/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Trælse scripts på alle sider.
Fra : spimmer
Vist : 1038 gange
200 point
Dato : 30-07-09 16:47

Hej.
Inden for de sidste dage har jeg fået et rigtig trælst problem:
Der kommer reklamescripts øverst på alle sider. De kan godt nok lukkes ved et kryds i venstre side, men når jeg skifter side, kommer reklamen igen. Det er en reklame, der skifter lige som et Powerpoint show.
Har jeg fået noget gris? En virus eller hvad? Nogle af reklamerne er fra Right Media. Gode råd er dyre!
mvh
spimmer.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 30-07-09 16:52
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-07-09 19:04

Luk reklamer på proceslinien med højreklik, at lukke i selve reklamen er lige netop det den venter på

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 30-07-09 19:07

LuffeA, når den kommer på alle sider, så er der jo snavs på maskinen. Det ved du da

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 31-07-09 12:31

Tak for svaret stl_s. Du har endnu reddet mig fra mange irriterende POP UPS.
spimmer.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-07-09 14:17

Selv tak, og godt det lykkedes