/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor blev de gift??
Fra : 2601
Vist : 606 gange
300 point
Dato : 28-07-09 17:24

Jeg har en pige født 6. dec. 1844 i Smidstrup, Eggeslevmagle sogn i Vester Flakkebjerg herred, Sorø amt, og døbt 23. februar 1845 i Eggeslevmagle Kirke, Eggeslevmagle sogn i Vester Flakkebjerg herred, Sorø amt.

Efter FT. 1850 kan jeg først finde hende i FT. 1880
Folketælling - 1880.
Sorø, Vester Flakkebjerg, Høve, Høve sogn, Høve, 1 Hus, nr. 46, 4,
Samtlige personer i husstanden
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Peter Frederiksen 33 Gift Husfader, Murer Fakse Sogn, Præstø Amt
Johanne Hansen 33 Gift hans Hustru Eggeslevmagle Sogn, Sorø Amt
Vilhelmine Magrethe Frederiksen 8 Ugift deres Børn Eggeslevmagle Sogn, Sorø Amt
Maren Kirstine Frederiksen 6 Ugift deres Børn Eggeslevmagle Sogn, Sorø Amt
Marie Frederiksen 3 Ugift deres Børn Her i Sognet
Karoline Laurengine Frederiksen under 1 Aar Ugift deres Børn Her i Sognet.

Da de 2 første børn er født i Eggeslevmagle Sogn har jeg set denne sogns kirkebog igennem uden at finde dem. Jeg har også set Tjæreby og Magleby kirkebøger igennem uden at finde dem.

Jeg har også søgt Fakse Sogn i Præstø Amt igennem også uden resultat.
Nu søger jeg af denne vej om det skulle lykkes at finde deres vielse.

Hendes Far og mor er døde i 1857.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 28-07-09 19:20

Hej

Prøv evt. Garnision i København

Lis

Accepteret svar
Fra : Påsse

Modtaget 300 point
Dato : 28-07-09 19:21

Hej 2601

Hvis det er Peter Frederiksen og Johanne Hansens vielse du søger:

Prøv at se Sorø V. Flakkebjerg Høve 1861-1887 opslag 115 nr. 4
Viet den 28-10-1871 i Høve Kirke

Hilsen Påsse

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 28-07-09 19:33

Tak for svaret Påsse.

Der ville jeg ikke have forsøgt at finde dem.

Må jeg sige dig mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen