/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Randers FC - Hamburger SV
Fra : Fanten
Vist : 719 gange
35 point
Dato : 25-07-09 00:10

Hejsa.

Ville lige høre, ved nogle af jer, om en, eller begge kampe mellem Randers FC og Hamburger SV bliver vist på dansk TV? Er brændende RFC-fan, og kan ikke se kampen i Randers, og heller ikke returkampen i Hamburg. Ved så meget, at den IKKE bliver vist på TV3+, hvilket jeg synes er mærkeligt?

Svar venligst, en RFC fan SKAL bare se en kamp mod et hold som Hamburger SV :D

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 45 point
Dato : 25-07-09 00:47

Du ved jo godt at TV3 sutter røv på FCK og Brøndby og så længe at de er med og spiller mod et hvilken som helst skodhold, så bliver deres kampe altid vist på TV3+ .Om så¨Randers skulle møde Real Madrid og FCK eller Brøndby skulle møde et hold fra luxembourg så vil de og deres lorte-modstander blive fortrukket

Nå men, du kan holde øje med denne side http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football

Hvis kampen bliver vist af Danish delight skal du bruge TVU-player for at se kampen, som du kan downloade her gratis http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=6&part=software

Men hold øje med siden for at se om hvem der sender den, det er lidt forskelligt hvad man skal bruge af software for at se kamperne, men ens for alle software er at de er gratis

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 25-07-09 01:19

Citat
Du ved jo godt at TV3 sutter røv på FCK og Brøndby og så længe at de er med og spiller mod et hvilken som helst skodhold, så bliver deres kampe altid vist på TV3+ .Om så¨Randers skulle møde Real Madrid og FCK eller Brøndby skulle møde et hold fra luxembourg så vil de og deres lorte-modstander blive fortrukket

Nå men, du kan holde øje med denne side http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=?=sports&discipline=football

Hvis kampen bliver vist af Danish delight skal du bruge TVU-player for at se kampen, som du kan downloade her gratis http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=6?=software

Men hold øje med siden for at se om hvem der sender den, det er lidt forskelligt hvad man skal bruge af software for at se kamperne, men ens for alle software er at de er gratis

Tusinde tak! Jo tak, man kan sagtens se, at de sutter røv på FCK og Brøndby ;) Og AaB for den sags skyld... Men endnu engang, tak!