/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Porttelefon
Fra : Dieter
Vist : 1737 gange
200 point
Dato : 24-07-09 13:08

Hej, er der nogn der ved om der findes et porttelefon eller samtaleanlæg med flere modtagerstationer ?

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 24-07-09 13:11

Ja da, etageejendomme bruger den slags

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 24-07-09 13:14
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-07-09 15:14
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-07-09 15:23

vis det er et samtaleanlæg som du skal bruge intern i huset kan du bruge bla. 2 stk. eller flere siemens tråløsetelefone og ringe intern i mellem dem.
der findes mang porttelefoner
videx
terraneo
tcs
urme
siedle
comelit
og mange flere
dette er nogle af de mest opsatte produkter i københavn
www.siedle.dk
http://www.scantron.dk/tcs.aspx
www.videx.dk

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 24-07-09 16:57

Der er også Italienske FARFISA
og http://www.3byggetilbud.dk/doertelefon-tilbud/?IIH_ref=googleaddwords3bt&group=seosider&gclid=CPfQ1dPQ7psCFUF_3godSDYM-A
Sidst nævnte er trådløs.

Prøv også at Google lidt på porttelefoner der er oceaner af muligheder.
Højris

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 24-07-09 18:17

Jeg må ikke har udtrykt mig tydelig nok.:
Jeg spurgte om der findes et anlæg med FLERE MODTAGERSTATIONER.
Altså EN portstation og FLERE modtagerstationer
De anlæg i henviser til er anlæg beregnet til flerfamiliehuse !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-09 23:45

Hvis det er for at undgå at skulle rende for langt i huset, for at besvare opkaldet, kan du så ikke bruge en trådløs dørtelefon, hvor du kan tage "telefonen" med dig ??

En som denne

http://www.scantron.dk/catalog.aspx?t=5&ID=28180

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-09 23:29

jo vi har læst dit spørgsmål RIGTIGT
disse anælg kan have 1 ringetryk og 5 telefoner eller 2 ringetryk og 2 telefon osv.
videx
terraneo
tcs
urme
siedle
comelit
og mange flere
dette er nogle af de mest opsatte produkter i københavn
www.siedle.dk
http://www.scantron.dk/tcs.aspx
www.videx.dk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-07-09 23:35

tsc
videx
siedle
(bewator) siemens
disse har anlæg der kan kobles op så de ringe op til en normal telefon hvis det skulle være (kraver dog telemodul) dvs nogle af modellerne kan

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 28-07-09 17:59

Tak for svaret rotw.