/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Diagram over motorblok?
Fra : ronnib
Vist : 942 gange
114 point
Dato : 21-07-09 15:56

Står og skal samle en bws motorblok men skal bruge et sprængt diagram over blokken, for aner ikk hvor delene skal sidde.

Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan et diagram her på nettet? :)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 16:30

Hvad er en BWS ?

Er det et mærke eller model ?

Kan du eventuelt skrive hele navnet mærke + model osv så det lettere og hjælpe dig

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 21-07-09 16:44

Det er en yamaha bws Ng scooter :) kan ikk lige huske hva årgang den er.

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 21-07-09 16:45

Skal bruge både diagram over blokken og kickstarter skjoldet

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 16:56
Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 21-07-09 17:28

Det er den forkertemodel, det der er en bws cw50 min er en bws ng, den går ind under: Yamaha BWS NG, Bump og Spy

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 21-07-09 22:30

Øh... giver det ikke sig selv hvor delene skal side?? Har lavet en del motore og det er ikke let at vende noget forkert og slet ikke på så lille en motor....

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 22-07-09 11:16

hehe som sagt er pænt ny i det her fag, har kun rodet med biler, så aner intet om det, så det jo meget rart at ha noget at støtte sig op af :)

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 22-07-09 20:57

Hmm ka du samle en bilmotor ka du også samle en scooter...

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 22-07-09 21:02

hehe det er sgu en lidt anden måde de to maskiner er stykket sammen på ;)

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 22-07-09 21:03

der er jo bla andet ikk kickstarter på en bil, og gudske lov for det ;) det ville satme være hårdt at slå feks en opel vectra 2,8 motor i gang med en kickstarter :P

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 22-07-09 21:04

Nej pjat med dig... den største forskel er da drivlinien...

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 22-07-09 21:05

hehe ;) ja oki det kan du ha ret i ;) det er sgu nok lidt svært at finde en kardanaksel i en scooter :P

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 114 point
Dato : 24-07-09 14:36

Noget andet er at de forskellige scooter modeller minder meget om hinanden på mange områder så hvis du har et diagram så kan det måske sagtens hjælpe dig i hverdan delene skal sættes sammen.

Måske ser det ikke 100% ens ud men du kan da prøve dig lidt frem.

Ellers tag nogle billeder så skal vi tegne nogle streger af hvordan delene skal sættes sammen.

Godkendelse af svar
Fra : ronnib

Dato : 04-08-09 19:58

Tak for svaret scootergrisen.