/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hej Spole!
Fra : heller22
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 26-07-09 01:25

Kære Spole.

Hvordan min man accepterer et svar. Selv om det er et meget svært ?, er det ikke sat til så højt et point-antal

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:31

Meget svært spørgsmål, jeg smutter ud igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:33

Du har ramt en forkert kategori Heller22, du har ikke spurgt om noget Windows halløj

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:33

Så nu vil jeg spamme din in boks

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:34

Spole sover sikkert, lad mig holde pointene til profilen vågner en gang i morgen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 01:37

Hvor hulen har jeg da stillet det ? ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 01:39

Ovn.

Det står da under Windows (se oppe foroven)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:39

Skal jeg holde dig vågen indtil Spole kommer forbi ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:41

Citat
Det står da under Windows
og hvad her det med Windows at gøre ? Jeg læser det i Linux Ubuntu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:41

Har du set at jeg driller dig i det andet spørgsmål ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 01:46

Citat
Har du set at jeg driller dig i det andet spørgsmål ?
Mon ikke .

Og hvordan kunne jeg glemme, at du ik har en ski forstand på Windows . Det er til at gå helt i ubuntusk af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:50

Citat
at du ik har en ski forstand på Windows
det skal nu ikke forhindre mig i at blande mig hvor jeg kan komme til det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-09 01:50

heller22 ->
Jeg tror at o.v.n. (..med rette) mener, at du måske burde have stillet dit 'spørgsmål' i en relevant kategori som f.eks. : Andre interesser eller Smalltalk.

Kategorien MS Windows er ment som et forum for spørgsmål vedr. dette operativsystem (Windows 3.0, Windows 3.1, Windows 95, Windows 98, Windows XP, Windows Vista, samt Windows 7) og ikke et chit-chat forum for pointbyttere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:52

Spole kommer vist ikke forbi i aften, så jeg kan lige så godt fortsætte med at fylde i din mail boks

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 01:52

Hej igen
Citat
det skal nu ikke forhindre mig i at blande mig hvor jeg kan komme til det
Du kan da også lige vove på at lade være

MKH

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:55

Nemlig Molokyle og nu kan vi så samme Heller22s mail boks indtil profilen annulerer og stiller spørgsmålet i den rigtige kategori:
http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20608

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 01:56

Smid lige et P ind i "samme" så der kommer til at stå SPAMME

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 01:57

Hej molokyle.

Du har fuldstændig ret. Men det er ment som et forsøg, da der var gået kage i det for en anden bruger. Derfor seriøst nok. Det er bare ovn, der som sædvanligt ikke kan lade være med at blande sig. Derfor bliver det til en herlig gang Smalltalk. Jeg håber, at du tilgiver os .

Mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-09 01:58

heller22 -> ..men du kan jo ved en given lejlighed ..som denne f.eks? ..lære spole, at annullere et spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 02:00

Søde () venner.

Spam I bare løs . Jeg daffer nemlig i seng nu. Så kan I more Jer lige så meget, det passer Jer .

God nat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 02:03

Sov godt men husk lige at annulere og så stille den slags "spørgsmål" i kategorien sniksnak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-09 02:04

Bare rolig. Alt forladt. Der er jo ingen skade sket heller22

Der er blot det; at alle de brugere som fast abonnerer på MS Windows kategorien får en emil om, at der er stillet et spørgsmål fra en bruger (dig), som, hvis ikke det bliver forklaret (..jeg HAR læst spole's spørgsmål ), kan være en kilde til irritation ..og knotne brugere er her rigeligt af i forvejen. Ingen grund til at bære ved til bålet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 12:12

Daws igen </MOLOKYLE>

Citat
og knotne brugere er her rigeligt af i forvejen. Ingen grund til at bære ved til bålet.
Ja, det har du skisme ret i. Især når man følger med i indlæg/svar i Politik og Religion, ser man meget tydeligt, at der findes mange frustrerede danskere. for den da. (Jeg tror, at jeg er den, der har været mest knotten i dette forum . Det var da ovn utidigt blandede sig , at jeg tændte helt af , men det er lykkeligvis reddet ud igen ).

Jeg håber virkelig, at alle brugere, der ser dette sp. vil få sig et billigt og ikke blive irriterede på mig .

Men må jeg godt lige lade spørgsmålet være åbent, til jeg ser noget fra spole ?

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 13:04

På grund af uforudsete forhindringer, annullerer jeg så spørgsmålet nu .

Tak for Sjov & Spas til alle involverede

Mvh

Annuller spørgsmålet
Fra : heller22

Dato : 26-07-09 13:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål . Også på grund af andet .