/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
efterårsferie
Fra : vonmissy
Vist : 666 gange
75 point
Dato : 29-07-09 11:54

Hej,

vi er på udkig efter vores efterårsferie.. vi har tankerne omkring ægypten.. men er åben for andre områder, der skal blot være varmt.

De rejser vi kigger efter er med afgang torsdage, hvilket det ikke må være, vi kan tidligst komme afsted fredag eftermiddag til skolernes efterårsferie.

prisen må max være 12000 for to personer..

nogler forslag? links?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 12:02

Citat
De rejser vi kigger efter er med afgang torsdage, hvilket det ikke må være, vi kan tidligst komme afsted fredag eftermiddag

Hvorfor kigge efter torsdage hvis I vil afsted fredag

Citat
til skolernes efterårsferie

Og hvornår er så det ????

Citat
prisen må max være 12000 for to personer

Det giver næsten frit valg på alle hylder

- Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 10

Håber betalingsevnen er bedre

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-07-09 12:07

Undskyld jeg lige blander mig her, hvad mener du refi hver gang du skriver sådan:
(- Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 10)

swarn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-09 12:07

Tenerife... mener Star Tour rejser dertil om søndagen.... rejser findes i alle prisklasser dertil

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 29-07-09 12:08
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-09 12:11

Citat
Undskyld jeg lige blander mig her, hvad mener du refi hver gang du skriver sådan:

Han mener ....lige som mange andre herinde....at det er for dårligt at spørgerne ikke kan få taget sig sammen og lukke et spørgsmål.
Der er mange der ikke får det gjort og det er almindelig høflighed at gøre det så man ved at folk værdsætter det man laver/hjælper med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-09 12:11

Swarn... det er spørgerens historik, så man kan se om folk husker at lukke deres spørgsmål... mange lukker ikke og så er det ikke sikkert andre har lyst til at bruge "krudt" på at hjælpe en anden gang

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-07-09 12:17

Han er da skudt i roen, prøv lige at se en gang til hvad der står:

Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 10

Det kan da dårligt blive mindre ?

Det gider han godt at bruge "krudt" på.

swarn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 12:21

Swarn....

Skal da gerne svare for mig selv...

Men jeg mener det andre påpeger...

Nogle kom i klemme for år tilbage da Kandu lavede reglerne om og dermed lukkede nogle af deres åbne spørgsmål...

Har en person KUN ubesvarede eller annulerede spørgsmål kunne det skyldes uvidenhed hvordan man lukker.

Da der ER lukkede spørgsmål er dette ikke tilfældet...

I øvrigt er de fleste af de annulerede spørgsmål besvaret med absolut kompetente svar - så det er SLØSERI - dermed forsvinder entusiasmen med at besvare næste gang...

Men når man annulerer fordi man ikke lige får det svar man VILLE have - så er det dumhed - så var der jo ingen grund til spørge..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 12:23

Ja 60%annullerede er da ikke mange

Kommentar
Fra : vonmissy

Dato : 29-07-09 12:54

vi er interesseret i afgange fredag eller lørdag, det der menes er at de fleste afgange er torsdag.

og til debatten omkring annullerede spørgsmål: at hvis der ikke findes et kompetent svar eller mulig svar eller seriøse svar, kan det være svært at godkende et svar, mange indlæg er som ca halvdelen af dem på dette spørgsmål... nemlig irelevant...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 75 point
Dato : 29-07-09 15:20

Citat
vi er interesseret i afgange fredag eller lørdag, det der menes er at de fleste afgange er torsdag.

Jeg kan ikke umiddelbart finde afgange fredag eller lørdag... men Startour er søndag, ligeledes Spies og Mytravel

Håber andre kan hjælpe dig med at finde en flyafgang

Kommentar
Fra : vonmissy

Dato : 29-07-09 16:36

super mange tak

Godkendelse af svar
Fra : vonmissy

Dato : 29-07-09 16:36

Tak for svaret Nordsted1.