/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det ikke synd?
Fra : habibiPro
Vist : 372 gange
45 point
Dato : 31-07-09 07:29

Er det ikke synd når Web Masteren på DJ ikke kan skelne.
Igen har samme flittige læser skribent fået dele af sit indlæg slettet.
At restriktioner er så strenge at man ikke kan komme af med sin galde, der kunne godt tages hensyn til et mange årlige medlemmer der ikke rigtig har styr på deres ordvalg, hvad så end det skyltes.
Jeg syntes at DJ tramper på medlemmer der ikke rigtig kan læse og forstå udskrevne regler, som også gerne vil ytre sig.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 31-07-09 07:43

Citat
Er det ikke synd når Web Masteren på DJ ikke kan skelne.
Jo.
Ta en tudekiks og kom videre i dit liv.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-07-09 07:44

Citat
skal holde vand er habibipro en person, der må være omkring 80 år gammel og hvis det er rigtigt – så er han tilgivet og jeg trækker mit spørgsmål tilbage
fra bb1

habibiPro
Det er da sandt du er 960½ måned gammel, ik

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 31-07-09 07:53

Nej Vic.

Tro endelig ikke jeg opgiver min alder, jeg vil godt bluffe damerne lidt endnu, da jeg stadig er godt skydende.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-07-09 11:18

Ja og skrydende..

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 07-08-09 15:07

Er det ikke synd for habibipro at ingen gider svare ham. Julemanden på Kandu er ikke bb1 ham har habibipro jo udelukket fra denne tråd

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-08-09 23:50

Balegaard Knudsen Julemanden.

Var juleøllet igen for stærk, prøv med vand,. kun rigtige voksne mænd kan tåle det stærke øl i sommervarmen.

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 08-08-09 14:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

emnet udtømt