/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Derfor
Fra : bb1
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 27-07-09 00:07

Link: http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=495517&r=3

Det er altså ikke uden grund at der råbes højt også af os hundefolk,men kunne det ikke have været forudset?
Det mener jeg. Ligesom jeg mener, at man for længst kunne havde gjort meget mere, for at stoppe den ulovlige import.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-07-09 02:27

Normale hundefolk bruger ikke ulovligt importerede hunde.

Det med at stoppe ulovlig import må overlades til politikerne som jo ved at åbne grænserne helt også åbner for alt mulig andet.
Man sparer 100 mand væk ved grænsekontrollerne men skal bruge tusind for at efterspore det lort der kommer ind.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-07-09 08:40

Ja det er frygteligt, men så må de sgu til at indføre grænsekontrol igen og så gå efter alt hvad der hedder ulovlige hunde og hunde uden papirer. Nu skal der sættes en stopper for det her før det går rigtig galt om de siger i indslaget, men det syntes jeg nu allerede det er.

Der er rigtig mange episoder i øjeblikket og de hunde, folk kan ikke styre dem.
Og når sådan en angriber er det for at slå ihjel for det er det indstinkt de har i sig, som i tiderne er fremavlet.
Det er synd for hundende også, så igen, der skal laangt mere kontrol på.
På det punkt kan man alligevel lære lidt af Amerikanerne og deres dyrepoliti.

Kommentar
Fra : telstar

Dato : 01-08-09 18:46

Mmm... er det et spørgsmål?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-09 21:57

telstar hvad betyder det sidste du selv skrev (?) Læs så indlæget igen og se efter?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-09 00:44

Tjaeh, nu skete det igen. En dræberhund løb uprovokeret ind til naboen og maltrakterede hende.
Der ser nu i den forbindelse ud til at være flertal på Christiansborg for at forbyde disse racer helt, gud være lovet.

Nu kommer der vel en debat til herinde med pjat a`la` "ejerens skyld" og lignende opstød.

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 02-08-09 00:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg sendte et link,så deltagerne selv kunne danne deres mening og den gik som sædvanligt op i lamperøj, fordi nogle personer ikke kan/vil tage emnet seriøst....