/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BOYKOT KANDU
Fra : HUGO-BØRGE
Vist : 1212 gange
50 point
Dato : 27-07-09 08:14

Da der efterhånden er kommet end del idioter og halvhjerne til her på kandu, syntes jeg vi andre skal boykotte kandu. De sidste 14 dage har man ikke kunne kontakte teamet bag KANDU hverken på den ene aller anden private mail. De kommer retur. Da man ikke kan give besked til dem der har siden bør vi andre boykotte siden og fortælle divsres annoncører det. Når ingen bruger siden forsvinder annoncørerne vel også. Vi kan kun håbe på at nogle andre vil starte en tilsvarende side op, da det før hen har været et godt forum at færdes her.

Kære idioter og helvhjerne mor jer godt, vi andre normale bliver forhåbentlig væk fra denne børnehave eller pyskopatinstitut.

Hvad syntes i normale brugere.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-07-09 08:25

Citat
Hvad syntes i normale brugere.

Hvor mange her på Kandu, tror du selv, der har papire på de er Normale,
dig selv incl, ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-07-09 08:30

Du bette vic2000 - du hører ikke til de normale, men det har du sikkert papir på

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-07-09 08:42

havde aldrig troet at jeg skulle bruge blacklisten men jo det er kommet en del det sidste stykke tid

Kommentar
Fra : q22p

Dato : 27-07-09 08:42

Citat
Hvad syntes i normale brugere

Det samme som dig, HUGO-BØRGE

q22p

Kommentar
Fra : høstblomst

Dato : 27-07-09 08:56

Hvor har du 105% ret, HUGO-BØRGE

høstblomst

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-07-09 09:05

Til din orientering HUGO-BØRGE bruger hovedprofilen vic2000 nedenstående profiler pt.

gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
vic2000
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-07-09 09:08

En rigtig god ide.
Jeg er selv ved at være træt af KANDU.
Når man nu ikke kan sende mail mere til KANDU teamet, må vi bruge andre metoder.

Det er lidt frækt, men vi bør måske give besked til diverse annoncører, at der fremover (hvis vi kan blive enige) ikke er ret mange brugere mere i dette forum.

hawaii7

Kommentar
Fra : JatR

Dato : 27-07-09 09:32

Hvornår har man nogen sinde kunne sende en mail til "Teamet" ?

Jo - det kan man vel godt ...

Men de svarer ALDRIG, er min erfaring.

Men måske brugte jeg en forkert adresse?

Har "Teamet" flere?

Det hele er vel en spøjs illusion/alle ved det/alle accepterer det

JR

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 27-07-09 09:39

HELT ENIG

Det lader til at der er i hvertfald 1 (pointguffer og alle de andre brugernavne han bruger) med når man gider lave så mange indlæg for at få fat i en ubetydelig månedsgevinst som jo alligevel ikke bliver udbetalt.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-09 11:07

Enig, vi kan da godt meddele dem der har annoncer på Kandu at vi boykotter kandu. Håber det hjælper. For de halvhjerner der spammer kandu, de kan få det helt alene. Så kan vi andre lave en anden side.

Er der nogen der kan lave en tilsvarende side?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 27-07-09 11:32

At lave en side som kandu er ikke svært. Det er jo blot et forum med et (i mine øjne) åndsvagt pointsystem.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 27-07-09 11:33

Hvis vi alle nu bare blacklister de folk som opføre sig åndsvagt herinde, så forsvinder de nok med tiden, da de så ikke kan deltage i debatterne herinde???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 12:01

Citat
da de så ikke kan deltage i debatterne herinde
det ser da ellers ud til at trives udmærket i øjeblikket, 1 idiot som debatterer med sine andre mange profiler mon ikke der bliver ryddet op engang mere

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 27-07-09 12:06

Point systemet kan de bare fjerne.
Vi skal hjælpe hinanden og det kan vi godt uden de skide point eller hvad?????????

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : kandubrugeren

Dato : 27-07-09 12:31

Et mødested kunne være Facebook.
Der findes en Kandu Bruger inde på facebook.
Så der kan man mødes - hvis Kandu går ned.

Hilsen Kandu Bruger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 12:33

Citat
Point systemet kan de bare fjerne.
for min skyld gerne, men det er der altså delte meninger om, og mon ikke Kandu har det bedst med den gamle metode, men den skal selvfølgelig opdateres så det bliver sværere at oprette en bruger, i et forsøg på at undgå den idiot som har hundred vis af profiler, fjolset tænker kun på sig selv og ikke på besværet for eventuelle nye bruger, som jeg gætter på, kan risikeres at blive skræmt væk, enten af den eksistrerende fjolleri på Kandu, eller at det bliver for svært at oprette sig som bruger, alt i alt et svært spørgsmål, når nu der findes den slags idioter som er ligeglade med andre end dem selv

Kommentar
Fra : høstblomst

Dato : 27-07-09 13:01

Citat
mon ikke der bliver ryddet op engang mere

Det må man da håbe sker snart

høstblomst

Kommentar
Fra : høstblomst

Dato : 27-07-09 13:05

Citat
vi kan da godt meddele dem der har annoncer på Kandu at vi boykotter kandu

Den er jeg med på. Så får "firmaet" sikkert kolde fødder og strammer op på sin image.

høstblomst

Kommentar
Fra : Rent-Kandu

Dato : 27-07-09 14:15

Forventer meget af Kandubrugeren's friske initiativ -

For et Rent Kandu !

Lad høre fra dig kandubrugeren - selv om jeg er blacket

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-09 16:17

HUGO-BØRGE -> Var det ikke smartere om du SELV kontaktede annoncørerne om dine dårlige oplevelser hér på sitet?

Sponsorerne må da, som du selv er inde på; kunne råbe Teamet op

Selv er jeg her KUN ..for 'hyggens' skyld

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BØRGE-HUGO

Dato : 27-07-09 18:22

Hvor meget spytter annoncørerne i Kandu´s pengemaskine?

Et slag på pengesækken.

BØRGE-HUGO

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-07-09 19:44

Så har kandu.dk blacklistet alle profiler og slettet spørgsmålene. Tak for det kandu.

HUGO-BØRGE bl.a. er den profil der forsøger at udgive sig som dig blacklistet se http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275684

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-07-09 19:45

Citat
Der er kommet et nyt spørgsmål fra "BØRGE-HUGO":
"Hvad tjener Kandu på reklamer?" i kategorien "Kandu.dk"

Det kom der åbenbart ikke ret meget ud af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-09 22:13

Hvor længe varer freden denne gang? Det er efterhånden blevet hveranden måned der skal ryddes fjolset er den samme og fantatien er åbenbart stor hvad brugernavne angår

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-07-09 22:35

Vi kan jo kun håbe på de er lidt mere oppe på stikkerne i fremtiden...

Nu er der da kommet ro på for denne gang.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-07-09 00:55

Citat
Hvor længe varer freden denne gang? Det er efterhånden blevet hveranden måned

Det er efterhånden oftere 2-3 uger er der imellem, det kunne måske få kandu til blackliste IP-adresser og udelukke alle bag en proxy.

Det er den samme bruger som lavede det stunt med at blakliste alle, han havde dengang farver som navne bl.a. whitelist. Han er vel tæt på at ha' lavet mindst 100 profiler, så jo mere han spøger og ødelægger jo før må kandu gøre noget effektivi, mod typer som ham.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 01:13

Citat
jo mere han spøger og ødelægger jo før må kandu gøre noget effektiv
ja desværre lad os håbe det lykkes, og at det ikke bliver alt for besværlig for NYE brugere at oprette sig

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 28-07-09 07:32

HUUUUUUURAAAAAAA så lykkedes det endelig at få mail igennem til KANDU teamet.

Der er allerede sket noget. En del profiler er blevet BLACKLISTET, så nu mangler bare resten. Jeg vil håbe fremover at KANDU teamet tager mail alvorlig når vi andre sender en til dem angående tosserne eller halvhjernerne her i dette forum.

Tak til KANDU teamet og lad os nu håbe der bliver ryddet op.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 08:53

Hej !

Ja, så er jeg tilbage

Godt jeg fik slettet alle de profiler. Tak

Det var åbenbart mit lille spørgsmål til Kandu´s økonomi, som fik bentjuul til at gå helt agurk.

Jeg er både syg og plat hvis jeg stiller sådan et spørgsmål.

Måske ?

Men hvorfor er det så hemmeligt?
Og de reklamer må da give lidt overskud, så I kan udbetale de 500 kr, som I så nydeligt reklamerer med - eller?

Ja, jeg spørger bare - for jeg ved ikke noget - men det ved I !

Jeg skla nok lade være med at forstyrre så meget.

Men vil da gerne have svar på mit spørgsmål, som åbenbart var for kontroversielt.

Og så kan jeg, for god ordens skyld, sige at jeg aldeles ikke gemmer mig bag en proxi eller "Hide-My-IP" eller lignende.

Mvh
BURGO_HØGE

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 13:37

Hvorfor kører Oprydder 1,2,3,4,5 en "Støjsender-kampagne" i mit spørgsmål om

"Hvordan løber Kandu.dk rundt"???????????????????

Lige som Tyskerne under besættelsen, så man kun kunne høre deres propaganda-sender.

Det er da barligt !

Ja, jeg er også barnlig, når jeg stiller sådan et spørgsmål.

Men det må da have almen interesse - også for de seriøse brugere !!!!

Kan I ikke gå i dialog?

Tør I ikke ?

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 14:34

Uh Uh ...

Er det nogen hjemme ????

Eller er i ude og solle for 15 års månedspræmier á 500 kr. ???

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-07-09 14:44

Citat
Er det nogen hjemme ????

Vi gider dig ikke halvhjerne!

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 14:59
Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 15:01

Nåh men sådan en Helhjerne, som dig må vel kunne få sådan en Halvhjerne, som mig "Blacklistet" på NO time ?

Du kender sikkert "Kandu-Bossen"

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 15:53

Hvad så Hr. Løve ?

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 15:56
Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 16:05

HUGO-BØRGE har du ikke snart fået svar nok, så du kan lukke dit fine spørgsmål?

Du fik jo svar fra Teamet, læser jeg.

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 18:20
Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 18:30

Ring dog til det "Team" og få dem til at kvæle mig !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-09 19:20

#?!!%*-XXX=//¤+ </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 28-07-09 19:43

Lige mine ord

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 29-07-09 06:02

Kære BURGO_HØGE

Jeg håber ikke det gør ondt at være så dum som du er, for så må du have mange smerter hver dag.

Ja jeg har nogle mail adresser til KANDU teamet som du ikke har. Har lige skrevet til dem her til morgen .

Jeg har ondt af din mor.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 07:38

Hej HUGO-BØRGE

Jeg blev jo desværre nødsaget til at oprette en ny profil, fordi du "Blacklistede" mig i dit fine spørgsmål.

Jeg vil nemlig gerne sige dig pænt tak for omsorgen for min Mor.
Du er en guttermand.

Håber snart at du får svar fra Teamet

Fin dag til dig

Kommentar
Fra : PåenIgen

Dato : 29-07-09 12:08

Hej igen HUGO-BØRGE

Jeg håber at du har talt dunder til Kandu.dk "Teamet" og fået kontakt med selve Kandu.dk Præsidenten.

Således at der virkelig effektivt bliver rydder op i AL fusk, snyd, svindel.

Hvad enten det drejer sig om "små fisk" som mig eller "store hajer" som jer.

+ At Kandu udbetaler den annoncerede præmie ...

Hver måned.

Og at folk, som er så heldige at vinde, ikke skal tigge og bede om at få den.

Ellers hold op med at stikke blår i øjnene på folk !!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er utroværdig ... Ja !

Det samme kan man sige om Månedens Præmie !

Samt den e-mail man kan skrive til som aldrig giver et svar tilbage.

Skriv dog en e-mail som virker !

Svar dog på spørgsmål fra folk, som skriver til "Teamet" !

Kommentar
Fra : Gule-Rod

Dato : 29-07-09 14:41

En kage til HUGO-BØRGE

http://www.funnycars.dk/pic.asp?img=va15-118.jpg

Fordi du er så dygtig, at du kan finde ud af at Blackliste folk, som siger nogle sandheder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-09 19:10

BLACKLIST funktionen bør STRAX afskaffes

Jo før; ..jo bedre

*IMHO* <MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Oprydder666

Dato : 30-07-09 09:40

HUGO-BØRGE vil du ikke være venlig at sende mig den direkte e-mail til Teamet, som virker? Du har jo fået svar fra Teamet

Skriv på min PM - Jeg kan jo ikke skrive til dig.

Hver gang jeg skriver til service@kandu.dk kommer der ingen svar

Er det noget med min PC tror du ?

Var lige venlig ikke at blackliste mig - For jeg er helt på din side

Kommentar
Fra : Oprydder666

Dato : 30-07-09 09:42

Citat
andre boykotte siden og fortælle divsres annoncører det

Hvad sagde Teamet til den trussel?

Blev de ikke bange?

Det vil de vel ikke risikere?

Kommentar
Fra : Oprydder666

Dato : 30-07-09 12:16

Citat
Det er lidt frækt, men vi bør måske give besked til diverse annoncører, at der fremover (hvis vi kan blive enige) ikke er ret mange brugere mere i dette forum

Det er forhåbentlig ikke sket, vel?

Godkendelse af svar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 03-08-09 07:22

Tak for svaret granner01.
Ja jeg skal jo have afslutte dette hængeparti. Det er svært at vælge det ene svar frem for det andet.
Det lader jo til at vi er mange der er enige, hvis kandu teamet ikke gider gøre noget for lidt ro og orden som der var tidligere.
KANDU teamet har flere mail adresser end den de nævner på siden. Jeg kan ikke tillade mig uden videre at offentliggøre andre mail adresser, bare fordi jeg kender dem.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE