/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opladning at Batteri
Fra : lyng
Vist : 735 gange
50 point
Dato : 13-04-03 21:15

Er det ødelæggende for batteriet på min Siemens M50, hvis den ligger med lader tilsluttet hele tiden når jeg er hjemme ?

Accepteret svar
Fra : BYLDER

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-03 21:17

nej den er lavet således at den lade op til fuld styrke, her efter dryplader den så der altid er max strøm på.

jesper

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 13-04-03 21:18

dryplader mente jeg
jesper

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 13-04-03 21:20

ja enten kan jeg ikke stave eller også kan jeg ikke læse
jesper

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 13-04-03 21:21

Der bør være en indbygget dims i din lader der gør at batteriet ikke får mere strøm end den skal have. Jeg har en ericson T39, og jeg har den tit liggende til opladning hele natten, og det er der ikke sket noget ved. Min batteritype er et Li-Polymer, og med det sker der som sagt ikke noget. Er det dog et uoriginalt batteri du har i, så ville jeg kraftigt råde dig fra overhovedet at bruge det, da jeg har læst om at de kan sprænge i luften, sammen med garantien da du satte det i - bare et godt råd .

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 13-04-03 21:22

ok close med de der indlæg der

Godkendelse af svar
Fra : lyng

Dato : 13-04-03 21:30

Tak for svaret BYLDER.