige fået et par miller lite for meget men om 2 dg er er det en flyve tur til DK
sorry..!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
til flejsen hvad gør man hvis man har sat vinge i Deaktiver Systemgendanelse på Alle drev ?
hold nu hop med at , hoppe over hvor gærdet er lavest , men find problemmet hvor den opstod , så har man sg da en viden mere at tygge på

Godkendelse af svar
Fra : pylle12

Dato : 01-08-09 17:35

Tak for svaret flejsen.

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-08-09 17:41

til pylle12 >>>>
I kontrolpanel - tilføj fjern programmer
og NU VED DU HVAD KONTROLPANEL KAN BRUGES TIL
så brug den for H.............

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-08-09 18:07

Citat
til flejsen hvad gør man hvis man har sat vinge i Deaktiver Systemgendanelse på Alle drev ?
hold nu hop med at , hoppe over hvor gærdet er lavest , men find problemmet hvor den opstod , så har man sg da en viden mere at tygge på

Du aktiverer gendannelsen ved at fjerne fluebenet.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 01-08-09 18:09

Husk at klikke på - anvend når du har fjernet fluebenet,
og OK

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-08-09 18:50

pylle12 det vidste du jo godt hvorfor så spille dum og spilde 500 point væk
det er mig ubegribeligt medmindre ?????????
ja tænk selv