/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filkaos i Vista
Fra : hovhow
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 22-07-09 19:57

Jeg har fået lavet en eller anden uheldig manøvre, som gør at mappen "Hyperlinks" nu hedder "Links" og findes i 3 udgaver...ja det lyder lidt mærkeligt, men den er god nok: I den personlige mappe (hvor mapperne "dokumenter", "Musik", "kontaktpersoner" m.fl. også findes) findes nu 3 mapper med navnet "Links", indholdet er forskelligt fra mappe til mappe

Jeg forlader mig lidt på at nogen kender dette fænomen - jeg indrømmer at det ikke er særlig godt forklaret...

På forhånd tak, om nogen kender problemet og ikke mindst løsningen på det!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 20:22

BACK TO THE ??? 80´erne
selv russerne fatter intet/ = billgates_ tror PÅ HANS KUNDER
men HJÆLPER DEM IKKE..

MEN_
problemet kunne være, at du har GEMT/ slettet ? som andet END ADMIN af din PC

Du kan dog bare slette ALT_ hvis der kun er dig som bruger.

HUSK AT KOPIERE mappen`erne / hyperlinks/ foretrukne.

Eller bare klik på gendan til standart/ hvis muligheden er der.

Citat
Jeg har fået lavet en eller anden uheldig manøvre, som gør at mappen "Hyperlinks" nu hedder "Links"

TROR DU HAR OPRETTET EN BRUGERKONTO for meget.
START/ KONTROLPANEL/ BRUGERKONTI/ og slet alle konti/ profiler
der ikke har noget med dig at gøre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-09 20:22

Hyperlinks indeholder da kun genveje til de andre mapper - så den er ligegyldig....

Hvad skulle den have at gøre med dine links - og hvilke links taler du om.....

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 20:28

Citat
TROR DU HAR OPRETTET EN BRUGERKONTO for meget

eller du bare har opdateret NOGET der har med sikkerhed at gøre/ JAVA!!!!!! Auhttttt.

ELLERS PRØV AT GENDANNE TIL FØR DER GIK ? ged i det hele.

Og ellers___tag et´n back_up af dit system.
Der findes gratis programmer til det, og som SÅDAN kan du ALTID
RESTRAURERE? (STAVEFEJL?) DIT SYSTEM.

Men af skade___________bliver de RIGE = RIGERE
alla B_GATES og hans sam=arbejdspartnere, der ikke kan godkendes i LILLE EU // efter_tanke!!

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 20:31

BTW ?

vista 7 / TRIAL
vista ???
xp pro
xp home

3,3
3,1
3,0
?????????

eller andet system du har__???????????

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 20:33

Citat
Filkaos i Vista
Fra : hovhow

FØR MAN / TÆNKER HERINDE

++

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 23-07-09 00:17

--> refi:

Der er tale om mappen som tidligere hed "Hyperlinks", men som jeg nu har døbt om til "links" (og så brød helvede løs - den indeholder internetshortcuts/favoritter.

Hvis man nu kunne med sende et screendump, så ville det være lidt nemmere at koomunikere her på Kandu ....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-09 07:24

www.peecee.dk

Der kan du lægge et screendump

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-09 07:27

Men jeg forstår stadig IKKE hvad dine hyperlinks har med dine favoritter at gøre.....

Det er 2 forskellige biblioteker....

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 27-08-09 23:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Beklager ulejligheden.