/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Boykot idioterne!
Fra : snerose
Vist : 822 gange
50 point
Dato : 26-07-09 15:44

Kan vi, seriøse brugere, ikke finde en måde at boykotte de idioter, der altid skal stille dumme spørgsmål eller lave tips, som fylder en hel side?

Jeg ved ikke lige hvordan, men det kunne være fedt, hvis vi kunne udelukke de useriøse, for jeg er efterhånden død-træt af at åbne et spørgsmål fra en tumpe, som kun vil stille dumme spørgsmål for at score sine egne point fra en anden profil.

Hvad gør man lige? Tja, man kan jo bare melde sig ud af Kandu (eller snarere lade være med at opsøge det, for man kan jo ikke melde sig ud...), men det vil jeg være rigtig ked af, for der er RIGTIG mange søde og seriøse mennesker med RIGTIG mange gode råd.

Det er bare rigtig ØV, at andre skal ødelægge en ellers god side

Nå, men hvordan kan vi i fællesskab stoppe det fis?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-07-09 15:46

Jeg blacklister helt automatisk tåberne, der ikke kan finde ud af at gebærde sig på et forum som kandu.dk.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 26-07-09 15:47

Jeg vil bare gerne vide hvad et dumt spørgsmål er?

Hvordan skal et dumt spørgsmål defineres?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-07-09 15:47

Det kan vi desværre ikke .
Men at lade som om de ikke er her er nok det nemmeste.
BL dem efterhånden de dukker op ...det har jeg gjort.
Jo mere vi snakker om det jo mere interessante synes de de er.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-07-09 15:49

gør som jeg gør, slå /ignore til. når de ikke får nogen respons bliver de trætte af det

trolls er irriterende, men de er lidt som med reklamer, dårlig omtale er bedre end ingen omtale

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 26-07-09 15:53

Citat
Jeg vil bare gerne vide hvad et dumt spørgsmål er?

Hvordan skal et dumt spørgsmål defineres

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=138391

-Er et fantastisk dumt spørgsmål, som alligevel får mange op på dupperne.

Kommentar
Fra : soltulipan

Dato : 26-07-09 16:05

Underligt.
Er der slet ingen seriøse spørgsmål mere?

Teamet må da gribe ind.
Hvad er seriøst og hvad er ikke.

Ellers ender det jo i det rene anarki.

Kandu er kun for de seriøse.

soltulipan

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-09 16:16

Nåh en ny profil igen SOLTULIPAN, lige oprettet til formålet.

Kommentar
Fra : soltulipan

Dato : 26-07-09 16:20

Det er vel lige så seriøst som snerose

Kommentar
Fra : gasovn

Dato : 26-07-09 16:36

b.o.y.c.u.t

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-07-09 16:39

Citat
Er der slet ingen seriøse spørgsmål mere?

Jo, det er der da heldigvis, men de som viser sig fra den dårlige side med spam med underlige spørgsmål og kommentarer ryger direkte på Blacklisten, så er man da selv fri for at høre flere kommentarer fra den kant hvis man skulle formaste sig til at skrive et indlæg...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-07-09 16:41

soltulipan

Du må være en psykisk undermåler, ellers havde du ikke dette behov for at ødelægge. Gå til behandling og få dig et liv.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-07-09 16:42

Og således blev soltulipan blacklistet !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-07-09 16:46

Citat
Gå til behandling og få dig et liv.

Der er ingen effektiv behandling til dette tilfælde Granner!
Det eneste der hjælper er AKTIV DØDSHJÆLP, men det er desværre ikke godkendt (endnu).

Kommentar
Fra : pointguffer

Dato : 26-07-09 18:57

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-07-09 20:42

Citat
Det eneste der hjælper er AKTIV DØDSHJÆLP, men det er desværre ikke godkendt (endnu).

Det sku`ellers være en overkommelig opgave,da visse dele af legemet allerede er stendød.(Hovedet)
Gad vist om den er begyndt at lugte,eller det måske bare er dårlig ånde.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-07-09 20:58

I virkeligheden skal vi nok føle medlidenhed,med personer som pointguffer.
Jeg gætter på at det er en stakkels indesluttet tenage,på en 16 - 17 år.Uden selvværd.Sat uden for det store fællesskab.Uden venner og måske uden familie.Ellers ville han sku da ikke bruge hans tid,så fjoget herinde.Simpelthen en type som ham her:

http://peecee.dk/upload/view/182792

Mosebaek.

Kommentar
Fra : høstblomst

Dato : 27-07-09 10:06

Citat
Tja, man kan jo bare melde sig ud af Kandu

Super idé

MvH
høstblomst

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 27-07-09 10:11

Hvor har du evigt ret Moesbaek!

- Og til høstblomst; man kan ikke "bare" melde sig ud af Kandu. Men hvorfor skal nogle enkelte psykopater ødelægge det for andre, der gerne vil bruge denne mulighed?

Jeg vil sgu ikke holde op med at bruge Kandu, men jeg kunne godt tænke mig at slippe af med de idioter, der konstant skal gøre sig bemærkede på uheldig vis - DE FYLDER FOR MEGET!

Kommentar
Fra : høstblomst

Dato : 27-07-09 12:54

Du har ret Snerose, hvorfor stiller de tumper f.eks forslag om at spare penge til præmier, når alle ved at disse præmier slet ikke findes i virkeligheden.

Hvorfor spørger de om hvordan man kommer i kontakt med "Teamet", når det heller ikke findes.

Det er da for gag-gag.

Og du har også ret ...

Man kan få god & hurtig hjælp - hvis man er heldig.

HøstBlomst

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-07-09 15:44

Nåh høstblomst, du er rigtig nok god til det med at få dig en ny profil, når du har gjort dig upopulær på de andre.
BLI'R DU DA ALDRIG KLOGERE OG VOKSEN ?????

Kommentar
Fra : BØRGE-HUGO

Dato : 27-07-09 18:27

Hvad vil folk dog med disse tåbelige dobbelt-profiler? Skulle én ikke være mere end nok?

BØRGE-HUGO

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 27-07-09 19:19

Jeg annullerer spørgsmålet, for der er en idiot, der bliver ved med at mænge sig - det gider jeg sgu ikke!

Undskyld til jer andre - det er jeg ked af, men det kan jo blive fremtiden for Kandu!

Goodbye, soltulipan, høstblomst, pointguffer.

Annuller spørgsmålet
Fra : snerose

Dato : 27-07-09 19:22

Jeg har desværre ikke tålmodighed til at orke de dér tumper med dobbeltprofiler, dumme spørgsmål og dårlige kommentarer. Jeg undskylder MEGET overfor jer, der har deltaget i seriøst i debattenl