/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
The Sims
Fra : marc43
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 29-07-09 23:31

Min søn er komme til at købe to expansion packs til the sims i den tro, at han købte spillet.

Det er købt på en ferie, så det kan ikke byttes.

Er der nogen der ved, hvor man kan hente det originale spil (gratis), da han bliver spurgt om det originale spil.

Jeg har prøvet at google det, men man kan kan downloade en forfærdelig masse ting til spillet, så det er ret uigennemskueligt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-07-09 23:34

Spillet kan man naturligvis ikke downloade gratis - medmindre man gør det ulovligt...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-09 11:50

Ikke gratis men til en pris som er overskuelig: http://www.gamers-globe.dk/shop/produkt/pc/sims-2-dvd.html så knægten kan udnytte sine tilføjerser, den her er Sims 2, der findes også Sims 3 og i skal vælge den rigtige