/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Elevationssenge
Fra : Eyvind
Vist : 723 gange
100 point
Dato : 24-07-09 11:52

Elevationssenge fra "jysk" - er de ok................... de er nemlig ret billige lige nu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-07-09 12:33

Dav Eyvind.

Sengene er vist altid ok - i hvert fald var alle de forskellige som vi prøvede i sin tid.
Det er madrasserne der kan være et problem og der kan I gøre som vi - prøvesmid Jer på dem og snak om tingene

Vi købte ikke vores i Jysk men det kunne vi sagtens have gjort, vi valgte bare en mere lokal.

Prøv Jer frem, der er ikke andet at gøre og ekspedienterne er vant til at folk ligger og snakker sammen, i deres forretning ´

Held og lykke med købet! At købe elevationssenge, er noget af det bedste vi har gjort for os selv, her i huset - de har kun een fejl.....de er frygtelig vanedannende

Venlig hilsen til dig og god weekend
fra Dorthe

Accepteret svar
Fra : flejsen

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-09 12:38

Ja de er OK
vi købte for to år siden, intet at anmærke.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-09 12:40

Tak for svaret flejsen.
Det var lige den bemærkning vi har brug for.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 24-07-09 12:40

Husk lige levering koster, tror vi kom af med 5 - 600 kr.
Leveret fra centrallager i jylland

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 24-07-09 13:21

Du kunne jo også kikke på elevationsseng fra www.japanskemoebler.dk
(der er i det mindste en enkelt med elevation - men ikke med motor)

De har ikke madrasser
men bruger en herlig futon i stedet
og deres levering ved døren er oftest gratis

Futonen kan dog naturligvis bruges på andre senge

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-09 19:31

Vi køber 2 stk hos Jysk i morgen - og der er 20% nedsættelse på alt "Jysk" i morgen med.