/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Klaudi tak :-)
Fra : Line99
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 25-07-09 20:24

Tak for radio-programmet - der er jeg MEGET glad for

SUPER

Rádio Nacional de Brasília - FM 96,1 >>>>>>>> FED SAMBA

Curramba Estereo >>>>>>>> LATIN fra Ecuador

Clube Brasil (MP3 32k)

RadioCrazy - Opera>>>>>>> Opera fra Switzerland

KING FM Seattle Opera Channel>>>>>>>>> Opera fra USA

FIKSZPunk >>>>>>> Rock-Punk fra Ungarn

Rockabilly Radio >>>Rock-Rockabilly>>>>>>>>USA

osv., osv.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-09 20:47

Det var da så lidt, har du set link'et jeg skrev i indlægget til Eyvind?

Det er en der hedder Radio Sure, 12.000+ stationer reklamerer de med,
jeg har ikke talt efter, men der er mange

http://www.radiosure.com/download/

I søgefeltet på Radio Sure kan man f.eks. skrive Denmark,
og vupti så sorterer den det så det kun er danske stationer.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-07-09 23:07

Ja Klaudi det var da den, og Eyvind tippede om denne: screamer fra ... http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-screamer.php . Og så audicity til klippe og klistre

Jeg er super glad for begge radio-programmer. Synes også at det er meget hyggeligt at kunne høre musikken som den spilles i andre lande.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-07-09 07:14

Ja, der er mange gode, men jeg må nu nok indrømme at jeg lytter mest til Regionalen

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-07-09 08:39

Denne spiller da ok...

1.FM - Trance (MP3 128k)
Today's Top Trance USA
http://sc9.1.fm:8040
,,,,,,, lyttede en del i går, der var masser af fed bas

ellers vil jeg sige, at vil gerne have adgang til al musik, ossse det, eller måske snarere dét jeg ikke vidste fantes... men stilhed er også vigtig, det kan ofte være stor (måske største) mangelvare..

,,,men mere og mere lytter jeg til P2 og klassisk, det er simpelthen en guldgruppe

,,,,, men nu får jeg jo rig mulighed til at udforske
og ikke mindst få gemt nogle små stumper, så jeg ved hvad jeg skal ud og købe !!

???? Regional - er det sååån mere med snak eller hvad mener du

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-09 10:07

Det er lokale nyheder, med god musik iblandet

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 27-07-09 16:18

Fint nok

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 27-07-09 16:19

Tak for svaret Klaudi.