/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Power Point billedalbum
Fra : eskelundMor
Vist : 396 gange
20 point
Dato : 21-07-09 20:12

Er der nogen, der har kendskab til, om man kan brænde en Power Point præsentation/ et fotoalbum med baggrundsmusik over på en CD/DVD skive i et program, så man kan vise præsentationen på TV.
Jeg har lavet nogle dejlige præsentationer og lagt baggrundsmusik på. Jeg har pakket præsentationen til en CD i selve Power Point programmet, men præsentationen kan vi kun åbne/se på computeren eller via projector til lærres - vi kan ikke afspille den fra DVD afspilleren til TV skærmen.

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 30 point
Dato : 21-07-09 20:18

kommer an på hvilket format dvd´en kan afspille

Kan du ikke køre det direkte fra pc´en til Tv´et?

Kommentar
Fra : eskelundMor

Dato : 21-07-09 20:20

Jeg har et spørgsmål mere!
Det gælder programmet: Photo Story 3 for Windows.

Er der nogen der har kendskab til om man kan overføre / kopiere animationer til et billede i Photo Story 3 for Windows, of få det gengivet med bevægelse efter brænding af billedshowet til DVD.

Jeg har købt brænde programmet Convertxtodvd 3. og det giver rigtig gode brænde resultater. Billedet på TV skærmen er roligt og naturlig gengivet.

Godkendelse af svar
Fra : eskelundMor

Dato : 21-07-09 20:23

Tak for svaret sp4nker.
Det vil jeg prøve, når jeg kommer i nærheden af en fladskærm med HDMI indgang-.
Tak

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 20:27

du mener grafik-kort?

det var så lidt