/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg vil gerne
Fra : ockendon
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 30-07-09 09:46

undgå at blive spammet ned i min postkasse af useriøse spørgere her inde, jeg er nemlig godt træt af det! At ødelægge kandu for seriøse brugere er dybt godnat! Håber disse snart tænker sig om, vi er mange der har haft fornøjelsen af og fået god hjælp her inde gennom årene, og jeg vil helst ikke gå glip af gode råd og ideer. (dagens galdestensanfald!)

Dersom jeg blacklister visse personer, undgår jeg at blive adviseret hver gang de optræder som ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-09 09:50

Enig

Men så længe du har flueben i de kategorier hvor tumperne deltager, så længe vil du få mail fra dem

Så fjern samtlige flueben, og hold i stedet øje med - seneste indlæg - så kan du deltage i de spørgsmål du så har lyst, og fjerne fluebenet i spørgsmålene, så du slet ikke får mail

Send dit indlæg videre til kandu, på et eller andet tidspunk kan det være de får gjort noget alvorligt ved det, for det nytter jo ikke at de bare bliver smidt ud, når de lige så hurtigt opretter sig igen, der må gøres noget mere alvorligt

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 30-07-09 10:09

For mit vedkommende kan jeg kun sige, at jeg har tænkt mig om.

Hvad angår de andre u-serøse brugere kan jeg ikke svare, naturligvis.

Og jeg er altså ikke den eneste, selv om jeg har haft mange profiler.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-07-09 10:10

Også jeg er rigtig meget enig.

Det seneste ½ år er Kandu fuldstændigt domineret af diverse fjollerikker, som er godt igang med at at ødelægge Kandu (som skrevet i et andet indlæg i dag).

Jeg har gjort som Nordstedt1, og det er sørgeligt, at det har været nødvendigt.
Heldigvis ser det ud til, at useriøse indlæg i nogen grad ignoreres af seriøse brugere. Så kan halvhjernerne sidde i dialog med alle deres profiler, og det bliver de forhåbentlig trætte af på et tidspunkt.

Gad vide om Kandu nogensinde bliver sit "gamle jeg".

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 30-07-09 10:21

Citat
Gad vide om Kandu nogensinde bliver sit "gamle jeg"

Hvornår var det så?

P.S
Jeg har også tænkt mig om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-09 10:32

Citat
BURGO_HØGE

Dato : 30-07-09 10:09

--------------------------------------------------------------------------------
For mit vedkommende kan jeg kun sige, at jeg har tænkt mig om.

Det har du skrevet ligeså mange gange, som du har oprettet en ny profil, for at spamme kandu med intetsigende "gi' mig selv point spørgsmål"

Nordsted1

Citat
Men så længe du har flueben i de kategorier hvor tumperne deltager, så længe vil du få mail fra dem

"De" er i stort set alle kategorier

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 30-07-09 10:32

Jeg har fulgt begge Norsteds råd, og siger tak for hjælp. Jeg lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu, for at se om der er "flere der har tænkt", eller om det er andre som også føler dette plagsomt!

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 30-07-09 10:34

sorry ans, jeg så ikke din kommentar før jeg sendte min sidste kommentar. Og ja, jeg kan bare give dig helt ret i hvad du siger.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 30-07-09 10:43

Jeg opgav en forkert mailadresse for nogle år siden.

eks. jensen@mail.dk

Men ham jensen blev nok tosset over alle mails han ikke forstod ret meget af.

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 30-07-09 10:46

Jeg har virkelig tænkt mig om.
Der er jo ingen som ved hvad det var jeg tænkte på.
Men tænkt har jeg altså.

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 30-07-09 10:50

Jeg har tænkt og skrevet til Teamet, så vingerne baskede

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-09 11:16

Flejsen............

Citat
Jeg opgav en forkert mailadresse for nogle år siden.
eks. jensen@mail.dk
Men ham jensen blev nok tosset over alle mails han ikke forstod ret meget af.

Jensen har kun fået een mail - og når han så ikke har reageret på den .....................glider den ud.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-07-09 11:43

Jeg har 4 mailadresser rundt omkring. 2 bruger jeg til venner og familie. Men 2 mailadresser i Forum bruger jeg kun til at opgive på internettet hver gang en side beder om en mailadresse. Det er også en af dem jeg har opgivet til Kandu. Så bestemmer jeg selv om jeg vil kigge i mailen hver dag eller en gang om ugen. Og der ligger en masse mail og de slettes bare. Men jeg undgår spam.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-09 11:46

Med gmail kørt fra en browser vises kun een mail pr spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-09 13:05

BURGO_HØGE/ PåenIgen

Du tænkte dig så meget om, at du igen i dag oprettede en ny profil, for at gi' dig selv point.

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=275726&mode=4

De point må jo betyde ret meget for dig, siden du ikke kan holde dig til kun een profil.

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 30-07-09 13:51

Tak for svaret Nordsted1., jeg tror jeg holder nu Du var jo den første til at besvare, men nu er der ved at blive smudskastning her inde.

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 30-07-09 14:00

Korrekt ans

Ikke for at give mig selv points -

I første omgang fordi jeg IGEN var "Blacklistet" i spørgsmålet

"BOYCUT KANDU" - Som er et interessant spørgsmål

Og så for at afslutte det spørgsmål om

"Hvordan bliver man Oprydder"

Som den rigtige Oprydder ikke vilde svare på.

Og så gav jeg en version, som måske kunne være rigtig.

Hvem ved ?

For det er da Nazi/Stasi metoder den Oprydder kører !

Jeg forstår godt I ikke gider folk som mig - men ignorer dem dog -

Eller gå i dialog.

Blackliste er da ...

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 30-07-09 14:04

De Spoint har jo ingen betydning for mig - da Kandu jo ikke har min adresse!

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 30-07-09 14:08

Det der med 666 er fordi det er noget med djævelskab, som jeg syntes den rigtige Oprydder er.

Ja - jeg tror ikke på sådanne ting - satanisme o.s.v !

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 30-07-09 14:29

Injurer alle der er useriøse

Svar dem ikke...

og injurer alt hvad der har med gisninger at gøre

så er vi langt

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 03-08-09 18:49

ja men det vil jeg dog gøre, tordenkalven, men savner seriøse indlæg - nordsted, privat post?? til dig???