/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem har gevinster tilgode
Fra : ans
Vist : 1440 gange
10 point
Dato : 29-07-09 18:20

Hvem har på nuværende tidspunkt gevinst/gevinster tilgode fra kandu ?

Hvornår vandt du, men venter stadig på din gevinst ?

For mig er det uinteressant at høre fra brugere, som har fået deres gevinst udbetalt.

Sidst men ikke mindst, de brugere/profiler som ikke er blevet udtrukket som den heldige, skal bare holde sig langt væk.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 20 point
Dato : 29-07-09 18:28

Jeg har vundet 2 gange . Første gang kom præmien som var et vaffelbageapparat med posten . 2. gang i januar sidste år, fik jeg aldrig præmien på 500 kr.

Kandu har min rigtige postadresse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 18:36

transor

Jeg prøver at lave en opdatering af et tidligere stillet spørgsmål.

Så tak for din deltagelse

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-07-09 19:03

Citat
Sidst men ikke mindst, de brugere/profiler som ikke er blevet udtrukket som den heldige, skal bare holde sig langt væk.

Ha det troede du.
Hvad gør dig til direktør på kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 19:04

Har du en liste over de sidste 24 måneders vindere, vil du opdage at Kandu IKKE længere trækker "i en stor bunke"....

Dette kunne så skyldes at de bedre kan "tryne" de nye superbrugere - eller at flere af dem IKKE har opgivet rigtig adresse....

Men det er jo gætteværk

Jeg har vundet 3 gange og fået ALLE præmier - den sidste dog først efter lidt "trusselbreve"

De 2 første var dog "sponsorpræmier" (højtalere og en mp3 afspiller) - så de var måske nemmere at komme af med

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-07-09 19:05

Min mailadresse er falsk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 19:08

flejsen

Citat
Hvad gør dig til direktør på kandu.

Jeg er direktør i min egen tråd

Bye bye flejsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 19:16

refi

Jeg har ikke en liste, men har brugt dette spørgsmål som udgangspunkt

http://www.kandu.dk/Spg135462.aspx

1/6-07 ec HAR FÅET
1/7-07 ?
1/8-07 Refi
1/9-07 EC HAR FÅET
1/10-07 Snedig Har hørt fra dem, og har nu fået efter næsten 2 år.
1/11-07 Nordsted HAR FÅET
1/12-07 ?
1/1-08 ?
1/3-08 o.v.n.
1/4-08 Birgitta HAR FÅET
1/5-08 Benjamin.Hansen (Har fået, det tog lidt tid, men har ikke noget til gode....)
1/6-08 o.v.n.
1/7-08 3773 HAR FÅET
1/8-08 TRINE08
1/9-08 ?
1/10-08 Hellebirgitte HAR TILGODE
1/11-08 Hawaii HAR FÅET
1/12-08 Clan
1//1-09 DOVA HAR FÅET
1/2-09 3773 HAR FÅET
1/3-09 Tordenkalven HAR TILGODE
1/4-09 Stilkene HAR TILGODE
1/5-09 JegErHer HAR TILGODE

Men det spørgsmål er mere end 2 mdr. gammelt .

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 29-07-09 19:59

Bare et lille "Reklame-Spot"

Ja - Det er vel ikke noget problem?
ALLE har jo fået deres præmie, ikke?

Fra mit spørgsmål om "Hvordan løber Kandu.dk rundt"?

Bare et par linier:
******************************
BURGO_HØGE:
"Men hvad er det for en måde at behandle et spørgsmål på?"

bentjuul:
"Hvis du havde fulgt lidt med herinde, så har alle månedens vindere fået deres penge og da du ikke har vundet, så har du ikke problemet. Jeg kan ikke se hvad kandu 's reklameindtægter kommer brugerne på kandu ved"

***************************

Se selv mere hvis I gider (Og det gør I jo ikke!)

I spørgsmålet "Hvordan løber Kandu.dk rundt"

Som er næsten umuligt at komme ind i og afslutte - På grund af denne "Oprydder"

Hej - det var bare det jeg ville sige

Undskyld til ANS - Jeg ved godt du kun ville have svar fra dem, som IKKE have fået deres præmie.

Men jeg syntes ligesom det var relevant.

Jeg smutter igen.
Hav en god aften.

P.S Jeg har aldrig nogen sinde brokket mig over en præmie, som jeg ikke har vundet.
Idet Kandu.dk aldrig har fået en adresse fra mig.

Så det er slet ikke det jeg spørger om -
men:

"Hvordan løber Kandu.dk rundt"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-09 20:01

Hej ans.
Der er noget galt
Citat
1//1-09 DOVA HAR FÅET
1/2-09 3773 HAR FÅET

3773 vandt BÅDE d. 1/1 09...og d. 1/2 09

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 20:03

""Hvordan løber Kandu.dk rundt""

Aner det ikke .... bye bye BURGO_HØGE , dit/dine spørgsmål ikke vedrører denne tråd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 20:08

Citat
3773 vandt BÅDE d. 1/1 09...og d. 1/2 09

Det kan IKKE lade sig gøre....

Du er Automatisk udelukket fra 5. trækning i 3 måneder efter en gevinst...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 20:08

" dit/dine spørgsmål ikke vedrører denne tråd."

dit/dine spørgsmål vedrører ikke denne tråd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 20:10

1/7-08 3773 HAR FÅET

1/2-09 3773 HAR FÅET

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-09 20:11

Har fået 1 gang 500, for et års tid siden, jeg "vandt" 2 gange med kort tids mellemrum

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 20:12

o.v.n.

Mangler du så en præmie ?

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 20:15

Hallo Hallo ans !

Du skulle naturligvis ikke svare på mit spørgsmål - det kan du jo ikke

Jeg skrev bare:

Bent Juul siger jo at ALLE har fået de fine præmier - så der er ikke et problem, vel ?

Men det er det måske alligevel ?

Bent Juul må vel have en up-to-date-vinderliste, siden han udtaler sig så kategorisk

bye bye ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 20:17

Jeg prøver at lave en opdatering,

Bye bye PåenIgen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 20:28

Reelt er det vel ligegyldigt....

Der er nok ingen der bliver hverken rigere eller fattigere af de 425 kr (for I husker vel det skal opgives til SKAT )

For top 20-25 brugerne af Kandu drejer det sig om en timeløn på ca. 2-5 øre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 20:29

Sorry - 455 kr....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-09 20:31

Hvis jeg regner korrekt, så mangler der en check på 500 (skattefar skal da ikke vide alting)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-09 20:34

Citat
For top 20-25 brugerne af Kandu drejer det sig om en timeløn på ca. 2-5 øre
jeg har gentagne gange skrevet at det ikke er for gevinster eller point, at jeg færdes på Kandu, det er fordi jeg synes det er sjovt det er ok hvis den sidste check kommer, men jeg vil ikke være med i nogen form for "aktion" mod Kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 20:35

refi

Jeg mener da at en gevinst på 500 kr. eller under er skattefrit eller tager jeg fejl ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 20:50

Ja du tager fejl - grænsen er 200 kr....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 20:53

15 pct. af kontantgevinster over 200 kr. og 17,5 pct. af varegevinster over 200 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 20:57

Citat
jeg har gentagne gange skrevet at det ikke er for gevinster eller point, at jeg færdes på Kandu

Det kan jeg sagtens følge dig i....

Men omvendt er "tomme" løfter ikke lige sagen - det er mere af princip.....

I øvrigt er det jo ligegyldigt om du samler 20 eller 10000 point - det har vi jo set flere exempler på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-09 21:13

Men jeg går lidt mere op i stjernerne, det så du også tidligere, jeg tager dem som udtryk for hvor meget mit indlæg hjalp spørgereren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 21:39

Og de burde så være ENESTE betaling for et svar....

Så kan vi samle "stjernestøv"

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 09-08-09 09:43

jeg går lidt mere op i stjernerne

JaAk

*****

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 15-08-09 22:07

Ja-ak blev "udelukket" så kommer kyndy, som også bliver "udelukket", og spørger:

Fik du tjekket med Bent Jull og "Præmie-Listen" ?

Der står det vel på: Sort på hvidt papir

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 15-08-09 22:10

Undskyld : Bent Juul (ikke Jull)

Kommentar
Fra : Jørn-

Dato : 18-08-09 13:33

Som ventet: kyndy udelukket fra dette spørgsmål...

Nåh, men det jeg ville sige var:
Jeg har en præmie tilgode!

På en ældgammel profil, som Bent Juul siger jeg har.
Han vil desværre ikke oplyse hvad det er for en!

Selv kender den ikke!

Fortsat god arbejdslyst med listen, ans.

Og så blev Jørn- udelukket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-08-09 16:12

Før jeg lukker spørgsmålet så får Jørn lige mulighed for at svare

Citat
Jørn-

Dato : 18-08-09 13:33

--------------------------------------------------------------------------------
Som ventet: kyndy udelukket fra dette spørgsmål...

Nåh, men det jeg ville sige var:
Jeg har en præmie tilgode!

Hvis du ikke selv kan huske fra hvilken profil, så har jeg svært ved at tro på dig.

Meningen med dette spørgsmål har ikke været, at du og dine profiler skulle "lege" her.

Kommentar
Fra : Jørn-

Dato : 18-08-09 17:26

Tik Tak ans

Tja, når nu Bent Juul ikke vil fortælle mig om den æld gamle profil, så kan jeg jo heller ikke oplyse om den. Hvornår det var husker jeg heller ikke. Og Dengang tænkte jeg:
Lige meget! Det med Månedens Præmie er jo bare en "spøg". Ingen vinder alligevel.
For det havde jeg jo læst så mange "brokke sig over" i diverse tråde.

Jeg ville egentlig heller ikke lege i din sytråd.

Kun gøre opmærksom på, at Bent Juul, som jo siger ALLLE har fået deres præmie, naturligvis må have sådan en liste.

Ellers kunne han naturligvis ikke sige det så præcist.

Og så var det jo "sjovt" at se hvor mange gange man blev "Blacklistet" i dir spørgsmål.

Du levede 100% op til forventningerne.

Og så må du da gerne udelukke mig atter en gang.

Gider ikke komme igen i denne oplysende tråd.

Fik du styr på Listen, så?

Let nok vel.

12 gevinster pr. år

Tak for ordet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-08-09 19:32

Citat
Og Dengang tænkte jeg:
Lige meget! Det med Månedens Præmie er jo bare en "spøg". Ingen vinder alligevel.
For det havde jeg jo læst så mange "brokke sig over" i diverse tråde.

Hvis du ved, at du har vundet, så kender du vel også dit daværende profilnavn ... alt andet er for langt ude.

Kommentar
Fra : old-profile

Dato : 19-08-09 05:16

Nu husker jeg det tydeligt - vinderen hed "Old-Profile".

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 19-08-09 19:09

Hej ville lige kigge ind. Siger ikke noget kritisk. Farvel igen.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 19-08-09 19:23

Jeg lukker og slukker dette spørgsmål.

Så længe "mangeprofil" stadig huserer er det umuligt at komme til et resultat.

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 20-08-09 19:36

Citat
Så længe "mangeprofil" stadig huserer er det umuligt at komme til et resultat.

Hvad mener du med det, ans?

Forhindrer jeg at folk skriver sig på listen?

Ikke mig bekendt!

Er ikke Talibaner, som skræmmer folk væk fra valgstedet = Den ajourførte præmieliste, som du laver, ans.

Burka

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 20-08-09 20:35

Uhyggeligt & uforståeligt at du lukke bare på grund af mig.

Og listen blev ikke engang færdig?

Nåh, men det må du naturligvis selv om.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 20-08-09 22:16

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-09 23:32

Dit sølle fjols Burka m. flere - månedens præmie kommer slet ikke dig ved og du vil aldrig komme i nærheden af den - du er ikke i stand til at gennemføre noget som helst, end ikke dit eget tip kan du leve op til http://kandu.dk/tip20030.aspx
Flere og flere brugere vil spamme dig og alle dine profiler - du kan ikke gemme dig du vil altid blive genkendt

Du er gået så vidt at kandu har fået øjnene op for alt dit plat og er hurtige til at fjerne dig og dine profiler, og jeg er meget sikker på at de arbejder med løsninger der en dag vil holde en sådan platugle som dig helt ude af sitet for ever.

Og du kan så omskrive det jeg har skrevet som du plejer, hvilket blot fremhæver hvor plattet du i virkeligheden er.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 06:10

bentjuul

Jeg har aldeles ikke omskrevet det du sagde i dit indlæg, og det ved du sikkert godt.

Men jeg kan da godt forstå, at du lader som om du aldrig har sagt sådan.

Tog kun en lille bid af det med.
(Og har ikke hele spørgsmålet mere, for hvad skal man bruge det til?)

*************************
Jeg ved godt jeg er færdig, og jeg håber I glemmer Burka + tidligere profiler.
Og så må I have det godt.
******************************
Nej Månedens Præmie kommer IKKE mig ved.
Men jer!

Og jeg forstår ikke hvorfor ans annulerer sit forsøg på en status bare på grund af mig, som der jo skrives.

Jeg er jo på INGEN måde vigtig eller troværdig.
Så hvorfor dog annulerer bare for min skyld?

*****************************************

Bla Bla Bla
+
Goodbye

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 06:24

Fra mit spørgsmål om "Hvordan løber Kandu.dk rundt"?
Er det dette du påstår jeg har omskrevet?
Hvor du siger:
"så har alle månedens vindere fået deres præmie"

******************************
BURGO_HØGE:
"Men hvad er det for en måde at behandle et spørgsmål på?"

bentjuul:
"Hvis du havde fulgt lidt med herinde, så har alle månedens vindere fået deres penge og da du ikke har vundet, så har du ikke problemet. Jeg kan ikke se hvad kandu 's reklameindtægter kommer brugerne på kandu ved"

***************************
Eller hvad taler du om ellers?

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 07:39

Hvis det er andre ting, som du mener jeg har "omskrevet", så vil jeg gerne vide det.

Lige som den "æld gamle profil" på siger jeg har.

Hvorfor er det så svært at fortælle?

Fordi det ikke passer, måske?

Det ved du bentjuul - ikke jeg

Fortsat god

dag

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 07:42

Citat
Og du kan så omskrive det jeg har skrevet som du plejer

Eksempler, please.

Har ALDRIG omskrevet noget.

Ellers bevis det, tak.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 07:58

Citat
Kommer ikke igen.

(Slet min profil, hvis det er teknisk muligt)
Det er skrevet kl 06.16 hvorfor bliver du ved med at logge ind ? Fordi du kan ikke lade være - du har en sygelig trang til kontakt, men ingen vil vide af dig, det er ved at gå op for dig.

Så et godt råd - hiv kablet fra til internettet, smid det væk og du har hjulpet dig selv

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 09:22

Jeg kom igen, fordi jeg så, at du havde skrevet, at jeg "omskrev" noget du havde skrevet.

Og jeg ved ikke af, at jeg har omskrevet noget som helst.

Derfor loggede jeg mig ind.

Vil du ikke være så rar at fortælle hvad det er, som jeg har "omskrevet"?

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 09:25

Citat
ingen vil vide af dig, det er ved at gå op for dig

Det ved jeg godt.

Har vidst det længe.

Forstår det 103% -

Ganske naturligt!

Men hvad har jeg dog "omskrevet" ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-09 09:32

Citat
Det ved jeg godt.

Har vidst det længe.

Forstår det 103% -

Ganske naturligt!

Men hvad har jeg dog "omskrevet" ?
Du fatter ikke et dyt, tag din medicin og meld dig ind i en ungdomsklub, dit stade er ikke højt nok til kandu og smid nu kablet væk til nettet og hold hvad du lover her kingston http://kandu.dk/tip20040.aspx

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 11:33

OK !

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 21-08-09 11:35

OK !

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 06:03

Burka <burka@operamail.com>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-08-09 09:34

Burka = kingston = TimFlip

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 22-08-09 17:14

Hej Bent Juul !

Ja, du har ganske ret

Sæt mig lige på "Out-Law" listen

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 22-08-09 17:17

Det lykkedes ikke at blive "stueren", som Pia Kjærsgaard.

Nåh, never mind det var også et dårligt navn = TimFlip!

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 07-09-09 06:23

Har alle fået sine præmier ?