/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
boligsiden.dk
Fra : taunusanden
Vist : 2820 gange
100 point
Dato : 24-07-09 10:29

Findes der noget alternativ til www.boligsiden.dk ?
Kun til søgning af ejerbolig altså

Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 24-07-09 10:38

Ja der gør,vi bruger altid den her.....

http://www.boliga.dk/

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-07-09 10:41

http://www.boliga.dk/ kom først med mange oplsynminger om liggetider og prisfald, som boligside siden har prøvet at kopiere.

http://www.keybo.dk/ er også værd at kigge på, viser de faktiske salgspriser på boligerne, ikke kun hvad de er udbudt til. Den kræver du opretter dig som bruger (gratis) og laver en eller flere søgninger, men virker som en god hjælp.

God boligjagt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-07-09 10:41

Prøvede lige biliga..
Jeg får flere/bedre resultater på boligsiden.dk, ikke for at være utaknemmelig

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-07-09 10:46

Hov, tyrkfejl.. boliga

keybo kommer med færre resultater end boliga!

Jeg bruger samme søge kriterier.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-07-09 10:49

Kommer lige til at tænke på,at som markedet er for øjeblikket bår du osgå tænke i tvangsauktioner, som er samlet på http://tvangsauktioner.dk/

Nogle boliger skal du være abonnent for at få alle oplysninger på, (ikke gratis), men finder du noget der ser interessant ud efter beliggenheden kan du finde dem på http://www.statstidende.dk/ og evt rekvirere oplsyninger fra den advokat der kører tvangsauktionen. Men her skal du ubetinget selv have en advokat med, og der er ikke noget der hedder tilstandsrapport, forsikringer, garantier mv., så også en byggesagkyndig skal du have fat i, og du skal også have en bankgaranti for pengene.

Til gengæld er der MANGE penge at spare, købte mit første hus sådan for over tredive år siden, solgte det 2 år senere for det dobbelte.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-07-09 10:58

@vagnr
Godt forslag
Der var bare ikke noget i Viborg, det er ejerlejlighed jeg søger.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 24-07-09 11:02

Hejsa,

Der kom for nyeligt en ny hjemmeside til bolig/foretagne handler som er gratis. Man skal blot oprette sig som bruger og jeg finder den ganske informativ specielt til handlet prisniveau i området
http://www.nesto.dk/

Bluesky

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 24-07-09 11:47

http://www.boligmangel.dk/bolig/

http://www.boligstedet.dk/alleannoncer.shtml

Service-site med indexerede links
til 32 databaser, hvor man kan søge efter boliger

1.Ejendomsmarked -
Bolig søge-site med søgeindex, hvor du får gratis side med din bolig til salg. (DK).

Bolig.AddFree -
Bolig.AddFree er en mindre site, der tilbyder gratis boligannoncering på nettet. (DK).

Boligannoncer.dk -
Boligannoncer.dk - din bolighandel på nettet! Stedet, hvor du GRATIS kan oprette en annonce med billeder og sælge din bolig, samt en omfattende guide til købere/sælgere af huse, villaer osv. (DK).

Bolig-Kompas -
Boligsøgnings index, der opkræves gebyr for annoncering med billede, det er gratis at søge, siten virker lidt uoverskuelig. (DK).

Bolig Portalen: BoligSmart -
- indexerer links til sider på internettet, der bl.a. omhandler advokater, banker, alt om boligindretning, boligmarkeder, boligselskaber, alt om byggeri, ejendomsmæglere, både privat og erhverv, forsikringer m.m. (DK).

Bolig-start -
Boligsøgnings index med links til ejendomsmæglere mm., der har søgedatabaser med boliger. (DK).

Bolig.kapow.net -
Bolig.kapow.net - Danmarks største boligsøgnings-index med boliger fra såvel alle de store ejendomsmæglerkæder som private (p.t. over 30.000 boliger). Man kan oprette en "agent" og få en e-mail, når drømmeboligen sættes til salg. Gratis annoncering for alle - med op til 10 billeder. (DK).

Boligcentralen -
Udmærket søgedatabase med boliger og links til masser af boligrelaterede steder, gode søgemuligheder. (DK).

Boligformidleren -
Kort-baseret søgeindex, der opkræves betaling for registrering i databasen. (DK).

Boligforum -
Et udemærket og let overskueligt bolig-søgeindex, man kan selv oprette en registrering i databasen. (DK).

BoligForum -
Bolig søgemaskine, der drives af Søndagsavisen, de reklamerer med, at det er Danmarks største bolig-Index, med 14-15.000 boliger til salg. (DK).

BoligMester.dk -
BoligMester byder alle boliginteresserede indenfor. Hos BoligMester kan du selv indrykke annoncer, man kan søge på boliger og boligsøgende. Man kan også sende elektroniske flyttekort. og meget andet. BoligMester er GRATIS. (DK).

Boligshop -
Bolig søgemaskine, med gode søgefaciliteter, det er gratis, at tilmelde en bolig til salg eller leje. (DK).

Boligsiden, Århus -
Bolig søge-index, der omhandler Århus området. (DK).

Boligview -
Bolig søge-index, med billeder. Man kan virtuelt bevæge sig rundt i boligens rum, der opkræves betaling for registreringen. (DK).

BOLIGSIDEN -
Boligsiden drives af Dansk Ejendomsmæglerforening, den giver et samlet overblik over de boliger, der er til salg på Internettet netop nu. Boligsiden opdateres løbende, så du har altid adgang til de nyeste oplysninger. (DK).

bomark.dk -
En god og velfungerende boligsøgemaskine. Man kan selv indtaste sin boligannonce, og uanset om man søger eller vil sælge eller udleje en bolig, så er det er gratis at annoncere på bomark.dk. (DK).

BoligZonen -
Stor og velfungerende bolig søgemaskine, med avancerede søgemuligheder, drives af Berlingske Tidende (DK).

Dancorp Erhverv -
Søge database med erhvervs- og investerings ejendomme. OBS: Fungerer ikke så godt med Netscape. (DK).

DitHus -
Bolig søgemaskine, med en utraditionel blanding af index- og database søgning. (DK).

Domicil -
Bolig søgeindex, med kriterie baseret søgning, den fungerer hurtigt og effektivt. (DK).

EjendomsAvisen -
Et noget besværligt kort baseret søgeindex, hvor man downloader oversigter som PDF-filer, der kan læses med Adobe Acrobat reader. (DK).

EjendomsGuide -
God og hurtig bolig søgemaskine, der tilbyder en stribe gode valgmuligheder for avanceret søgning. (DK).

Esbjerg Boligformidling -
Bolig søgeindex, hvor man kan leje, udleje, købe eller sælge bolig gratis, hvis man vil have billede på en registrering, så koster det et gebyr. (DK).

Finddinbolig.dk -
Udmærker bolig søge index - gratis registrering i databasen. (DK).

Husly Danmark -
Bolig søgeindex, der kun indexerer bolig søgende, der opkræves et gebyr for en registrering i databasen. (DK).

interbo.dk -
Boligsøgemaskine, hvor du GRATIS kan annoncere alle boligtyper. (DK).

Ledige Lejligheder -
- er stedet, hvor udlejer og lejer kan mødes, udlejere kan gratis annoncer deres ledige lejemål, og lejerne har også mulighed for at indrykke en gratis annonce, samt søge i en database over udlejere i Danmark. (DK).

Peak´s Boligmarked -
Gratis annoncering med boliger til salg/køb/leje - nem og enkel søgning. (DK).

Robin Hus -
Spændende bolig søgemaskine, gode søgemuligheder og mange nyttige informationer. (DK).

Studenterbolig -
Effektiv og lynhurtig bolig søgemaskine,her kan du gratis registrere et lejemål, eller søge efter en bolig (DK).

Tvangsauktioner.dk -
God og meget overskuelig søge database, med dagligt ajourførte lister over alle ejendomme på tvangsauktion, rummer også en mængde relaterede informationer. (DK).

http://home3.inet.tele.dk/elgo/side-25.htm

Godkendelse af svar
Fra : taunusanden

Dato : 24-07-09 11:49

Tak for svaret Nordsted1.
Der er noget at gå igang med