/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Link til at se ejerforhold ...
Fra : bennymanden
Vist : 3295 gange
200 point
Dato : 29-07-09 21:25

Hej.
Jeg har før været inde på en side, hvor man ved at indtaste en bils registreringsnummer kunne se hvem der ejede bilen, og hvornår den sidst var synet.
Nogen der kender siden ???
og evt kan give mig et link til den.
På forhånd tak
Bennymanden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-09 21:30

Du kan ganske bestemt ikke se hvem der ejer bilen, for det er oplysninger der ikke på nogen mulig måde er tilgængelige for offentligheden.

Men du kan oprette dig som bruger på bilboksen, der kan du se visse ting fra seneste synsrapport

http://www.forbrug.dk/klage/guide/bilklage/bileks/nysyn/

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-07-09 21:43

jeg er 100% sikker på, at jeg kunne se hvem der var registreret ejer af bilen og dato for sidste syn, foruden hvilken bil det drejede sig om; såsom mærke, model og årgang - jeg er ved at søge andre steder end her i øjeblikket, og skal gerne vende tilbage når jeg har fundet ud af hvor det var henne.
hilsen
Bennymanden

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 210 point
Dato : 29-07-09 21:46

tast bilens registrerings nummer mmm
og læs km stand

http://bilviden.dk/sw97160.asp

tast bilens registrerings nummer mmm
og læs bilens stel nummer
http://www.biltorvet.dk/MinBil/MinBil.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 21:49

Citat
jeg er 100% sikker på, at jeg kunne se hvem der var registreret ejer af bilen

Næh du - den slags "snagen" går ikke

Hvad skulle du iøvrigt bruge det til......

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-07-09 21:51

glem det din hukommelse tager fis på dig.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-07-09 21:52

fin ny avatar!! er du trans benny ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-07-09 21:54

Citat
fin ny avatar!! er du trans benny ???

selvfølgelig Per - var der måske noget jeg kunne hjælpe dig med ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-07-09 21:55

Til din orientering kan jeg fortælle at billedet er af mig ..........

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 29-07-09 21:59

Tak for svaret ferik. - dit sidste link var helt fint - det giver oplysninger om bilen og stelnummer, selvom man kun oplyser registreingsnummeret - model - årgang og dato for sidste syn .... det andet link jeg havde for nogle måneder siden skal jeg nok få fat i igen - det kan jo altid være rart at vide hvilken kvajpande som har påkørt ens hæk ...... ikke ??

Mange tak for hjælpen

Bennymanden

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-07-09 22:03

for et par år siden kunne man se ejers navn og adr via a+ synsrapporter ved ikke om de har fået lukket hullet

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-07-09 22:13

hvis du finder flere lignende link
send dem venligst til mig
hilsen Erik

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-07-09 22:31

jeg har forsøgt at sende et tip til dig, men det kan jeg jo ikke
du kan evt lukke mig ind

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 30-07-09 15:03

Du er hermed lukket ind ferik .......... jeg skal nok vende tilbage, når jeg finder frem til det link jeg tænker på. Jeg skal træffe en ven her i week-enden, som jeg mener har det .....
hilsen
Bennymanden