/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lidt snak om Pointguffer!!
Fra : heller22
Vist : 674 gange
10 point
Dato : 26-07-09 19:08

Hejsa.

Jeg er virkelig dybt imponeret over, at en bruger, Pointguffer, på kun 9 dage kan oparbejde en pointhøst på:
Citat
Og her er lige gufferens formål:
Citat
Jeg er pointguffer

Nu vil jeg prøve at komme på Toppen - Det bliver noget af et slid, men sikkert umagen værd.

Ønsk mig held og lykke med at nå HELT til Top + blive der resten af 2009.

Det lyder da meget realistisk, ikke ?

Især det med at blive på toppen.

Kandu.dk Teamet er sikkert glade for at få en ny front-figur.

Pu ha da da - Nu er jeg no.2 - Orker næsten ikke at komme helt op på Toppen af kransekagen.

Der skal jo næsten dobbelt så mange points til.

Men en 2. plads er vel også meget godt.

Især hvis man, som jeg, er kommet helt ærligt til den.
Jeg er ikke en ski misundelig , men spørgsmålet er:
Citat
Især hvis man, som jeg, er kommet helt ærligt til den
om dette udsagn kan være rigtigt. For det kræver jo, at p-guffer er blevet belønnet med over ca. 230 point pr. svar .

Men for hulen da: og held med jagten

vh

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 26-07-09 19:21

Du kommer på min sorte liste hvis du ofrer opmærksomhed på den idiot og det har du jo lige gjort nu, det er spam og ødelæggende for Kandu, og teamet bliver sat på overarbejde

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 26-07-09 19:22

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-07-09 19:26

Pointguffer opretter en masse falsk profiler, stiller et "spørgsmål", og besvare så som Pointguffer.

FUSK FUSK FUSK...

Kommentar
Fra : keller23

Dato : 26-07-09 19:30

Uh ha ... En sort liste?

Teamet på overarbejde?

keller23

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 19:44

Kære ovn.

Citat
Du kommer på min sorte liste hvis du ofrer opmærksomhed på den idiot
For hulen da . Der var dæleme noget jeg ikke vidste om gufferen . Og det her er jo Smallsnak, så jeg troede for hulen da, at det var OK at stille det spørgsmål, som jeg så formasteligt nu har gjort . Men jeg skal nok få det lukket nu, for jeg vil sgu ikke BL's af dig .

Jeg havde jo godt nok luret gufferen. Derfor mit spørgsmål

MVH

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 26-07-09 19:45

Spam disse profiler med indlæg - de er kun lavet for at genere brugerne på kandu.dk

keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
vic2000
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 19:46

Tak for svaret o.v.n.. Og undskyld at jeg fik henledt opmærksomheden på fætter-fuske-guffer (Helt fint udtryk )

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 26-07-09 19:48

Undskyld heller22 indlægget skulle have været her http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=138413

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 19:49

Øh tak - jeg må hellere fjerne dig fra den sorte liste igen, så du igen kan skrive i mine spørgsmål

Kommentar
Fra : keller23

Dato : 26-07-09 19:55

Tak for det så

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-07-09 20:18

Citat
Teamet på overarbejde?
LOOOOL Før man arbejder over, skal man da arbejde

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 20:48

Hej Blackliste.

Citat
Undskyld heller22 indlægget skulle have været her
Det er helt OK med mig.

Ha en god aften

Mvh

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 26-07-09 21:24

Kode
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-07-09 20:18

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Teamet på overarbejde?

LOOOOL Før man arbejder over, skal man da arbejde

Du er squ en

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 26-07-09 21:24

klammekrumme og så din ubegavede søn

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 21:57

Uha-da-da. Nu løber det bare løbsk igen .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-07-09 22:33

Citat
klammekrumme og så din ubegavede søn

Heller det er Alf West der er i gang her ....manden er i familie med vic og de andre idioter.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-07-09 00:01

Hej piaskov.

Suk. Nogen skulle altså ikke have lov til at genåbne spørgsmål. Men vi må jo leve med dem .

Hvordan gik dit grill-party . Fik rapperen tilpas med varme?

Mvh

PS! Alf West skulle tage de andre spammere i hænderne og drage laaaaaaaaangt west på. (Hvis man da vil ha dem der ?)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-07-09 10:07

Citat
Fik rapperen tilpas med varme?

Yes ...det gjorde den.
Nøjagtig 2 imer og 15 min på en weber så er den klar .
Ja jeg kan se det er håbløst med de spammere her i øjeblikket.
Jeg har aldrig haft så lang en BL som jeg har nu ...bare i dag er der tilføjet 8 stk.
Men så længe kandu teamet ikke gør noget så kan vi ikke gøre andet end at benytte vores ret til BL.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-08-09 22:21

Hej Pia.

Jeg kan ikke lige dy mig, men hvilken tidsregning bruger du dog ?
Citat
2 imer
.

Og så tror jeg, at hvis spammerne bliver ignoreret og bare tiet ihjel, så mister de interessen!

Men en helt ANDEN ting: Hvordan hulen lukker jeg et genåbnet spørgsmål ?

Mvh lille og god søndag