/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tv drejeskive
Fra : bublebee
Vist : 2063 gange
50 point
Dato : 22-07-09 12:46

Vi har et stort tungt gamelt fjernsyn som vi godt ville have en drejeskive il.
Kan se de bliver halv dyre incl fragt en del steder - nogle der ved hvor man kan købe den rimelig billigt incl fragt.
Eller om der stadig er nogle butikker der handler med sådan noget ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-07-09 13:04
Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 60 point
Dato : 22-07-09 13:25
Kommentar
Fra : birtheandersen

Dato : 22-07-09 15:29

jeg har en skive liggende, som du gerne må få

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-07-09 18:04

kan den bære et gammelt tv - som måske vejer omkring 50 kg ???
Og hvor er du fra ?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 18:49

Brugte lige min gamle til en PARASOL_ eller kunne du have fået min.
For posten´s ??
Den var brugt til et OLD GAMMELT B&O,

Men skal gerne se om jeg har et 'stativ' mere.

DU SKAL KUN BETALE FOR FRAGTEN__?

Men hvem FAN___tør snakke med mig privat = ??? =

Men du kan smide en PM eller andet, mens jeg ser EFTER.
Den/ de jeg har, skal altså skrues fast under et tv,
hvilket egentlig giver sig selv, da det eller ryger af / podiet.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 18:53

Og min er ALTSÅ hævet ca 20- 30 CM over gulvet,
og kan justeres i alle retninger.

Men som skrevet, skal/ eller ville jeg skrue skruer i bunden af dit tv.

Nå, smutter lige ud og ser om det ligger der endnu.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 19:10

Har kun underpladen/ temmelig rusten
men kan lave røret til dig, så du kun skal anskaffe pladen til at sætte dit apperatur på.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-07-09 19:15

oki klumme - det er da rigtig sødt af dig, men det skal helst stå lige på bordet og ikke hævet op.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-07-09 20:08

Har et originalt TV _ BORD = til et b & o 28'' delvist træ/ metal
bruger det PT som et lille rulle bord_ til diverse/ KATTE_DRINKS.
?????
sender det gerne for POST DK´s priser = uden skruer?
Citat
De RASLER =? BUMBE / :-V

= 10.- i et bygge marked.

SMUTTER inden alle vil have noget BILLIGT % BRUGT.

Håber du finder det rette_ men rust og gamle KNIPLINGER_ duer ikke sammen.

BIIIIIIII appyyyyyyyyyyyyyy / = road_ræcer

Kommentar
Fra : birtheandersen

Dato : 22-07-09 20:28

jeg bor i Aars
det er en rund plastikskive med en masse små ruller
den har siddet mellem 2 træplader i et fjensynsbord og virker fint

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-07-09 23:13

Hey birthe - jamen det kunne da være rigtig skønt :)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-07-09 06:15

Skrothandler /skibsværft
skrottet stort rulleleje ( kugleleje til lodret belastning ) feks fra rorstammen på skib. Jeg har et par stykker på Ø15 cm -de ville nemt , med en pålimet plade der skrues fast i bunden af TV kunne bruges-hvis du finder en /flere og ikke synes det vil du til dit TV så køb dem alligevel -dekorative og funktionelle som bordskånere

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 03-09-09 16:59

Tak for svaret piaskov.