/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Super Greeting Spam
Fra : svendgiversen
Vist : 553 gange
91 point
Dato : 21-07-09 12:35

Jeg får normalt ca. 20 spam mails om dagen.

De bliver ikke automatisk slettet, men placeret i et spam mails directory,
(der kunne jo være nogle relevante mails immellem?).

Men nu får jeg ca. 20 enslydende mails om dagen, vist med denne ordlyd:
"you've got a greeting ecard"...

Nogle af dem er tilsyneladende endda sendt fra mig selv.
Det er ved at være for meget.

Er der andre der får disse greeting ecards?
Hvad er formålet??
Er de uskyldige med hensyn til virus???

Og hvad gør jeg for automatisk at udelukke dem,
når jeg fortsat gerne vil undersøge mine andre spam mails for seriøse input?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 101 point
Dato : 21-07-09 12:39

De har kørt i ÅREVIS....

Nogen kan lide dem og opsøger dem selv.
Andre får dem fra venner og bekendte der "tror" de sender en sød hilsen.

Din mailadresse ER allerede ude ved spammerne - derfor kan du ikke stoppe dem - blot sortere dem fra...

ENESTE løsning - ny mailadresse.....

PS...

Virus behøver du ikke være så nervøs for - det fanger dit virusprogram - forhåbentlig

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 15:07

Du kan få dig en ny emailadresse også bruge den som den primære.
Når du så vil give din email adresse ud men du syns at hjemmesiden virker lidt skummel kan du bare bruge din gamle email adresse.

Citat
Hvad er formålet??

Tja det vel det samme formål som terror har, ikke rigtig noget formål.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-07-09 12:10

Tak for svaret refi.