/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Diskcopy nomather what
Fra : bluechild
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 28-10-01 16:14

Hej Alle.

Jeg vil høre om der er nogen der kender et program der kan kopiere en diskette, hvor programmet også kopiere evt. fejl mv. Altså simpelthen tager et snapshot og lægger det på en anden diskette.

Mvh. BlueChild

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-01 16:23

Winimage ?

"bluechild" <bluechild.news@kandu.dk> wrote in message
news:bbVC7.306$Dj2.55053@news010.worldonline.dk...
> Hej Alle.
>
> Jeg vil høre om der er nogen der kender et program der kan kopiere en
> diskette, hvor programmet også kopiere evt. fejl mv. Altså simpelthen
> tager et snapshot og lægger det på en anden diskette.
>
> Mvh. BlueChild
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 28-10-01 18:05

Hej

Du går ind i "Denne Computer" --Højreklikker på dit A:/ drev med Den diiskette du vil have kopieret i A:/ drevet.
Trikker "kopier" --resten kommer af sig selv.

Mvh
Basses

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 28-10-01 19:19

PS:
Windows Commander !!

Accepteret svar
Fra : soccer

Modtaget 20 point
Dato : 28-10-01 20:41

Åben en commando-prompt og brug DISKCOPY

F.eks DISKCOPY A:\ A:\ /M

Føærst læser den disketten i A:\ og lægger det op i hukommelsen, hvorefter du skifter disketten og så skriver den på den nye diskette.

MVH Soccer

Kommentar
Fra : bluechild

Dato : 28-10-01 21:17

Hverken diskcopy eller windows commander kan gøre det når der eksistere en fejl på disketten. Men tak for svarene

Jeg vil lige prøve WinImage - hvis der er andre der har arbejdet med noget software af lign. slags vil jeg meget gerne høre om det.

Kommentar
Fra : bluechild

Dato : 28-10-01 21:47

WinImage virker desværre heller ikk , den kan ikke læse disketten når der er en fejl.

Jeg skal bruge et program som læser fejlen og fører den med over på kopien.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-01 22:58

"bluechild" <bluechild.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:bbVC7.306$Dj2.55053@news010.worldonline.dk...
> Hej Alle.
>
> Jeg vil høre om der er nogen der kender et program der kan kopiere en
> diskette, hvor programmet også kopiere evt. fejl mv. Altså simpelthen
> tager et snapshot og lægger det på en anden diskette.
>
Kan du ikke højreklikke på A drevet og så bruge "kopiere diskette"
--
Med venlig hilsen
Pico

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-01 13:35

Prøv at søge efter "Anadisk207" på nettet.

"bluechild" <bluechild.news@kandu.dk> wrote in message
news:bbVC7.306$Dj2.55053@news010.worldonline.dk...
> Hej Alle.
>
> Jeg vil høre om der er nogen der kender et program der kan kopiere en
> diskette, hvor programmet også kopiere evt. fejl mv. Altså simpelthen
> tager et snapshot og lægger det på en anden diskette.
>
> Mvh. BlueChild
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 29-10-01 18:04

Er det fysiske fejl du vil have med , så er det umuligt , men hvis det ikke er det, så prøv at lave et Ghost-image at disketten.

Soccer