/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Klaudi: Omdøb af Papirkurv!
Fra : heller22
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 20-07-09 22:26

Hej Klaudi.

Jeg har lige "blandet" mig med et par personlige spørgsmål i en anden spørgers indlæg. Så hvis du vil være rar at reagere på dette indlæg, har jeg en bemærkning til dig, da jeg jo ikke kan skrive til dig i din profil . Og jeg vil ikke "spamme" spørger med flere indlæg hos ham .

Mvh

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-09 22:34

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 22:41

Hej Klaudi.

Der lærte jeg igen noget nyt

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 22:42

Tak for svaret Klaudi.

Og god nat

Mvh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-09 22:46

Jamen det var da så lidt, takker.

Ser så'n ud efter "operationen" i regedit.exe:
http://manse9933.dk/sub/hent/uploade/file/rename_recycle.png

og god nat

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-07-09 12:36

Hej Klaudi.

Ham Manse er også en skarp kniv i skuffen, når det passer ham .

Citat
Jamen det var da så lidt, takker.
Fik du for lidt point eller hva'?

Mvh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-09 12:46

Citat
Fik du for lidt point eller hva'?

Nu må du sq styrer dig lidt ,
du skrev: Der lærte jeg igen noget nyt

hvortil jeg skrev: Jamen det var da så lidt, takker
kan så tilføje: skul' det være en anden gang

Ja manse er dygtig, han har lavet en side så man kan uploade sine skærmskud på hans side,
very smart

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-07-09 16:00

. Hejsa Klaudi.

Jeg er den umulige type, der, hvis jeg fx får en gave og siger pænt tak, og giver så svarer, "Det var så lidt", svarer "Så ku du da godt ha givet mig noget mere" .

Mvh