/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan reinstalleres Internet Explorer ~
Fra : goldeneye
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 13-04-03 19:44

Jeg kan ikke åbne nye sider ved at højreklikke på links længere, der åbner heller ikke nye sider når jeg venstreklikker på links der normalt selv åbner en ny side. Der "åbnes" en ny side side, men browseren kommer ikke frem.

Aner ikke hvad der er sket, men jeg tror en reinstallation af IE 6 kan klare problemet.

Jeg kører en XP home edition hvor der er installeret SP 1, og i min IE 6 er der også installeret en SP 1.

Men nu det pinlige ... jeg kan ikke finde ud af at geninstallere. Jeg har IE 6 på CD, men Windows siger at programmet allerede er installeret i en nyere version, og derfor afbryder installationen (har sikkert noget at gøre med at SP 1 er installeret). Er der nogle der kan hjælpe mig ?

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-03 19:49
Kommentar
Fra : summer

Dato : 13-04-03 19:50

Foroven på denne side: Funktioner> Windows Update så kulle du automatisk komme til siden hvor alle windows opdateringer ligger.

mvh
summer

Kommentar
Fra : xou

Dato : 13-04-03 19:52

du skal nok ind i registreringsdatabasen
det gøres ved at skrive klikke på kør i menuen start
og skrive i den:
regedit
så ligner det en stifinder i struktur,find det sted som wintip siger og ændre verdien der.men vær sikker på du finder den rigtige sti.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 13-04-03 19:58

ups metode 1 er:
skriv i et kør vindue:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
denne her teskt skal du marke med musen
derpå kopiers den med ctrl+c
du skal åbne kør i menuen start og derpå
trykke ctrl+v som sætter teksten ind find din xp cd derpå.
måske nok lettere....

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 13-04-03 20:21

Hej xou

Jeg prøvede metode 1 .... og det virkede. Mange tak for den hurtige hjælp

Mvh
Michael

Kommentar
Fra : xou

Dato : 13-04-03 20:23

selvtak....

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye

Dato : 13-04-03 20:24

Tak for svaret xou, dejlig hurtig service