/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Uprovokeret vold
Fra : scootergrisen
Vist : 1308 gange
119 point
Dato : 21-07-09 15:48

Jeg sidder og læser politiets døgn rapport.

Så faldt jeg over denne her:

Citat
Søndag den 5. juli 2009 ca. kl. 0131
Tre mænd væltede en tilfældig forbipasserende cyklist af cyklen, snittede med en kniv i hans cykel og sparkede ham i ansigtet så han mistede flere tænder. Gerningsmændene undløb derefter i ukendt retning. Den ene af dem blev efterfølgende beskrevet som:

A: mand, udlænding, ca. 20 år, sort plysset hår, stirrende øjne, blå skjorte.

Hvad er det der får disse "personer" til at sparke tænder ud på en tilfældig cyklist...
Det kunne lige så godt havde været dig, mig eller en du kender.

Jeg behøver næsten ikke spørger om det var perker muslimer.

Hvis i har læst nogle perker muslim uprovokeret overfald sager så skriv dem gerne her.

Og hører gerne hvis i personligt har oplevet noget.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-07-09 16:00

...Nu HAR vi jo kun historien fra cyklistens side...
Cyklisten KUNNE jo være en rockerspire, der havde fået beslaglagt kværnen og som jagtede små perkerdrenge på sin piges bike...

-Jeg har indtryk af, at mange af de overfald der sker for øjeblikket, går ud over "helt uskyldige tilfældige forbipasserede"...
Senere viser det sig så at "ofrene" også har relationer til det kriminelle miljø.

Overfald på helt uskyldige ofre sker..... Men de er ikke så almindelige.

Og, nej, jeg har ikke oplevet nogen vold personligt. Men jeg er heller ikke hverken perker eller rocker.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 16:03

Hvad med den her:

Citat
onsdag den 1. juli 2009 kl. 2253
En 45-årig kvinde blev, da hun gik gennem en legeplads sammen med en veninde, overfaldet af en gruppe på ca. 20 personer. Alle angiveligt af pakistansk afstamning. Gruppen havde udtalt, at kvinderne ikke skulle gå gennem parken. Da den 45-årige svarede på denne bemærkning blev der kastet noget væske på hende, mens en anden sparkede hende i maven, hvorved hun faldt omkuld. Derefter blev hun truet med at de ville brænde hende i ansigtet og umiddelbart efter blev truslen til realitet, idet kvinden blev brændt i panden med en cigaret. Efter overfaldet undløb gruppen i retning mod Holmbladsgade.
To yngre mænd på henholdsvis 17 og 19 år blev efterfølgende anholdt og sigtet i sagen. Trods søgning i området lykkedes det ikke at finde de øvrige gerningsmænd.

20 mod 1. Vildt.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 16:05

HVAD ER DET LIGE DU MENER MED PERKER MUSLIM??

folk af andet etnisk baggrund som tilfældigt er muslimer?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 16:22

Citat
...Nu HAR vi jo kun historien fra cyklistens side...

Nå ja det kan jeg godt se, han har nok slået tænderne ud på sig selv og ødelagt sin cykel med en kniv... Det lyder da meget mere sansynligt.

Citat
Overfald på helt uskyldige ofre sker..... Men de er ikke så almindelige.

Hvad fanden ved du om det ?
Det da godt at der ikke er en muslimer der har voldtaget din røv endnu men tro mig det ER meget almindligt at muslimere overfalder uskyldige som ikke har en skid med organiseret vold/kriminelitet af godt.

Citat
HVAD ER DET LIGE DU MENER MED PERKER MUSLIM??

Mine mening...

En muslim er sådan en der er religiøs ifølge islam og læser koranen og kvinderne går med tørklæde osv.

En perker er en som kommer fra mellemøsten til danmark (eller er født her af en perker) som overfalder folk uprovokeret på gaden. Generelt genere den danske befolkning. Hader danmark. Hader danskere. Ønsker ikke at være en del af danmark men samtidig er de her.
Ofte løber de i flok samme med andre perkere hvor de søger at overfalde andre som tilfældigt kommer forbi.

For at være mere præcis om hvem jeg mener kalder jeg "dem" derfor for perker muslimer.
Der findes også neger muslimer... men dem har jeg aldrig set gøre nogle noget.
Og der findes perkere... (men perkere dækker over en masse mennesker)

Perker muslimer kommer vist ofte fra mellemøsten, lande som afganistan, tyrkiet, parkistan og i den stil.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-07-09 16:39

Scootergrisen - det var dog et utroligt dumt og nedværdigende sprog, du holder dig!

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 21-07-09 16:45

Citat
Jeg behøver næsten ikke spørger om det var perker muslimer.

Hvis i har læst nogle perker muslim uprovokeret overfald sager så skriv dem gerne her.

Og hører gerne hvis i personligt har oplevet noget.

Kære Scootergris

Hvis vi virkelig følger din opfordring
at komme med de eksempler vi har læst
om muslimers overvældende rå vold mod sagesløse
så bliver vi smidt ud af kandu.dk
siden ville blive flere hundrede meter lang
for der er ufatteligt mange tusinde eksempler
på hvad disse fremmede i vort land har udøvet af vold mod sagesløse
se bere de ufatteligt rå af afstumpede hjememrøverier

Ufatteligt mange danskere farer i blækhuset for at forsvare de fremmede
det er de lidet udviklede danskere, som endnu ikke har fattet livets realiter
at der nu engang er mægtig forskel på de forskellige udviklingstrin

Og endelig - det er jo logik for perlehøns
at man ikke kan tælle alle i samme gruppe
det er kun de 20% af perkerne der er så lave i udvikling
at de vitterligt mener sig berettiget til at stjæle, røve og voldtage
dem helt uden hæmninger

At den uhæmmede, rå og meningsløse vold oftest bliver begået af farvede
er nu engang et faktum
men "de frelste" vil jo ikke høre sandheden

Ligeledes er det da også kun 20% af danskerne
som farer i blækhuset og forsvarer disse rå og underudviklede personer
at sådan er de ikke alle sammen
det er jo logik - og en helt naturlig ting

Men at opremse alle de mange tusinde rå ugerninger
der er umulighed
det er immervæk en snes år siden de begyndte at myldre ind over vore grænser

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 16:50

Citat
Scootergrisen - det var dog et utroligt dumt og nedværdigende sprog, du holder dig

Enig. Men hvad vil du helst have. Mig eller en gruppe perker muslimer der sparker og slår dig ?

Citat
så bliver vi smidt ud af kandu.dk

Hvorfor skulle du blive smidt ud bare fordi du fortæller hvad du har læst eller oplevet ?

Citat
at opremse alle de mange tusinde rå ugerninger
der er umulighed

Okay men så lad og bare få de ting der er sket inden for den sidste måned eller noget.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-07-09 16:58

Citat
Enig. Men hvad vil du helst have. Mig eller en gruppe perker muslimer der sparker og slår dig ?

Nu viser du rigtig, hvor dum du egentlig er.

Personlige holdninger er en ting, men det mindste man kan gøre er, at benytte et acceptabelt sprog.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-07-09 17:03

Citat
Perker muslimer kommer vist ofte fra mellemøsten, lande som afganistan, tyrkiet, parkistan og i den stil.

Ingen af de lande du nævner hører til mellemøsten se

http://da.wikipedia.org/wiki/Mellemøsten

Tyrkiet hører til Lilleasien, de to andre til Asien

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-07-09 17:10

www.dnsb.info ser ud til at være temlig opdateres på disse

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 19:47

Citat
En muslim er sådan en der er religiøs ifølge islam og læser koranen og kvinderne går med tørklæde osv.

En perker er en som kommer fra mellemøsten til danmark (eller er født her af en perker) som overfalder folk uprovokeret på gaden. Generelt genere den danske befolkning. Hader danmark. Hader danskere. Ønsker ikke at være en del af danmark men samtidig er de her.
Ofte løber de i flok samme med andre perkere hvor de søger at overfalde andre som tilfældigt kommer forbi.

Det er sq da klart de hader alt hvad Danmark og danskerne står for, når mange har de samme meninger(fordomme), og er slet ikke åbne for forslag, ikke andet end det som står i Ekstra Bladet, hver dag

So take a chill pill og gå ud og fiks nogen scootere, for det kan du finde du ud af

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 21-07-09 20:24

sp4nker

Du spørger (tilsyneladende) helt uskyldigt
om hvad Scootergrisen mener med perker/muslim
i dit indlæg 16:05

Men du afslørede dig selv med dit sprogvalg
for ordet "ludertøs" bruges kun af en bestemt type mennesker
nemlig dem der ikke evner at finde dækkende ord
oftest perker/muslimer
og derfor låner udtryk fra samfundets rendesten

* * *

At du nu har fået fjernet ordet "ludertøs" fra dit indlæg
det viser to ting om dig
dels at du efterhånden er blevet mere udviklet
du kan godt selv se hvor lavt det udtryk er

Men det viser også
at du er klogere end de fleste fra det område
jeg selv aner f.eks. intet om hvordan man kan fjerne et ord igen

Fortsæt endelig af den sti Sp4nker
det klæ´r dig voldsomt meget mere
end at tiltale nogen som helst med det nævnte udtryk

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 20:39

ludertøs...hvem har sagt det?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 20:47

når man engang har trykket på kanppet send er indlægget gemt, og man kan ikke slette noget som helst, så hvad er det lige du fabler om menneskebarn?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-07-09 20:56

Lad du bare vær sp4nker, det afslører klart at du har gået på Hogwarts troldmandsskole sammen med Harry Potter

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-07-09 20:58

det må jeg heller, for jeg fatter minus af hvad ham/hende semmer har sagt

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-07-09 23:51

Citat
...Nu HAR vi jo kun historien fra cyklistens side...
Cyklisten KUNNE jo være en rockerspire, der havde fået beslaglagt kværnen og som jagtede små

OG HVAD SÅ___

VOLD ER OG BLIVER VOLD...eller.

At man tilhører en eller anden *gruppe* har sgu intet med det at gøre.

Men siger man ikke? VOLD AVLER - AVLER VOLD.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-07-09 23:59

Citat
Hvad er det der får disse "personer" til at sparke tænder ud på en tilfældig cyklist...

DE MANGLER NOGET I hjernen, som alle normale mennesker har.

Der har også lige været et overfald i Aalborg i samme stil.

___________

Men de fatter det bare ikke, og ikke kun muslimerne.
Og så vrøvler folk op om at fængselstraf ikke virker, og de skal have pædagog hjælp
og fanden og hans pumpestuk.
STRAFFEN VIRKER PÅ OFRENENE_ SÅ BEHØVER DE SGU IKKE BEHØVE
RENDE I DEM PÅ TOGET HJEM FRA ARBEJDE/ SKOLE.

SÅ LÆNGERE OG LYNHURTIG STRAF.

Men alle snakker sgu kun om de stakler? der begår kriminalitet
=
HELT UDE PÅ LARS TYNDSKIDS MARK.

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 119 point
Dato : 22-07-09 00:23

Det er vel ikke så svært at regne ud hvem der står for det meste kriminalitet i Danmark, det er vel bare at gå i dommervagten i feks København

63 procent af de 1715 personer, der sidste år blev fremstillet i dommervagten, var af udenlandsk herkomst, mens 37 procent var danskere

http://jp.dk/indland/krimi/article1553727.ece

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-07-09 12:59

Citat
det mindste man kan gøre er, at benytte et acceptabelt sprog.

Lad være med at læse det hvis du ikke kan lide det.

Citat
Det er sq da klart de hader alt hvad Danmark og danskerne står for, når mange har de samme meninger(fordomme), og er slet ikke åbne for forslag, ikke andet end det som står i Ekstra Bladet, hver dag

Hvad er det for nogle meninger/fordomme ?
Og hvad er det for nogle forslag ?

Citat
Det er vel ikke så svært at regne ud hvem der står for det meste kriminalitet i Danmark, det er vel bare at gå i dommervagten i feks København

Det vel ikke tilladt og registere religion.

Citat
Hver gang der varetægtsfængsles tre 15-17-årige, er de to af udenlandsk herkomst.

Ja okay det siger jo bare det jeg havde regnet med.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 22-07-09 13:00

Disse anderledes farvede - de såkaldte "nydanskere"
har en kriminalitetsrate der er 700% højere end en danskers

Her er naturligvis tale om gennemsnitstal
(så vi bliver fri for disse naive tåbers indlæg
"jeg kender over 100 af dem, og ikke een er kriminal")

De 700% er tallet fra 1998
ganske enkelt ved at opregne antal farvede forbrydelser
med antal herboende ikke-danskere
Intet tyder på
at deres andel af forbrydelserne er for nedadgående
tværtom

Det "sjove" er
at de farvedes andel af færdselsulykker er samme % sats
altså 700% flere ulykker end danskerne

Da jeg i 1998 gjorde justitsministeriet opmærksom på dette forhold
fik jeg den enkle besked
"det er udansk at se sådan på forholdene"

Ja, sandheden om de farvede skal jo for alt i verden holdes skjult
og så prøver man at ændre fakta til
at så er det nok bandeopgør eller rockere

Bandeoprør i den nukendte uhyggelige grad
er noget de farvede har skabt
rockerne har aldrig generet civile

De forfærdende hjemmerøverier - endende med drab til tider
er ligeledes en farvet opfindelse

Forholdene i Danmark lige nu er gentagelse af forholdene 1940-45
regeringen forlangte man skulle elske de fremmede i vort land
men pludselig en dag havde danskerne fået nok - den 29. august 1943
blodet flød i gaderne - og regeringen trådte tilbage

To år senere ændrede samme regering lovene
så de der havde fulgt regeringens opfordring
om at elske de fremmede i vort land
de blev kastet i fængsel

Tyskertøserne gjorde befolkningen selv op med
i dag kaldes de samme typer for Allah-tøserne

Historien har jo det at gentage sig

Det bliver interessant at se
hvor længe det denne gang varer
inden danskerne siger stop

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-07-09 13:08

Citat
rockerne har aldrig generet civile

Ååååååh det skulle jeg nu nok mere.
Der var vist engang nogle der fik "dumme bøder" hvis de ikke ville hilse på dem når de kom så skulle de betale penge.
Og man kan sige de skyder og stjæler og sæler stoffer osv som gør det urtygt for folk.

Citat
Det bliver interessant at se
hvor længe det denne gang varer
inden danskerne siger stop

Der skal nok nogle ministerlig på bordet eller nogle babylig før det bliver tænkt på at gøre noget ved problemet.

Men som ved så meget andet så kræver det jo at man indser at der er et problem og hvem der står bag men det lader jo ikke engang til at de har fundet ud af det lort endnu.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-07-09 15:20

Citat
A: mand, udlænding, ca. 20 år, sort plysset hår, stirrende øjne, blå skjorte

Ham har de inden aften...ham så jeg ca. 400 gange i morges, da jeg kørte på arbejde gennem Nørrebro og jeg se ham nok lige så mange gange når jeg kører hjem

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-07-09 15:34

Her i læst om ham danskeren (halv dansker halv risgnasker) som fik hældt syre på sig også ned i halsen er 2 muslimer.

De gjorde det fordi danskeren var venner med en muslimer kælling.

Muslimer kællingens familie kunne ikke lige at de var venner så derfor skulle han have syre åbentbart.

1 af perkerne som hælte syre var kællingens bror.

Men det åbentbart helt normalt for muslimer at gøre sådan noget.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-07-09 19:35

God aften semmer.

Dit indlæg af Dato : 22-07-09 13:00 synes jeg er så godt, at det burde sendes til og vises i Ekstra Bladet. Måske det kan åbne danskernes øjne for fortielser og løgne, så Holger Danske igen kan vågne, og Danmark atter blive et frit land!

Hilsen .

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-07-09 12:38

Så der en svensker på er blevet banket og sparket til bevistløshed af endnu en gruppe perkere.
Svensker banket til bevidstløshed : http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24038441.html

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 17:09

Gad vide, om den svensker har givet kvinden frække tilbud, eller har kaldt hende for en muslim-kælling ????????????????????????? Det melder historien intet om .

Mvh Bitte

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-07-09 17:26

Ja, svenskeren har sandsynligvis overtrådt grænsen.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 31-07-09 17:45

Men godt for scootergrisen, at det kun er en halv vind TV2 fortæller. Så kan grisen brygge videre i sit fremmedhad

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-08-09 00:48

Citat
Gad vide, om den svensker har givet kvinden frække tilbud, eller har kaldt hende for en muslim-kælling [Ked af det] ????????????????????????? Det melder historien intet om [Hmmmm, ikk` godt!] .

Ja, for, hvor det er tilladt perkerne, at kalde danske piger for "25 øres ludere" på landsdækkende TV, er det ganske utilladeligt for en dansker/svensker, at henvende sig til en pige fra det samfund.

Dette radikale/socialdemokratiske og centrumsdemokraternes forsøg på at gøre Danmark til et multietnisk samfund, er fra starten dømt til nederlag.

Dette land er for lille til, at rumme to så forskellige kulturer. det kan kun gå galt. Er gået galt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-09 02:50

Citat
Dette land er for lille til, at rumme to så forskellige kulturer. det kan kun gå galt. Er gået galt.

Ikke helt endnu, nogle forudser raceuroligheder som i England og Frankrig.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-08-09 21:07

Citat
nogle forudser raceuroligheder som i England og Frankrig.
Ak hvor sørgeligt. Hvis alle parter var tolerante, ville sådanne uroligheder aldrig være sket .

Og det er jo ikke for sent endnu .

vh

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-08-09 05:43

En til historie om uprovokeret vold.

For nogle år siden sad en enlig ung kvinde alene i en togvogn, da 3-4 unge mænd kommer ind. De lægger voldsomt an på pigen, der ikke er spor interesseret, og da hun prøver at tilkalde hjælp får hun bank og får til sidst brækket armen af "gutterne".

Jeg gætter på ingen husker sagen.

Den var kun i avisen en dag som en lille notits. Gutternes familier var meget sure på kvinden over at hun havde anmeldt volden, og prøvede at få hende til at trække anmeldelsen tilbage, da det ville gå ud over gutternes fremtid hvis de blev straffet.

Gutterne var nemlig rigtige danskere, soldater på orlov, og kom fra "pæne" hjem med indflydelsesrige forældre. Mit gæt er, at de betalte pigen for at trække anmeldelsen.

Havde gutterne nu heddet Abdulla og Hassan, havde sagen trukket helt anderledes overskrifter, 3-4 perkere der prøver at voldtage kvinde, mishandler hende og brækker hendes arm da hun gør modstand.

Det vi reagerer på er jo det vi hører om, og kriminelle etnere er altid gode historier.

Jeg er helt klar over at etnerne er overrepræsenterede i kriminalstatistikken på mange områder, men medierne, der jo lever af at sælge de nyheder der interesserer folk, overeksponerer problemet. (lige for øjeblikket er kamphunde godt stof, og vi får dagligt nye historier [nogle gange var det slet ikke en kamphund, men alligevel], hvor var de historier henne sidste år, eller var der bare ingen hundebid?)

Såvidt jeg kan se er der fx ikke nogle af de mange indlæg her, der handler om personlige oplevelser, kun om hvad medierne fortæller.

Meningsmålinger viser jo også, at frygten for etnerne er større i Søndre Øbogbøvelse end på Nørrebro (måske ville resultatet blive lidt anderledes lige nu), sikkert fordi man på Nørrebro kender en hel masse etnere selv, og ved at man ikke skal slå dem alle over en kam.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-08-09 14:06

Citat
Gad vide, om den svensker har givet kvinden frække tilbud, eller har kaldt hende for en muslim-kælling ????????????????????????? Det melder historien intet om

Nej men hvis historien ikke melder om det så kunne det måske tænktes at det var fordi det ikke skete.

Citat
Ak hvor sørgeligt. Hvis alle parter var tolerante, ville sådanne uroligheder aldrig være sket

Tolerante.... ok lad ogs sige at du blev voldtaget af 50 perker muslimer på skift i 1 måned og de derefter dræbte din familie... Ville du så bare sige ok og ruste lidt på hovedet ?
Der er nok en grund til "uroligheder".

Så spørgsmålet er nok hvor er DIN grænse.
Hvor meget skal der til før DU reagere ?

Citat
Såvidt jeg kan se er der fx ikke nogle af de mange indlæg her, der handler om personlige oplevelser

Jeg kan da godt fortælle om mine personlige oplevelser. Mener jeg har skrevet dem i et andet indlæg men ville jo hellere hører om jeres oplevelser da jeg jo kender mine egne.

Citat
man ikke skal slå dem alle over en kam.

Hvis jeg ser en lort i toilettet så skylder jeg den ud, jeg begynder ikke og sortere rygkernerne fra.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-08-09 14:28

Citat
Hvis jeg ser en lort i toilettet så skylder jeg den ud, jeg begynder ikke og sortere rygkernerne fra.

Din krop er jo sådan indrettet, at den har fjernet det nyttige fra din mad, så der er ingen grund til at sortere dit lort efterfølgende.

Men det er din hjerne, der må prøve at forholde sig til om alle mennesker af en bestemt farve, tro osv. er ens. Men det skåner du åbenbart hjernen for

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-08-09 15:57

Citat
Men det er din hjerne, der må prøve at forholde sig til om alle mennesker af en bestemt farve, tro osv. er ens

Hvem har sagt noget om farve ?
Andet end dig.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-08-09 16:45

DIG, da du ikke nøjes med at kalde dem muslimer, men perker muslimer, og nogle andre neger muslimer (neger kommer fra portugisisk og betyder sort)

Citat
En perker er en som kommer fra mellemøsten til danmark (eller er født her af en perker) som overfalder folk uprovokeret på gaden. Generelt genere den danske befolkning. Hader danmark. Hader danskere. Ønsker ikke at være en del af danmark men samtidig er de her.
Ofte løber de i flok samme med andre perkere hvor de søger at overfalde andre som tilfældigt kommer forbi.

For at være mere præcis om hvem jeg mener kalder jeg "dem" derfor for perker muslimer.
Der findes også neger muslimer... men dem har jeg aldrig set gøre nogle noget.
Og der findes perkere... (men perkere dækker over en masse mennesker)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-08-09 17:45

Det der scootersvin er så forherliget i sit egen forblændede had mod alle fremmede, at det er til af blive helt syg af .

Så måske vi ALLE bare skulle tie ham til tavshed.

Heil ScooterSVINET.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-08-09 17:45

Citat
Hvis jeg ser en lort i toilettet så skylder jeg den ud, jeg begynder ikke og sortere rygkernerne fra

Får man ved et uheld kigget på lorten kan der ses ufordøjede kerner fra f.eks meget groft brød, de har dog gjort nytte i form af at hjælpe med at "male" føden i tarmene.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-08-09 13:28

Citat
Så måske vi ALLE bare skulle tie ham til tavshed.

Du kan jo starte med at undlade at deltage i debatten så har du jo gjort dit.

Citat
Får man ved et uheld kigget på lorten kan der ses ufordøjede kerner fra f.eks meget groft brød, de har dog gjort nytte i form af at hjælpe med at "male" føden i tarmene.

Siger du at det er et uheld hvis man kommer til at kigge på en muslim ?
Er det ikke rimeligt racistisk sagt ?

Du ka måske slet ikke lide dem er det det du siger ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-09 18:04

Citat
Siger du at det er et uheld hvis man kommer til at kigge på en muslim

Nærmere et held hvis man ikke ser nogen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-08-09 16:47

Jeg så i tv. tror det var DR 2 en udensendelse hvor vist nok den serbiske hær havde opsøgt familier i og taget deres muslimske mænd og kørt dem væk og skudt dem.
Jeg ved ik om det var noget mellem 4000 til 50000 der blev dræbt på den måde.

I udsendelsen siger en muslimsk mand som flygtede lige inden han var ved at skulle blive skudt.
Han sagde der var sådan et stor had mellem disse 2 befolkningsgrupper.

Er her nogen der skal fortælle hvem den anden gruppe er og hvorfor de hadede hinanden så meget ? Jeg ved tror det var serbere mod muslimer men er ikke sikker.

Hvad havde muslimerne gjort siden den serbiske hær tager sådan ud og samler folk og og skyder dem ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-08-09 14:16

Så der nogen perkere der har forsøgt at afspore et tog ved brøndbyøster:
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24259881.html
som der står :
Citat
Vidner har forklaret, at stenene blev anbragt af to til tre yngre mænd af anden etnisk oprindelse end dansk.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-08-09 16:09

Med fare for flere hundrede menneskers liv nærmere betegnet.

Det er TERRORISME og ikke drengestreger.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 11-08-09 17:45

Citat
Det er TERRORISME og ikke drengestreger.
Det var præcis min første reaktion, da jeg læste om det svineri. Jeg håber de skiderikker bliver fanget, og derefter dømt efter terrorisme-paragrafferne .

Vh

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 17:26

Tak for svaret jangchr.