/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Tyrkiet
Fra : gandimand
Vist : 802 gange
100 point
Dato : 27-07-09 10:17

Hejsa

Nogen der kan fortælle mig om det kan lade sig gør at være gift i Tyrkiet samtidig med er gift i danmark ??.
Manden er tyrkisk
konen er dansk

Mvh
gandimand

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 27-07-09 10:23

Og nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan finde en persons adresse i tyrkiet, noget ligne som vi har krak.dk herhjemme.

Kommentar
Fra : musholm

Dato : 27-07-09 10:46

Hvem vil være gift med en tyrkisk mand............?
Hvem vil finde en persons adresse i Tyrkiet...............?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-07-09 10:57

- min kone er også dansk, vi er gift uanset hvilket land vi opholder os i...

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 27-07-09 11:21

Det kan det sikkert godt, men det er jo bigami og dermed ulovligt efter dansk lovgivning!

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-09 15:31

Hvis du er gift gælder jo over hele verden, men hvis du med dit spørgsmål mener om det kan lade sig gøre med to forskellige, så kan det lade sig gøre, i det omfang at registrene ikke bliver samkørt, men det er som nævnt af en anden ulovligt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-07-09 17:21

Hvad fu** skal folk med to koner, udover mere kontanthjælp og fisse ??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-07-09 17:28

Det er ulovligt at være gift med to personer samtidig i både Danmark og Tyrkiet.
Men man kan have ligeså mange papirløse forhold og løse kærrester man vil begge steder.

Det er dog ikke nær så velset med løse forhold i tyrkiet, som i Danmark.

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 27-07-09 19:20

Tak for svaret Kortoververden.