/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Teleselskaber
Fra : Laika_pigen
Vist : 699 gange
57 point
Dato : 30-07-09 09:15

Vores samlet telefon regning her hjemme er staget fra 800kr til 1100kr fordi teleselskabet nu skal ha betaling pr. påbegyndt minut!

Er her overhovedet et teleselskab som stadig er med betaling pr sek eller pr. 10sek??

Hilsen Laika_Pigen.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 67 point
Dato : 30-07-09 09:25

Telenor har det på alle deres abb.

Og der er flere andre der tilbyder det på nogle af deres produkter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 10:43

Det kan du vælge hos flere selskaber...

Om det kan betale sig er så noget du skal gøre op med dig selv...

Sekundafregning har nemlig oftest større opkaldsgebyr...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 10:45

Men det kan IKKE være den omstilling der giver en forøgelse på 35%......

Det er praktisk taget umuligt med mindre ALLE dine samtaler går 1 sek. over tiden

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 30-07-09 12:26

Jeg ved godt dit spørgsmål ikke handler om IP-telefoni, men det bruger jeg. Det koster ikke ret meget.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : asan

Dato : 30-07-09 13:51

check selv i detaljer og omhyggeligt,
men jeg tror du her kan få afregnet for 1 øre pr. sekund uden opkaldsafgift

http://www.happiimobil.dk/

vh
asan

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 30-07-09 15:02

Bibob.dk afregner pr sekund 1 øre og 0 kr i opkaldsafgift

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-07-09 19:48

Det er ren svindel, tænk hvis benzinselskaberne forlangte betaling pr. påbegyndt liter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 20:17

Der er ikke noget svindel i det - det er priserne udregnet efter...

Du skal ringe rigtig meget før det overhovedet gør nogen forskel....

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 10-08-09 12:35

Tak for svaret Kortoververden.