/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sure Kandutter?
Fra : vaxen
Vist : 854 gange
100 point
Dato : 31-07-09 15:33

Hvad er det, der er sket herinde?

Der var en gang, hvor dette var et hyggeligt sted, hvor man oveni gode råd og vejledning, kunne få sig en hyggesnak, lidt venskabeligt sludder.

Nu er her godt nok negativt. Folk skælder ud, skændes i trådene, forstyrrer med negativitet i tråde, hvor det slet ikke er relevant, opretter falske profiler, holder tjek på falske profiler, mistænker, kontrollerer og holder øje..

Hvordan holder I gejsten oppe til at blive hængende?

Vaxen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 31-07-09 15:36

Citat
Hvordan holder I gejsten oppe til at blive hængende

Fordi vi er nogle stykker der ind i mellem kan finde en tråd og hygge os i, imens de andre slåsser med dobbeltprofiler og spammere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-07-09 15:51

Citat
Hvordan holder I gejsten oppe til at blive hængende?

I bund og grund er vi nok så optimistiske at vi "tror" på at kandu teamet får ryddet gevaldigt op en dag når de ellers vågner

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-07-09 15:54

Æv bæv......Pia tror på nisser (det må du gøre hvis du tror kandu rydder op i noget som helst)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 15:55

Det er dælme optimisme

Tror Kandu-teamet har ligget i kunstigt koma meget meget længe

Jeg må sige, at jeg er imponeret over, at I holder til det. Når jeg en gang imellem kigger herind, eller modtager en notifikation i min inbox, så er det sjældent, det handler om noget, der ikke er plasket ind i surhed.
Jeg går ud fra, at det også er det, nye ser. Kommer der nye til?

Krogene, hvor der stadig at hyggeligt at være herinde skjuler sig lidt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-07-09 15:56

Citat
Æv bæv......Pia tror på nisser

OG JULEMANDEN

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-07-09 15:58

Jeg holder lav profil det alt det uvæsen går over. Det er som om at nogle folk keder sig i ferierne og derfor skal ødelægge Kandu.

Det går over, til efteråret bliver det nok hyggeligt igen, håber jeg.

Jeg vil i hvert fald ikke have mit gode humør ødelagt at nogle idioter på Kandy.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 15:58

Citat
Krogene, hvor der stadig at hyggeligt at være herinde skjuler sig lidt

Ja, men hvis jeg afslører en tråd, så ser alle det jo også tumperne

Bortset fra det, så tror jeg sørme lige du selv er hoppet på et spørgsmål fra en ny spamprofil... nu ikke blive sur over spildt krudt

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 16:02

Nordsted, det er jo netop sådan noget, der er så ærgeligt. At alle indlæg fra starten lige skal scannes og at udgangspunktet er, at der snydes indtil andet er bevist

Det sker godt nok mange steder, men hold da op, det har taget fart herinde.

Der var en gang... Klumme og AJ røg i hovederne på hinanden og en enkelt eller to holdt øje med, om spørgsmål blev lukket..

Nu er det da helt kammet over

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 16:09

vaxen.... hvis du var her lidt mere, ville du opdage, at det faktisk kun er EN person der ødelægger det for alle os andre

Vi prøver at ignorerer, men det er saft suseme svært... så nu er der en kandu (oprydder) der spammer vedkommendes tråde, så kan vi jo håbe på at det snart kan få en ende... nå nu har han/hun igen lige oprettet et spørgsmål

Det er ikke nemt at være en ny profil på kandu, alle er mistroiske for om det nu bare er den samme i nye klæder eller om det virkelig er en ny profil... men for de helt nye, er spørgsmålet som regel fornuftigt nok, i modsætning til spammerens... så lad os se om, det virkelig er en ny profil du har hjulpet med et svar

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 16:12

Nordsted, jo, hvis jeg var her mere, kunne jeg sikkert gennemskue, hvad der foregår. Fra sidelinjen ligner det kaos

Det er jo ærgeligt, hvis dette er EN bruger og en alene. Altså ærgeligt, at teamet ikke nosser sig sammen for en gangs skyld. Men DET har altså ikke forandret sig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 16:22

Altså en gang imellem får kandu ryddet op,

Det er når det bliver for tydeligt at der er tale om pointfusk, men som det har været de sidste par dage, hvor det er spamtråde, så går det meget langsomt for kandu at få ryddet op... møjhamrende irriterende

Vaxen har du været i Hundested for nylig... der er blevet så pænt, mange af husene er blevet restaureret,og der er kommet mange små spisesteder til

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 16:46

Citat
Det er som om at nogle folk keder sig i ferierne og derfor skal ødelægge Kandu.

Ja os der ikke har råd til en luxusferie i monaco

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 16:49

Citat
Ja os der ikke har råd til en luxusferie i monaco

Jamen jeg syntes det vil være en bedre ide, at gå ud i den friske luft og fylde noget vand i vandpytterne.... det skader ingen, og man får både motion og frisk luft... se hele tre ting på en gang

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 31-07-09 16:58

3773 du er og bliver en

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 31-07-09 16:59

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-07-09 15:54

--------------------------------------------------------------------------------

Æv bæv......Pia tror på nisser (det må du gøre hvis du tror kandu rydder op i noget som helst)

FOR SÅ HAVDE DU VÆRET UDE FORLÆNGST 3773

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 31-07-09 17:05

Kandu rydder sikkert op i noget uvæsentligt:

Sletter "Spammer-profilerne"

Men gør i øvrigt ikke mere.

Det I selv jamre over med præmierne o.s.v laver de sikkert ikke om på.

Og så var der lige et par andre unøjagtigheder, som siges at foregå, men som ikke gør det alligevel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 17:11

Så Vaxen, nu er der desværre gået børnehave i din tråd, så enten må du BL eller lukke..

Tror det må være ulvetime,hvor forældrene ikke har tid til at beskæftige dem

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 17:24

Nordsted - jo, hvorfor ikke også denne tråd

Det er faktisk længe siden, jeg har været i Hundested. Og sidst jeg var der, nåede jeg ikke længere end Tøppen.

Det lyder dejligt, at der er blevet kønnere - ikke fordi, der ikke var kønt i forvejen

Vaxen

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 31-07-09 17:24

Ja jeg vil bare sige Farvel - Hvis jeg er Blacket næste gang jeg åbner min PC.

Hav det rigtigt godt hvis vi ikke ses igen og pas godt på jer selv og Kandu.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 17:30

Farvel Børve

vi lægger en blomst

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 17:39

Hej Nordsted.

Citat
hvis du var her lidt mere, ville du opdage, at det faktisk kun er EN person der ødelægger det for alle os andre
Er det virkelig rigtigt . Nu har jeg været med i ca 3 mdr., og jeg har oprigtigt troet, at der var mange sure brugere. Fx blev jeg BL af 3773 inden for de første 14 dage (Jeg har endnu ikke fundet ud af hvorfor ).

Men til Vaxen vil jeg sige, at der er nogle Fora, man nok skal holde sig fra, hvis man vil undgå de værste tumber. Fx religion og politik .

Generelt er vi enormt søde ved hinanden i Windows o.l. , hvilket holder min gejst oppe. Men jeg kan godt følge dig meget langt hen ad vejen, suk .

Mvh Bitte

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 17:42

Bitte, jeg nu også sige, at min observation rækker noget længere end lige over sommeren

Men jeg kan da godt se, at det er slemmere lige nu end sædvanligt

Vaxen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 18:07

Hej.

Jeg håber på forståelse for, at jeg lige vitser en gang. Men den falder i hak med spammerne . Og på forhånd undskyld mit sprogbrug .

Hvorfor er der mere lort end lagkage? Fordi der er flere røvhuller end bagere .

Og det er jo det vi må leve med her på Kandu.

Mvh bitte

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-09 18:11

Kommentar
Fra : trivielt

Dato : 31-07-09 20:07

Citat
vi lægger en blomst

Tak - Hvor har du lagt den ?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 31-07-09 20:18

Blomsten er til Børve, så bland dig ikke.

Kommentar
Fra : trivielt

Dato : 31-07-09 20:27

Ih Ih Sir

Kommentar
Fra : achton

Dato : 31-07-09 20:29

En tidsel for dit respektfulde svar.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 20:53

God aften.

Citat
Ih Ih Sir
Bør vel rettelig være "Ay, ay Sir"

Mvh lille

PS! Til vaxen. Tak for din "latterlige" respons på min vits . Og god weekend

Kommentar
Fra : trivielt

Dato : 31-07-09 21:17

Citat
"Ay, ay Sir"

English is not my best ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 23:16

Vi er ikke sure, det er dig som kigger i de forkerte tråde ind i imellem morer vi os i småsnakke tråde

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 23:46

Citat
ind i imellem morer vi os i småsnakke tråde
Også i den grad

Mvh og god nat fra lille

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 23:55

Citat
Fordi vi er nogle stykker der ind i mellem kan finde en tråd og hygge os i, imens de andre slåsser med dobbeltprofiler og spammere

Citat
ind i imellem morer vi os i småsnakke tråde

Nemlig

Kommentar
Fra : lille-mig

Dato : 01-08-09 10:45

Sure? Nej!

lillemig

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 01-08-09 11:22

Tak for svaret Nordsted1.