/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Alarm går i gang
Fra : thomazo
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 20-07-09 20:29

Jeg har en peugeot 406 st. car fra 1999. (faceliftet model). Jeg har det problem at alarmen engang i mellem går i gang, når jeg tager nøglen ud og åbner døren. Når bilen har stået stille og man åbner døren, med eller uden nøgle, eller man skubber til den er der ikke nogen alarm. Synes det er lidt mærkeligt. kan nogen give en forklaring??

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 20-07-09 22:47

Er det et alarmsystem som du selv har (fået) monteret, eller er den født med dette system?
En selv monteret, er ofte nemmere at fejlsøge, da man ved hvordan den er strikket sammen!

Kommentar
Fra : thomazo

Dato : 31-07-09 22:54

Hejsa beklager min sene tilbagemelding. Plejer at få en mail,når der kommer svar. Ved ikke om det er hjemmemonteret eller om bilen er født med det. Det var installeret da jeg købte den.. Men der er en diode der lyser konstant i instrumentrættet, som godt kan se lidt hjemmelavet ud..

Godkendelse af svar
Fra : thomazo

Dato : 06-09-09 20:42

Tak for svaret severino.

hmm