/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hawaii7
Fra : ans
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 29-07-09 13:01

Har du stadig ikke modtaget din præmie fra kandu ?

Jeg ønsker kun svar fra hawaii7.

Til orientering vil de profiler, der ikke kan holde sig væk, blive blacklistet i denne tråd.

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 13:40

Ja, jeg kan ikke dy mig.

Ved godt at jeg bliver blacklistet i spørgsmålet, for det har du jo allerede skrevet.
Fair nok!

Og spørgsmålet er jo heller ikke til mig.

(Men har realtion til mit spørgsmål, som ingen gider svare på og som bliver "Støjsendt" af en vis "Oprydder"

Men hvis nu hawaii7 er på sommerferie, så står svaret lige her:

http://www.kandu.dk/Tip19635.aspx

Man skal bare opføre sig ordentligt. Ikke kritisere.

Så kommer Præmien efter et stykke tid.

Husk det folkens !

Hvorfor kommer den præmie ikke automatisk hver måned - uden I behøver at rykke, eller true med advokat?

Er det rimeligt?

Ja, jeg er da ligeglad - Spørger bare nysgerrigt.

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 13:43

realtion skulle være relation

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 13:46

Det tip havde jeg ikke læst, men læste i et spørgsmål fra i går, at hawaii7 ikke havde fået sin præmie.

Så kan jeg jo god afslutte her, men irriterende, at der bliver skrevet noget, som ikke passer.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-07-09 13:53

--------------------------------------------------------------------------------

Nu har det sq været snakket og skrevet i en uendelighed, de sidste 2½ måned, omkring de famøse præmier som hver især råber op om, som de siger og skriver har tilgode, og hvorfor dit og hvorfor dat,

prøv og stå frit frem her, og skriv hvad hver især har tilgode, og hvor når vedkommende har vundet præmierne, vi andre som ikke har en jordisk chance, og komme i betragtning, vedr, disse præmier, derfor kunne det da være meget rart og få belyst, hvad det er for en gang ævl og kævl, der sætter had i lokalitetterne,
KOM NU FRIT FREM, SÅ ALLE KAN FØLE MED DE ARME PRÆMIE MODTAGERE SOM ENDNU IKKE HAR MODTAGET DET DE HAR TILGODE

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 13:54

PåenIgen

Citat
Hvorfor kommer den præmie ikke automatisk hver måned - uden I behøver at rykke, eller true med advokat?

Det kan brugerne ikke svare på.

Før jeg afslutter, så skal du ikke tro på malerhjernen, han ved ikke hvad han snakker/skriver om.

Men det må da være et ønskejob at blive oprydder på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 13:59

vic2000

Du opretter bare dit eget spørgsmål.

Her bestemmer jeg, hvad der skal spørges om.

Bye bye vic2000

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-09 17:05

Det er meget længe siden jeg har fået mine 500 kr.

De kom efter en medarbejder havde været i Polen, som jeg fik en mail om.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 17:58

Tak for svaret hawaii7.

Jeg havde glemt alt om det tip, der blev henvist til.

Det tror jeg også PåenIgen havde, for i går påstod "han" noget andet.

Fint nok at hukommelsen pludselig vender tilbage

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:11

Jeg tror du tager fejl ans - (Men måske IKKE) jeg sagde netop at jeg havde hørt at Hawaii7 havde fået sin præmie - Det havde jeg læst ...

(Og derfor kunne jeg hurtigt komme med det link)

Men prøv at kig i mit spørgsmål ...

Det er MEGET SVÆRT at komme ind - På grund af "Oprydder" og "Støjforurening"

Det var i hvertfald det jeg mente - men prøv at kig - Hvis det ellers har interesse.

Og så har Eyvind fortalt om sin printer

og bla bla bla ....

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:13

"han" ?

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:15

hvorfor skriver du ikke "den" eller "møgsvinet"

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:25

Lige for en god ordens skyld, her er hvad der stod :

*****************************************
Hej Bent Juul

Du har ret:
Jeg har været MEGET useriøs ØV.

Jeg har godt set, at nogle få siger de har fået deres præmier.
Hawaii no ? f.eks.

******************************
Troede ikke det var ALLE.
******************************

Men har læst f.eks Krumme beklage sig.

Og du har også skrevet til "Teamet" har jeg også set.

Nej - det er ikke mit problem personligt !!!!!!!!!!!

******************************

Spørgsmålet var også stillet på baggrund af tidligere "brok" over manglende
udbetaling.

**********************************

OK jeg har godt set at Eyvind fortæller han har vundet en printer engang -
og det var jo fint !

*********************************

Men kun et spørgsmål om Kandu.dk ikke har råd til at udbetale sådanne præmier.

Jeg er da godt klar over, at det må koste en del penge, at kører Kandu,

**********************************

Hvis jeg ikke var blevet "provokeret" i går, og blevet "blacket" i samme split-sekund, som jeg stillede dette "Reklame-Spørgsmål", så havde jeg heller ikke vendt tilbage med nye "dumme" spørgsmål.

Men jeg syntes jeg "burde" følge det op.

DUMT ja.

***************************************

Så du tog fejl ...

Men det er jo menneskeligt at fejle ...

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:28

Ja jeg kunne ikke lige huske nummeret på Hawaii derfor stod der hawaii no ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 18:29

Sorry .... jeg tof fejl m.h.t. hawaii7

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:30

Er du så glad fordi du fik opklaret mysteriet ?

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 18:35

Citat
Sorry .... jeg tof fejl m.h.t. hawaii7

Alt forladt !

Og som jeg sagde - det er menneskeligt at fejle - Nu lykkedes det mig at komme ind og kontrollere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 18:38

tof = tog ja ja det var en tastefejl.

Hvis du nu kan "kontrollere" i dine egne spørgsmål, så afslut dem på den ene eller anden måde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-09 19:36

PåenIgen

Det er da for langt ude, at du bedømmer dit eget tip

http://www.kandu.dk/tip19939.aspx

Så længe du opfører dig på den måde, så skal du ikke forvente at "oprydderen" lader dig være i fred.

Jeg indrømmer, at jeg ikke bare er lidt sur, men meget sur over din opførsel på kandu

P.S. Jeg har intet med "oprydderen" at gøre, som både du og malerhjernen antyder.