/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Rigmor Zobel anholdt for narko
Fra : bibsamie
Vist : 870 gange
100 point
Dato : 31-07-09 17:03

Hvad kan grundet være til at Herman Zobel's datter smugler narko, der skulle vel være penge nok i familien

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 17:08

Hvorfor tror du det er hende... godt nok ligner frisuren, men hendes navn er da ikke offentliggjort??

Hvorfor en rig kvinde kan finde på det?? - spænding - eller måske hun slet ikke er så rig som vi tror??

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 31-07-09 17:12

Nordsted1

har jeg nogensinde skrevet noget der ikke var sandt ??

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 17:18

hvad rager det dig ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 17:19

Ikke noget jeg har opdaget i hvert tilfælde

Men der er jo navneforbud, og hun var helt "forklædt" så du må jo have insiderviden

Nej jeg kan ikke give dig en fornuftig forklaring på hvorfor en der ikke mangler noget, kan finde på at sælge narko

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 17:20

typisk kællingesladderspørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 17:23

2. øverste link... står der hendes navn, men når man trykker på linket, så kommer man til en side uden hendes navn

http://www.google.dk/search?hl=da&q=rigmor+zobel&meta=&aq=0&oq=rigmor

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-07-09 17:24

Smugling har vist heller ikke været nævnt i den sammenhæng

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 17:32

Citat
Inden offentligheden blev smidt ud blev det dog røbet, at det er politiets opfattelse, at de 140 gram som man sigter hende for at have været i besiddelse af, ikke skulle sniffes i millionærens egne næsebor.

Faktisk er det politiets opfattelse, at damen – der ernærer sig ved at være professionel bestyrelseskvinde, har fungeret som en slags kurer. Flere gange har hun modtaget narko hos en kontakt i København. Hver gang var det meningen, at det skulle videredistribueres.

I retten forsøgte kendissen at skjule sig under en bredskygget hat og et halstørklæde. Hun nåede kun lige at bekræfte sit navn, inden ekstrabladet.dk blev smidt ud.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 17:44

De kom til at røbe, det var hende før der var navneforbud..

Jeg læste det på Kanal6's teksttv tidligere på eftermiddagen..

En pinlig affære, det må man sige..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 18:02
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-07-09 18:45

Citat
typisk kællingesladderspørgsmål

- idioten nåede ikke at få sin metadon i dag!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-09 20:51

Citat
Hvorfor tror du det er hende...

Det kørte såmænd også på TV2 News som Breaking News med navn og hele balladen....

Det blev først fjernet da der kom navneforbud

Kommentar
Fra : achton

Dato : 31-07-09 21:28

Hemdes forlygter så man da i fjerneren.

Så gode som et portræt

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-09 03:20

Uanset om de modsat gadenarkomaner har råd til at købe narko er det jo stadig ulovligt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-09 11:39

Citat
der skulle vel være penge nok i familien

Måske derfor der er penge nok

Desværre er fakta jo nu om dage, at visse foretagender med mange penge ofte skyldes svindel, bedrageri, ulovligheder, kreative regnskaber o.s.v.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-09 12:05

Familiens advokat kalder det så for et yderst kreativt politi. Der har været 7 forretningsmøder hvor der på det ene er mistænkt tilstedeværelse af 20 g kokain.

Politiet har så sagt 20 x 7 = 140 g kokain

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-09 10:06

Til orientering

http://www.berlingske.dk/article/20090804/danmark/90804003/

Det gælder vel også indlæg på kandu

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 04-08-09 10:22

ans

ja der kan man bare se hvad man risikere, det må jeg jo tage med ikk.

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-09 10:23

JA

Det gælder også indlæg på Kandu...

Og Kandu bør slette dette spørgsmål ØJEBLIKKELIGT...

Ydermere er spørgsmålet oprettet EFTER forbuddet.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-09 10:29

Man kan jo også stadig se navnet på google.... så jeg ville nu bare tage det HEEELT roligt

Navneforbuddet kom for sent, det er bare ærgeligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-09 10:39

Citat
Man kan jo også stadig se navnet på google.... så jeg ville nu bare tage det HEEELT roligt

Navneforbuddet kom for sent, det er bare ærgeligt

Som refi skriver, så blev dette spørgsmål oprettet efter navneforbuddet, så heeelt roligt ville jeg nu ikke tage det.

Jeg er enig i, at kandu bør slette spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-09 10:51

Jeg syntes det er temmelig hysterisk... er hun uskyldig, får hun oprejsning og erstatning

Er hun skyldig... så har hun ligget som hun har redt

Mon der også havde været navneforbud, hvis det var Hr/Fr Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-09 11:19

Citat
Mon der også havde været navneforbud, hvis det var Hr/Fr Hansen

Nej - Per Hansen blev varetægtsfængslet samme dag - kan du bruge det til noget

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 07-08-09 16:01

Tak for svaret LuffeA.